Overtids/sytetråd!

Trolls

Glad i forumet
Hadde aldri trodd jeg skulle ta del i en sånn tråd engang, men her sitter jeg da - 2 dager på overtid!

Men, jeg er vel neppe den eneste som er på overtid og er drittlei?!

Så, syt, klag og stå i! Det er lov!
 
Er også på sytestadiet men er ikke på overtid enda[emoji1]andre gangs fødende, trøtt og sliten!

Du kan forsøke å massere leggene og under kneet. Der skal det visstnok være noen punkter som kan sette ting i gang. Jeg fikk tips fra en Refleksolog og gjorde det forrige svangerskap. 3 timer etterpå gikk vannet. Vet ikke om det skyldtes det direkte men verdt et forsøk?[emoji3]
 
Jeg tenkte å opprette samme tråd her om dagen :D Hehe. Er virkelig i sytehumør og skjønner ikke at ting skal dra så ut. :p Sitter her enda, akkurat startet på uke 42. Hadde nok ikke vært like utålmodig hvis ikke ting startet som de gjorde på termin og vi følte vi snart var i mål. Men neida, han holder seg der inne, han.
Overtidskontroll på sykehuset til onsdag. Hurra!

Men, er det bare oss som tenker hver kveld; kanskje i natt? :p
 
To dager på overtid nå og ingen særlige tegn på at han har tenkt seg ut med det første . Både jeg og samboer begynner å bli veldig utålmodige og gleder oss sånn til å treffe han som har bodd i magen min så lenge ☺. Babyen er jo helt ferdig så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan komme nå . Jeg er førstegangs så vet ikke helt hvordan det er med tegn og slikt på at en fødsel kan være nær. Kan man plutselig få rier uten at man har hatt noen andre tegn først? ☺
 
To dager på overtid nå og ingen særlige tegn på at han har tenkt seg ut med det første . Både jeg og samboer begynner å bli veldig utålmodige og gleder oss sånn til å treffe han som har bodd i magen min så lenge [emoji5]. Babyen er jo helt ferdig så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan komme nå . Jeg er førstegangs så vet ikke helt hvordan det er med tegn og slikt på at en fødsel kan være nær. Kan man plutselig få rier uten at man har hatt noen andre tegn først? [emoji5]

Ja det kan man[emoji1]under første svangerskap gikk vannet uten noe forvarsel. Ble helt sjokka plutselig. Selv om jeg hadde ventet og var drittlei[emoji23]
 
6 dager på overtid!![emoji30] Ingen tegn på fødsel, noe som ikke akkurat er oppløftende. Blir satt i gang i morgen, men hadde håpt at hun ville komme av seg selv[emoji849]
 
Ja det kan man[emoji1]under første svangerskap gikk vannet uten noe forvarsel. Ble helt sjokka plutselig. Selv om jeg hadde ventet og var drittlei[emoji23]

Det er godt å høre! Da trenger ikke fødsel være såå langt unna likevel:). Haha. Kan tenke meg at det er lett å bli litt sjokkert selv om man føler seg så klar og forberedt ;)
 
Er også på sytestadiet men er ikke på overtid enda[emoji1]andre gangs fødende, trøtt og sliten!

Du kan forsøke å massere leggene og under kneet. Der skal det visstnok være noen punkter som kan sette ting i gang. Jeg fikk tips fra en Refleksolog og gjorde det forrige svangerskap. 3 timer etterpå gikk vannet. Vet ikke om det skyldtes det direkte men verdt et forsøk?[emoji3]

Takk for tips, å få litt massasje av mannen er ikke å forakte, så jeg skal få han til å gjøre det etterpå :p
 
Jeg tenkte å opprette samme tråd her om dagen :D Hehe. Er virkelig i sytehumør og skjønner ikke at ting skal dra så ut. :p Sitter her enda, akkurat startet på uke 42. Hadde nok ikke vært like utålmodig hvis ikke ting startet som de gjorde på termin og vi følte vi snart var i mål. Men neida, han holder seg der inne, han.
Overtidskontroll på sykehuset til onsdag. Hurra!

Men, er det bare oss som tenker hver kveld; kanskje i natt? :p
Haha, nei, fatter ikke hva de bruker så lang tid på! Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare vil komme når de er ferdigbakt?! :p

Og nei, dere er overhodet ikke alene om å tenke "kanskje i natt" hver kveld :laughing001
 
To dager på overtid nå og ingen særlige tegn på at han har tenkt seg ut med det første . Både jeg og samboer begynner å bli veldig utålmodige og gleder oss sånn til å treffe han som har bodd i magen min så lenge ☺. Babyen er jo helt ferdig så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan komme nå . Jeg er førstegangs så vet ikke helt hvordan det er med tegn og slikt på at en fødsel kan være nær. Kan man plutselig få rier uten at man har hatt noen andre tegn først? ☺

