Oktoberjentenes skravletråd :D

Så bra! :D Hadde så lyst til å delta i år, men hadde ingen å gå med:p Får vel ta med meg eldstejenta neste år..
I fjor løp jeg alene, noe som gikk helt greit med musikk på ørene :) I år var ei venninne med. Hiv deg på neste år, det skal jeg. Med et mål om å fullføre på 40-45 minutter ;-)
 
Da var graviditeten ute på facebook, ææææh, litt skummelt :p "Markeringen" av 20 uker i dag :)
 
I fjor løp jeg alene, noe som gikk helt greit med musikk på ørene :) I år var ei venninne med. Hiv deg på neste år, det skal jeg. Med et mål om å fullføre på 40-45 minutter ;-)
Det er sprekt;) Har ikke deltatt siden jeg var 15-16 år eller noe:p
 
5f12ebd17e6958b25462f8173d95fbde

Fikk t-skjorte i posten i dag :-D Litt stor, men passer perfekt til en voksende mage!
 
Herlig! Hvor kjøpte du den? Nydelig blåfarge :D
Kjøpt på wish! Var bombesikker på at det kom til å bli bomkjøp, da mitt første forsøk ble det, men neida :-D Stor i str, litt tynt stoff, men ellers veldig behagelig :-D
 
Er det noen som har emmaljunga vogn som har vogn posen til ? Har bestillt vognposen til, men hun i butikken sa at det var veldig få som hadde den som hørte til. Er dere som har den fornøyd ?

Evt hvilken burde jeg heller kjøpe? Syntes at di fleste er så dyre ligger på 3000kr dem jeg har sett på. Fordelen som jeg fårstår er at du kan ha den lenge...
 
Stikker innom for å ønske alle dere fantastiske damer ei riktig god helg :-D Om det er ei helt vanlig helg, jobbhelg eller ferie, kos dere masse <3
 
Stikker innom for å ønske alle dere fantastiske damer ei riktig god helg :-D Om det er ei helt vanlig helg, jobbhelg eller ferie, kos dere masse <3
Så snilt :) håper du hadde en fin helg!?
Her var det st hans-feiring på hytta med masse god mat og trivelige mennesker, 15 personer alt som alt, og spesielt barna storkoset deg i det fantastiske været! ❤️
 
Hva er det for noe? :)
Det er et løp kun for jenter, blir arrangert i Trondheim om flere byer hvert år :) Et løp på ca. 5km.

Så snilt :) håper du hadde en fin helg!?
Her var det st hans-feiring på hytta med masse god mat og trivelige mennesker, 15 personer alt som alt, og spesielt barna storkoset deg i det fantastiske været! ❤️
Så herlig! Jeg hadde ei stille og rolig helg, nyter ferien! :)

Haha, så gøy! :p
Hvor har du bestilt den?
Jeg kjøpte den i appen som heter Wish, genial app, samme som ebay ;-)
 
Takk og håper du også får en veldig fin helg :)
Random quote
Har kjøpt meg Gaviscon, helt super-forferdelig å tygge i seg :( (prøvd å bare suge først, men følte konsistensen gjorde meg uvel) men det hjalp mot halsbrannen ja! :D
Men forsvinner effekten om jeg dricker vann også eller gjelder det bare mat?
 
Det er et løp kun for jenter, blir arrangert i Trondheim om flere byer hvert år :) Et løp på ca. 5km.


Så herlig! Jeg hadde ei stille og rolig helg, nyter ferien! :)


Jeg kjøpte den i appen som heter Wish, genial app, samme som ebay ;-)
Aha :)

Koselig med rolig helg og :)

Har hørt om Wish, kanskje jeg skal laste ned den :)
 
Random quote
Har kjøpt meg Gaviscon, helt super-forferdelig å tygge i seg :( (prøvd å bare suge først, men følte konsistensen gjorde meg uvel) men det hjalp mot halsbrannen ja! :D
Men forsvinner effekten om jeg dricker vann også eller gjelder det bare mat?
Dessverre forsvinner effekten også ved vann så jeg pleier å kun ta før jeg skal sove, helst mens jeg er i senga.
Heldigvis går smaken bort og lindringen mot halsbrann pleier å være bra :)
 
Back
Topp