Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Bare logg deg på forumet som vanlig fra en nettleser, og gå inn på oktoberforumet. Da skal skjult ligge der opp sammen med bilder :)

-Fra appen-

men det har jeg jo gjort. har allikevel ikke skjult forum på appen..
 
Ja :/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Når du e på via nettleser, så trykk på nicket ditt oppe til høgre - då kjem da ein meny og du må velga "Finn skjulte grupper".
Så hake du av oktober, og trykke på lagre. DÅ ska da v tilgjengelig frå nettleser. Må muligens logga av og på igjen på appen førda kjeme fram :)
 
Når du e på via nettleser, så trykk på nicket ditt oppe til høgre - då kjem da ein meny og du må velga "Finn skjulte grupper".
Så hake du av oktober, og trykke på lagre. DÅ ska da v tilgjengelig frå nettleser. Må muligens logga av og på igjen på appen førda kjeme fram :)

Jeg har gjort dette på dataen og kommer inn på skjult der!
Men får ikke til å gjøre det med mobil appen og kommer ikke inn på skjult forum der.
 
Jeg har gjort dette på dataen og kommer inn på skjult der!
Men får ikke til å gjøre det med mobil appen og kommer ikke inn på skjult forum der.
Merkelig. Prøv å avinstaller og reinstaller appen. Kjeme ikkje på anna løysing så kanskje kan virka :) Funke ikkje da, så får me ta kontakt med ein av moderatorane :)
 
Jeg har gjort dette på dataen og kommer inn på skjult der!
Men får ikke til å gjøre det med mobil appen og kommer ikke inn på skjult forum der.
Jøss så rart! Da bør du skrive på teknisk at du ikke kommer inn på skjult via app. Kan hjelpe å reinstallere appen ja.

-Fra appen-
 
Først må jeg oppdage at noen har søkt, beklager om søknaden din har ligget lenge og jeg ikke sett den! *flau* Så skal jeg gå igjennom og se om du møter alle kriterier :) Om ikke får du PM, og ellers får du tilgang :)

-Fra appen-
Jeg har ikke blitt ført opp i terminlisten tråden, selv om jeg har skrevet meg opp. "ødelegger" det søknaden da?
 
Føler ikke for å lese igjennom alle trådene, så jeg maser litt istedet. Hvordan fikk jeg ut om jeg har tilgang eller ikke. Hvor ligger det evt?
 
Føler ikke for å lese igjennom alle trådene, så jeg maser litt istedet. Hvordan fikk jeg ut om jeg har tilgang eller ikke. Hvor ligger det evt?
Du får vel PM om du har fått tilgang :)
Har du fulgt allepunktene i første innlegg? Der ska du jo senda PM t FruJohnsen meine eg da va :)
 
Åkei, det har jeg ikke sett. Men har gjort det som står på den første siden. Takker og bukker :)
 
Jeg har ikke blitt ført opp i terminlisten tråden, selv om jeg har skrevet meg opp. "ødelegger" det søknaden da?
Neida, om du har skrevet deg opp selv så holder det for meg :) Da har du gjort ditt, og skal ikke straffes for at andre ikke har sett det enda :)

-Fra appen-
 
Føler ikke for å lese igjennom alle trådene, så jeg maser litt istedet. Hvordan fikk jeg ut om jeg har tilgang eller ikke. Hvor ligger det evt?
Hei! Jeg kan sende deg pm når du har tilgang, også blir du taget i et innlegg på skjult :) Jeg har ikke sjekket søknadene på et par dager (må være i en nettleser for å gjøre det, ikke via app) så det er nok grunnen til at du ikke har fått tilgang enda :) Jeg skal se iløpet av kvelden jeg!

-Fra appen-
 
Jeg har sendt søknad for en stund siden, men ikke fått noe svar enda. Står kun Pending, vet du når du får sjekket det neste gang? :)
 
Beklager det, har vært litt inne på sykehuset og er litt dårlig om dagen, men når jeg veit at du har søkt så skal jeg komme inn på en nettleser iløpet av kvelden eller morgendagen, med mindre jeg føder før den tid :p

-Fra appen-
 
Hehe full forståelse for det, må ikke komme i veien for fødinga haha :p Lykke til :)
 
Hehe full forståelse for det, må ikke komme i veien for fødinga haha :p Lykke til :)
Ha ha jeg glemmer å sjekke når jeg bare bruker app vettu, særlig så seint i "løpet" :p

-Fra appen-
 
Back
Topp