Du kan absolutt gå i fødsel uten noen som helst tegn først :) Jeg fikk rier fullstendig uten forvarsel da jeg fikk min første :) Så har "symptomene" blitt verre for hvert svangerskap, i form av kynnere, modningsrier, menssmerter, nedpress, stikninger osv osv :p
 
6 dager på overtid!![emoji30] Ingen tegn på fødsel, noe som ikke akkurat er oppløftende. Blir satt i gang i morgen, men hadde håpt at hun ville komme av seg selv[emoji849]
Huff, det er lenge å vente :( Deilig å bli satt igang i morgen! Er det noen spesiell grunn til det, eller er det vanlig prosedyre der du bor? Her setter de i gang på overtidsdag 11... Masse lykke til i morgen ♡
 
Dere som er på overtid : Er dette første barnet? Hvis ikke, hvordan fødte du tidligere ? Før/etter termin?

Forstår dere er utålmodige. Her har jeg fortsatt 12 dager igjen til termin, og er kjempe utålmodig...
 
Dere som er på overtid : Er dette første barnet? Hvis ikke, hvordan fødte du tidligere ? Før/etter termin?

Forstår dere er utålmodige. Her har jeg fortsatt 12 dager igjen til termin, og er kjempe utålmodig...

Dette er mitt første barn ☺. I det store og hele har jo ingen av oss lang tid igjen, men disse dagene føles veeeldig lange ja! Skjønner at du også er utålmodig :). Jeg synes det var så mange som sa til meg at et svangerskap går kjempefort og at man ikke helt skjønner hvor tiden blir av. Sånn har ikke jeg kjent det. Til tross for at jeg har hatt et kjempefint svangerskap synes jeg tiden har gått veldig sakte og jeg føler at jeg har vært gravid i en evighet! Kanskje det føles lengere å være gravid vinterhalvåret? ;)
 
Dette er mitt første barn [emoji5]. I det store og hele har jo ingen av oss lang tid igjen, men disse dagene føles veeeldig lange ja! Skjønner at du også er utålmodig :). Jeg synes det var så mange som sa til meg at et svangerskap går kjempefort og at man ikke helt skjønner hvor tiden blir av. Sånn har ikke jeg kjent det. Til tross for at jeg har hatt et kjempefint svangerskap synes jeg tiden har gått veldig sakte og jeg føler at jeg har vært gravid i en evighet! Kanskje det føles lengere å være gravid vinterhalvåret? ;)

Jeg er nok en av de som synes det har gått kjempe fort! Men så, et par uker før termin, og frem til i dag, fire dager over, har det tatt såååå lang tid! Baaah. :p
 
Haha, nei, fatter ikke hva de bruker så lang tid på! Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare vil komme når de er ferdigbakt?! :p

Og nei, dere er overhodet ikke alene om å tenke "kanskje i natt" hver kveld :laughing001

Sååå... kanskje i kveld? :p Hehe
 
Dette er mitt første barn ☺. I det store og hele har jo ingen av oss lang tid igjen, men disse dagene føles veeeldig lange ja! Skjønner at du også er utålmodig :). Jeg synes det var så mange som sa til meg at et svangerskap går kjempefort og at man ikke helt skjønner hvor tiden blir av. Sånn har ikke jeg kjent det. Til tross for at jeg har hatt et kjempefint svangerskap synes jeg tiden har gått veldig sakte og jeg føler at jeg har vært gravid i en evighet! Kanskje det føles lengere å være gravid vinterhalvåret? ;)

Jeg føler selve svangerskapet har gått veldig fort egentlig. Men etter at jeg gikk ut i permisjon, føler jeg tiden går såååå sakte. Som om det har stoppet opp på en måte. Vil jo bare at tiden skal gå fort nå, slik at jeg kan møte babyen min❤

Fødte 1 uke før sist, men det trenger jo ikke bety at jeg gjør det denne gangen.
Håper de siste dagene går fort for oss alle nå - Vi er jo rett ved målstreken alle sammen !
 
1.gangs her også. Hadde termin i går. Var helt overbevist om at jeg ville få før termin, men det skjedde altså ikke...
Har daglig kynnere, nedpress og stikkinger i bekkenet, men synes ingenting har tatt seg opp, er helt stabilt. Ikke tegn til blødning eller slimproppen heller...

Men i morgen har jeg time til jordmor. Hun skal da undersøke modning og eventuelt strippe hvis hun mener det har noe for seg. Veldig spent på det!
 
Er det flere som har fått time til overtidskontroll? Jeg har fått time på fredag, men håper han kommer før den tid :). Min opprinnelige termin, etter syklus, var 8. mars. Deretter justert til 7. mars og så til 3. mars. Kanskje 8. mars er mer riktig likevel da. Han kan godt komme på kvinnedagen :). 4 dager på overtid i dag. Vi har planer om å spise thaimat i dag, så kanskje litt sterk curry kan sette ting i gang :-D
 
Back
Topp