Oktoberjentenes skravletråd :D

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Tenker vi trenger en skravletråd her også :D

Idag har jeg vært hos legen og tatt en HCG-prøve, bare fordi jeg så gjerne vil se at ting går riktig vei nå etter at det gikk galt i desember. Var typisk nok et kvarter for sent ute til at prøven kunne sendes idag. Dermed sendes den imorgen, og jeg får nok ikke svar før på mandag. På mandag skal jeg uansett tilbake og ta en ny en.

Ellers har jeg hatt fri idag, så jeg har kjøpt nye sko til meg selv og ny lue og ulljakke til den (forhåpentligvis) kommende storesøstera på 15 måneder :)
 
Jaa vi trenger en skravletråd :D
Jeg hsr akkurat kastet opp og ligger nå I sofaen og venter på at morgen dagen kan komme så jeg kan ta neste test da dagens var ødelagt :p hoho

Men er ikke tvil om at det gjemmer seg en spire I magen etter svak postiv ettermiddags test I går også :)
 
Nå begynner det jo å bli en liten gjeng her inne :) noen som vil ta på seg å ordne terminliste? :D
 
Tenkte egentlig jeg skulle lage det, men er så redd for at jeg mister og hele terminlista går i stå! :p
 
Nå begynner det jo å bli en liten gjeng her inne :) noen som vil ta på seg å ordne terminliste? :D

Jeg begynte egentlig på det, men vil gjerne se at det går bra denne gangen først. Men noen andre må gjerne gjøre det :D
 
Tenkte egentlig jeg skulle lage det, men er så redd for at jeg mister og hele terminlista går i stå! :p
Jeg begynte egentlig på det, men vil gjerne se at det går bra denne gangen først. Men noen andre må gjerne gjøre det :D
Det hadde jeg ikke tenkt på :) men tenker som så at viss den som lager terminlista skulle være så uheldig, så får jo bare en annen kopiere og ordne ny? Vi har jo ingen garanti dessverre :(
 
Hei jenter :) tok min aller første test på torsdag, den var svakt positiv, tok igjen i dag morges.. Var så nervøs at jeg våkna og måtte tisse minst tre ganger før kl ble fem i morges... Tenkte at...Jaja... Blir vel svak nå også.... Fem på ni klarte jeg ikke holde meg lenger, fant frem et plastikk engangsglass og stappa riktig ende ned i... Vel, dere vet jo det... Og sterkere positivt svar enn på torsdagen :-D nå får jeg bare håpe at alt går bra... Klarte å la være å kjøpe ny test på apoteket i dag....spørs om jeg klarer det til uka.. Kommer til å bli blakk på tester... :p
Termin 1.oktober. Så ble så vidt med i gruppa deres :)
 
Det hadde jeg ikke tenkt på :) men tenker som så at viss den som lager terminlista skulle være så uheldig, så får jo bare en annen kopiere og ordne ny? Vi har jo ingen garanti dessverre :(

Sant :) Jeg kan lage på tirsdag hvis ingen har gjort det før, for da får jeg svar på HCG-prøvene hos legen :)
 
Heihei! Hiver meg meg. Testet positivt idag etter første prøvemåned! Flere som har barn fra før? Her har vi en på like over tre år.
 
Heihei! Hiver meg meg. Testet positivt idag etter første prøvemåned! Flere som har barn fra før? Her har vi en på like over tre år.
Gratulerer så mye :D vi har en som snart blir to :)
 
Heihei! Hiver meg meg. Testet positivt idag etter første prøvemåned! Flere som har barn fra før? Her har vi en på like over tre år.
Har ei jente som ble 3 i går fra før. Gravid på 3 pp. Spennende tid fremover
 
Noen som har begynt å merke noe?

Jeg var på yoga i går, trodde jeg skulle spy i enkelte posisjoner(veldig der man står bøyd fremover m arma i bakken). Ellers er det masse murringer, har liksom ikke fått helt troa på at mensen ikke kommer. Men gleder meg over positiv digital på torsdag med 1-2uker:) Mistet i sept i uke 7-8 og håper dette skal gå bra:)
 
Noen som har begynt å merke noe?

Jeg var på yoga i går, trodde jeg skulle spy i enkelte posisjoner(veldig der man står bøyd fremover m arma i bakken). Ellers er det masse murringer, har liksom ikke fått helt troa på at mensen ikke kommer. Men gleder meg over positiv digital på torsdag med 1-2uker:) Mistet i sept i uke 7-8 og håper dette skal gå bra:)
Det murrer her å! Takvis og jeg føler meg litt "støl" i magen. Er også litt trøtt og blir raskt sulten!
Håper spirene sitter helt til oktober ❤
 
Her murrer det innimellom i ryggen. Og hver gang det skjer blir jeg littegrann stressa, for det er noe jeg forbinder med å begynne å blø.
Men det er jo også et vanlig graviditetstegn, så betyr nok bare det :)

Idag har jeg hatt besøk av noen venner og spist ekte mexikansk taco etter oppskrift fra boka til restauranten "Taco republicana" i Oslo. Lagde langtidsstekt marinert svinenakke og habanerosalsa :D
Men nå er jeg i seng, for jeg har en liten frøken som sikkert våkner tidlig :)
 
Sniker litt her inne, da vi muligens har insett på mandag om alt går etter planen... Da vil jeg jo I teorien bli gravid, med termin i midten av oktober...
 
Hvordan går det med alle sammen? Veldig rart å være på jobb og holde på denne hemmeligheten, har jo lyst å si det til alle :) Hvor lenge skal dere vente med å si noe? Og hvem skal dere si det til først? Kanskje dere allerede har sagt det til noen? :) Jeg har bare sagt det til en venninne så langt, mamma blir nok neste :)
 
Jeg sendte bilde med testen til venninna mi på lørdag.. Hun vet hvor ille jeg har ønsket meg dette.. Endte opp med å plumpe det ut på cafe med muttern samme dag... De har så gode baguetter med bacon og brie der, men det kunne jeg jo ikke spise... Mamma tenkte at det hadde noe med dietten jeg har gått på å gjøre, men dama bak disken spurte om jeg var gravid...?!? Mutter'n sa: 'nei nei' og jeg svarte: 'jo, jo'. Kraftig hakeslepp hos ho mor da gitt... Gliser hver gang jeg tenker på det....
 
Jeg sendte bilde med testen til venninna mi på lørdag.. Hun vet hvor ille jeg har ønsket meg dette.. Endte opp med å plumpe det ut på cafe med muttern samme dag... De har så gode baguetter med bacon og brie der, men det kunne jeg jo ikke spise... Mamma tenkte at det hadde noe med dietten jeg har gått på å gjøre, men dama bak disken spurte om jeg var gravid...?!? Mutter'n sa: 'nei nei' og jeg svarte: 'jo, jo'. Kraftig hakeslepp hos ho mor da gitt... Gliser hver gang jeg tenker på det....
Haha :D rå bra!!!
 
Hvordan går det med alle sammen? Veldig rart å være på jobb og holde på denne hemmeligheten, har jo lyst å si det til alle :) Hvor lenge skal dere vente med å si noe? Og hvem skal dere si det til først? Kanskje dere allerede har sagt det til noen? :) Jeg har bare sagt det til en venninne så langt, mamma blir nok neste :)

Har også lyst å si det til alle, men tror vi venter til uke tolv i tilfelle det skulle gå galt. Veldig lyst å si det til søsteren min, men jeg vet hun ikke kan holde på en hemmelighet. Sist gang sa hun det til nesten hele slekta mi før jeg rakk det selv. Såååå :p
 
Back
Topp