Ordinær ul- væske i hodet

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Kan noen være så snill å hjelpe! Jeg er helt hysterisk nå.. Kommer fra ordinær ul, og fikk beskjed om at hodet til foster var fyllt med væske og hun klarte ikke se fullstendig på hjerte .
Klarer ikke tenke postitivt nå. Har noen erfaringer med dette? Skal på Rikshospitalet på torsdag?
 
Uff, nå får jeg helt vondt inni meg på dine vegne :( Jeg Har ingen erfaring med dette, men vil sende deg masse lykke ønskninger og håper ikke det er noe skummelt! Håper du får noen gode svar på Torsdag!!
 
Off :( Absolutt ingen erfaring og kan bare tenke meg hvor langt unna torsdag kan virke. Uansett hva du gjør, hold deg unna Google!
Klem
 
Åååå jeg bare gråter
 
Takk kan ikke vente til torsdag! Er livredd! Kjenner så mye liv og jeg vil ikke det nå:/
 
Takk kan ikke vente til torsdag! Er livredd! Kjenner så mye liv og jeg vil ikke det nå:/

Forstår veldig godt hvordan du har det, når jeg var på ordinær ultralyd fikk jeg beskjed om at hode var mye mindre enn normalt, og så klarte jordmor å prestere å si at " jeg kan ikke garantere at han er frisk, men" og det var det. Fikk helt panikk og ble veldig psykisk nedstemt av hele greia! Bestilte en privat ultralyd og fikk en hyggelig beskjed der, dro tilbake på ahus for ny ul og da var det jordmor som hadde tatt feil mål!


Håper du får positiv svar på torsdag, prøv å slapp av og sov litt selv om jeg vet det ikke er lett! ❤️
 
Huff, føler med deg! Må være en kjempeskummel beskjed å få! Ønsker deg alt godt, og håper at du får bedre nyheter på torsdag. Håper du har samboer eller familie rundt deg nå! Stor klem ❤️
 
Sender seg mange klemmer, torsdag kan virke så uendelig lenge til. Krysser fingre og tær på at alt er bra.
 
Uff, jeg føler virkelig med deg nå. Har ikke peiling hva det kan bety, men jeg håper inderlig at det ikke er noe alvorlig... Ønsker deg masse lykke til på torsdag og håper du får bare gode nyheter da ❤️
 
Huff så vondt! Håper ikke det er noe galt. :( ❤️

Det blir tidsnok torsdag. Hold ut. ❤️
 
Jeg må bare snike litt da jeg opplevde det samme når jeg skulle ha guttungen. Kom til ordinær ultralyd og de oppdaget veske i hjernen hans. Jeg ble som deg helt fra meg og prøvde forberede meg på det verste. Noen forferdelige uker. Etter noen få uker så var vesken borte igjen. Han er idag en frisk fin gutt på 12 år. :) Har hørt om flere tilfeller også der det har vært veske i hjernen, som så har forsvinne igjen.
Føler så med deg. <3 Heldigvis så går det som regel bra.
Ønsker deg all lykke til og sender over en stor klem.
 
Håper det går fort til torsdag, og håper alt viser seg å være i skjønneste orden. Krysser alle fingre og tær! <3
 
Kan noen være så snill å hjelpe! Jeg er helt hysterisk nå.. Kommer fra ordinær ul, og fikk beskjed om at hodet til foster var fyllt med væske og hun klarte ikke se fullstendig på hjerte .
Klarer ikke tenke postitivt nå. Har noen erfaringer med dette? Skal på Rikshospitalet på torsdag?

Sniker litt fra juli! Jeg fikk beskjed på OUL at det var en stor væskefylt cyste i hjernen. I tillegg fant de relativt store feil på hjertet til lille frøet.

Alt sett under ett var det tegn på kromosomfeil. Tok utvidet fostervannsprøve som var helt fin. Tok ca 10 dager å få svar. Fæle dager.

Cysten minket fra uke til uke og er nå helt borte(er i uke 28) og hjertefeilene skal opereres etter fødsel.

Alt så hel svart ut send dagen jeg var på ultralyd, nå ser jeg fram til å møte lillefrø og er veldig godt ivaretatt:)

Håper du får gode nyheter på neste kontroll!!
 
Jeg må bare snike litt da jeg opplevde det samme når jeg skulle ha guttungen. Kom til ordinær ultralyd og de oppdaget veske i hjernen hans. Jeg ble som deg helt fra meg og prøvde forberede meg på det verste. Noen forferdelige uker. Etter noen få uker så var vesken borte igjen. Han er idag en frisk fin gutt på 12 år. :) Har hørt om flere tilfeller også der det har vært veske i hjernen, som så har forsvinne igjen.
Føler så med deg. <3 Heldigvis så går det som regel bra.
Ønsker deg all lykke til og sender over en stor klem.

Nå fikk jeg blanding av gledestårer og litt lettelse! Tusen takk kjære deg.... Har bare sett ned i et svart hull og tenkt at dette går ikke bra.. Nå vil jeg bare lukke øynenen og vente på torsdag
 
Sniker litt fra juli! Jeg fikk beskjed på OUL at det var en stor væskefylt cyste i hjernen. I tillegg fant de relativt store feil på hjertet til lille frøet.

Alt sett under ett var det tegn på kromosomfeil. Tok utvidet fostervannsprøve som var helt fin. Tok ca 10 dager å få svar. Fæle dager.

Cysten minket fra uke til uke og er nå helt borte(er i uke 28) og hjertefeilene skal opereres etter fødsel.

Alt så hel svart ut send dagen jeg var på ultralyd, nå ser jeg fram til å møte lillefrø og er veldig godt ivaretatt:)

Håper du får gode nyheter på neste kontroll!!

Tusen takk for svar❤️ håper jeg også,inderlig! Er så glad i magen min. Ønsker deg ALT godt og babyen din❤️
 
Tusen takk for fine ord jenter.. På en mørk dag❤️
 
Back
Topp