Ordinær ul- væske i hodet

:HeartredFor noen nydelige men, følelsesladde bilder:Heartbigred
Det viser godt at denne nydelige englegutten var/er høyt elsket av dere:Heartbigred Ta godt vare på hverandre, minnene, og bildene. Mange varme klemmer fra Meg *rørt*:Heartred
 
Sniker innom fra februar.
Flott navn han fikk. Min bror heter det samme :)
Ville bare gi deg og sønnen din en stor klem. Vi mistet rett før vi nå fikk snuppa i februar. Junior på 11 år tok det veldig tungt. Var ikke like langt på vei som deg. Ord er fattige i en sånn situasjon. Flotte og følelsesladde bilder. Krysser fingrene for dere :)
Klem <3
 
Ville bare dele dette med dere❤️Vis vedlegget 173073

:HeartbigredNydelige, men triste bilder fra begravelsen:love7
Så fint, og se at Storebror fikk en så fin rolle. Det må føles godt for han oppi alt, og få ta del i det tross alt:Heartred.

Min søster ble sett på som for liten når min bror døde i krybbedød. Og hun sliter enda med det at hun på en måte ble holdt utenfor.
Tusentakk, for at du delte dem:Heartred
 
Hei jenter❤️ håper alle har fått fantastiske babyer og fødsler! Jeg kommer aldri til å glemme støtten jeg fikk her inne av dere,så tenkte bare å oppdatere med en koselig nyhet❤️ImageUploadedByBV Forum1472887489.311787.jpg kos dere masse med beibis :)
 
Hei jenter❤️ håper alle har fått fantastiske babyer og fødsler! Jeg kommer aldri til å glemme støtten jeg fikk her inne av dere,så tenkte bare å oppdatere med en koselig nyhet❤️Vis vedlegget 194761 kos dere masse med beibis :)
Hurra! Gratulerer
❤️ Nå kommer lillesøster/lillebror
som får være med på denne jord ❤️
 
Back
Topp