Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hei! Jeg har ikke vært på data i helgen, hatt litt å gjøre, og når det var gjort var jeg utslitt. Beklager at dere som har søkt må vente! Jeg skal se på det i ettermiddag :)

-Taster fra appen-
 
Ok, da får jeg skravle i vei og sende en ny;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Bare skravle du, jeg har ikke slettet søknaden! Du oppfyller alle andre krav, mangler bare litt innlegg! :) Fyr løs så er du inne på no time! :D
 
Heisann, da hadde det plutslig gått over en måned, og jeg skal oppfylle alle krav til å få bli med på skjult forum! Er det nok å skrive det her, eller må man søke på annen måte? :)
 
Heisann, da hadde det plutslig gått over en måned, og jeg skal oppfylle alle krav til å få bli med på skjult forum! Er det nok å skrive det her, eller må man søke på annen måte? :)
Sjå på fysta innlegget i denne tråden, så står da korleisdu ska gjera da der :)
 
Må man søke, eller kommer man automatisk inn?
 
Har søkt, men vet ikke hvor mange innlegg jeg har. Får vente i spenning :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har søkt, men vet ikke hvor mange innlegg jeg har. Får vente i spenning :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sjekket før idag, så ingen søknad fra deg da :) Kan se igjen i morgen. Er du usikker på hvor mange innlegg du har på oktoberforumet, kan du gå inn på din egen profil, se på "innlegg" og trykke på teksten "se alle innlegg". Det er slik jeg sjekker :) Da er det bare å telle!

-Taster fra appen-
 
Jeg sjekket før idag, så ingen søknad fra deg da :) Kan se igjen i morgen. Er du usikker på hvor mange innlegg du har på oktoberforumet, kan du gå inn på din egen profil, se på "innlegg" og trykke på teksten "se alle innlegg". Det er slik jeg sjekker :) Da er det bare å telle!

-Taster fra appen-

Blæ, da gjorde jeg det ikke riktig, da :p Prøver igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sjekket før idag, så ingen søknad fra deg da :) Kan se igjen i morgen. Er du usikker på hvor mange innlegg du har på oktoberforumet, kan du gå inn på din egen profil, se på "innlegg" og trykke på teksten "se alle innlegg". Det er slik jeg sjekker :) Da er det bare å telle!

-Taster fra appen-

Nei, det står "request pending"..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det mye aktivitet der inne nå? Tror jeg fyller alle kravene i morgen :) syns det er så fryktelig stille på det åpne forumet om dagen :p
 
Det er noe skravling på skjult ja :) jeg ligger med migrene på tredje dagen, så har ikke vært innom på dataen og fått godkjent noen flere. Om jeg blir bedre i kveld så kan jeg se på det :) Beklager at dere må vente.

-Taster fra appen-
 
Jeg tilhører september 2012, er tilgangsansvarlig der. Av en eller annen grunn har jeg tilgang til det skjulte forumet deres her.

Tenkte bare å sifra, vet ikke om det gjelder flere men må være en feil. Har ingen interesse av det altså :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp