Oktoberjentenes skravletråd :D

53a30a34af92b9cb062d5f236a82aff9

Kjøpte vogn i dag, elsker den allerede :-D :-D
 
Jeg er i uke 25+0 nå, og i dag har jeg kjent mye mindre bevegelse, og lurer på om han kanskje har lagt seg på tvers av magen, i tverrleie. Gjør dem det så seint? Eller har han kanskje bare snudd ryggen ut mot magen? Jeg har kjent han, men bare mindre enn jeg er vant med :)
 
Jeg er i uke 25+0 nå, og i dag har jeg kjent mye mindre bevegelse, og lurer på om han kanskje har lagt seg på tvers av magen, i tverrleie. Gjør dem det så seint? Eller har han kanskje bare snudd ryggen ut mot magen? Jeg har kjent han, men bare mindre enn jeg er vant med :)

Jeg lurer også litt på tverrleie av og til nå, kjenner mye på høyre side, og det kjennes som hodet er der. Kjenner også en del på venstre, men kan ikke kjenne noen kroppsdeler...
 
Jeg lurer også litt på tverrleie av og til nå, kjenner mye på høyre side, og det kjennes som hodet er der. Kjenner også en del på venstre, men kan ikke kjenne noen kroppsdeler...
Jeg har hele tiden kjent spark på venstre side av navelen, men i dag har jeg kjent på sidene av magen, og en gang på begge sider samtidig. Akkurat som han strakk seg :p Men jeg klarer ikke å kjenne kroppsdeler, veit ikke helt hva jeg kjenner på.
 
Jeg er i uke 25+0 nå, og i dag har jeg kjent mye mindre bevegelse, og lurer på om han kanskje har lagt seg på tvers av magen, i tverrleie. Gjør dem det så seint? Eller har han kanskje bare snudd ryggen ut mot magen? Jeg har kjent han, men bare mindre enn jeg er vant med :)
Mi lå i tverrleie sist jeg var hos jordmor ihvertfall, men tror hun har snudd seg x-antall ganger etter det :)
 
Jeg har hele tiden kjent spark på venstre side av navelen, men i dag har jeg kjent på sidene av magen, og en gang på begge sider samtidig. Akkurat som han strakk seg :p Men jeg klarer ikke å kjenne kroppsdeler, veit ikke helt hva jeg kjenner på.

Kjenner det godt ut på begge sider, tror det var et splitthopp en dag her med armer og bein i alle retninger, skikkelig strekk på den lille kroppen :D
 
Jeg er i uke 25+0 nå, og i dag har jeg kjent mye mindre bevegelse, og lurer på om han kanskje har lagt seg på tvers av magen, i tverrleie. Gjør dem det så seint? Eller har han kanskje bare snudd ryggen ut mot magen? Jeg har kjent han, men bare mindre enn jeg er vant med :)
Er like langt som deg, og min snur seg hele tida!:) tror han har god plass enda!
 
Er like langt som deg, og min snur seg hele tida!:) tror han har god plass enda!
Jeg har merka det, at det flyttes mye på der inne :p I dag fikk jeg et skikkelig kraftig spark høyt opp på magen, mens min søster satt med hånden på magen min, artig :-D Sparkene kjenner på en ny plass veldig ofte, så han ligger nok ikke stille nei :)
 
Var på stranden i dag, der var det flere gravide med struttende fine mager. Jeg kikka i smug å tebkte/lurte på om noen av de var en av dere her inne:joyful:
Ellers høy puls og pusteproblem. I morgen drar vi til Hellas! Kryss fingrene for det går fint folkens:) håper dere har fine sommerdager...
 
Det mangler fremdeles fryktelig mange oppdateringer på terminlista. Skriv inn tidligere termindato, nåværende og andre endringer.
For å få farge må det enten være gutt/jente/overraskelse. Skriver dere ikke noe blir det stående i sort.
Oppdaterer fortløpende:D
 
Organiseringsbehovet mitt tar helt av om dagen:p i dag måtte jeg gå over alle babyklærne og se hva jeg hadde og ikke hadde. Har spesielt litt panikk siden jeg ikke får vasket eller ordnet noe før vi flytter i slutten av september :facepalm: men føles godt nå med orden på noe ihvertfall :p

Lurer på om jeg kanskje trenger litt mer klær i str 50-56..
 

Vedlegg

  • 2016-08-14-18-53-20.jpg
    2016-08-14-18-53-20.jpg
    377,8 KB · Visninger: 41
Organiseringsbehovet mitt tar helt av om dagen:p i dag måtte jeg gå over alle babyklærne og se hva jeg hadde og ikke hadde. Har spesielt litt panikk siden jeg ikke får vasket eller ordnet noe før vi flytter i slutten av september :facepalm: men føles godt nå med orden på noe ihvertfall :p

Lurer på om jeg kanskje trenger litt mer klær i str 50-56..
Litt flere bodyer i str 50 er nok lurt ihvertfall :)
Og heldigvis er butikkene oppe etter fødsel :)
 
Organiseringsbehovet mitt tar helt av om dagen:p i dag måtte jeg gå over alle babyklærne og se hva jeg hadde og ikke hadde. Har spesielt litt panikk siden jeg ikke får vasket eller ordnet noe før vi flytter i slutten av september :facepalm: men føles godt nå med orden på noe ihvertfall :p

Lurer på om jeg kanskje trenger litt mer klær i str 50-56..

Tror jeg må sette meg ned å gjøre det samme :) har noen poser med klær som jeg har fått av min søster som jeg ikke har helt oversikten over også :) perfekt syssel nå som jeg er sykemeldt :p
 
Back
Topp