Ordinær ul- væske i hodet

Gratulerer så mye ❤️❤️ tårene presset på når jeg så denne tråden igjen, husket deg så godt og ble så glad når jeg så at det kommer en lillebror eller lillesøster :) Masse lykke til med den lille spira i magen ❤️
 
Å så bra ❤️❤️❤️ Utrolig koselige nyheter, og sterk kost for horomonene som herjer. Tårene triller. Så glad på dine vegne. Ønsker deg et fantastisk svangerskap, og håper du gir oss en oppdatering innimellom ❤️
 
Hei jenter❤️ håper alle har fått fantastiske babyer og fødsler! Jeg kommer aldri til å glemme støtten jeg fikk her inne av dere,så tenkte bare å oppdatere med en koselig nyhet❤️Vis vedlegget 194761 kos dere masse med beibis :)

Ååååå *rørt* nå kom gledestårer her på deres vegner :) ♥️Gratulerer såååå mye :love022:love017
Måtte du få et flott svangerskap, og en fantastisk fødsel nært opp til termin ;)
 
Guuu så fine jenter dere er❤jepp! Skal oppdatere:) er i mai gruppen nå❤️ og glede i sorgen å få positiv test på termindatoen❤️
Åå, gratulerer så masse!! <3 Også på termindatoen også, jeg er sikker på at det er meningen med akkurat det. Nyt det lille livet i magen, gleder meg til å høre oppdatering :)
 
Back
Topp