Noen som venter tvillinger?

Her går det greit :) Forebygger bekkenproblemer hos fysio to ganger i uka nå, det må være grusomt! Ellers er drt ikke sååå mye spy som det pleier! Vekten går ikke nedover lenger, har stagnert litt :) Liiiiten kul når jeg ligger, ellers lite sim minner om mage enda... På OUL mener de en av hver :) Så vi håper det stemmer ;) Det er det magefølelsen min har sagt den siste mnd også, iallefall en jente mtp formen ;)
Er 17+6 idag etter OUL:)
 
Hvordan går det med dere andre tvillinggravide? :) Jeg er fryktelig plaget med bekkenet, hadde aldri i livet klart meg uten BBhugme-puta :D Magen begynner å komme på ordentlig nå (15+5 i dag), veldig gøy både for meg og mannen :Heartred Ellers er jeg helt sikker på at det er to gutter jeg har i magen, blir spennende å se om det stemmer på OUL i slutten av mnd ;)

Jeg kjenner fint lite av plager eller annet. Kjenner litt sprelling i magen av og til og så kan jeg kjenne det bak ved rumpa om jeg sitter lenge i "låst" stilling (bil, fly), men ellers er formen helt fin. 18+0 idag. Har litt mage, men ikke veldig mye. Har mage fra før, så den ødelegger nok litt for kulen.
 
Fin form, 16+4.
 
Jeg er rett og slett så "frekk" at jeg tar meg den friheten til å skrive i denne tråden :-D Jeg hører til november gruppen men der er det ingen tvilling gravide og her på oktober var det jo mange :) Skulle så gjerne komt i kontakt med flere som er gravid med to :)
 
Jeg er rett og slett så "frekk" at jeg tar meg den friheten til å skrive i denne tråden :-D Jeg hører til november gruppen men der er det ingen tvilling gravide og her på oktober var det jo mange :) Skulle så gjerne komt i kontakt med flere som er gravid med to :)
Bare å skrive :) Her er vi noen :) Velkommen og gratulerer!
 
Jeg er rett og slett så "frekk" at jeg tar meg den friheten til å skrive i denne tråden :-D Jeg hører til november gruppen men der er det ingen tvilling gravide og her på oktober var det jo mange :) Skulle så gjerne komt i kontakt med flere som er gravid med to :)
Velkommen skal du være! :D Og gratulerer med to! Er det en- eller toeggede? :) Jeg er gravid med toeggede selv, de blir våre første barn, så veldig spennende :)
 
Toeggede her også, gutt og jente visstnok :)

Så gøy :) Har hatt følelse på kjønnet på to av barna mine tidligere men nå har jeg ingen følelse :) Har vært veldig dårlig med ekstrem svangerskapskvalme siden uke 6 (da vi fant ut det var to) og har vært det samme med de to barna jeg har som er jenter så det er ikke godt å si om det er jenter gutter eller en gutt og en jente :) Så lenge de har det bra og alt er fint så spiller ikke kjønnet noe rolle sånn sett :)
 
Så gøy :) Har hatt følelse på kjønnet på to av barna mine tidligere men nå har jeg ingen følelse :) Har vært veldig dårlig med ekstrem svangerskapskvalme siden uke 6 (da vi fant ut det var to) og har vært det samme med de to barna jeg har som er jenter så det er ikke godt å si om det er jenter gutter eller en gutt og en jente :) Så lenge de har det bra og alt er fint så spiller ikke kjønnet noe rolle sånn sett :)
Slik var jeg også, først nå jeg holder på litt.. Uke 18+3.... Hadde hyperemesis sist også, jente....
 
Toeggede her også, gutt og jente visstnok :)
Så gøy! Vi har innmari lyst på en av hver. Ikke at noen av oss blir skuffet om det blir to gutter eller to jenter, men det hadde vært veldig gøy med en av hver :) Skal ikke på OUL før i slutten av mnd, så vi venter i spenning enda ;)
 
Jeg sniker fra desember;) Er i uke ni og håper på å få følge med på dere som ligger litt foran
 
hvordan kjenner dere liv i magen når det er to? jeg vet ikke hva jeg skal ha om det er en eller to, men føler jeg kjenner liv på to ulike steder. Høres kanskje litt merkelig ut. Men hvordan er egentlig dette for dere som vet dere venter to?
 
hvordan kjenner dere liv i magen når det er to? jeg vet ikke hva jeg skal ha om det er en eller to, men føler jeg kjenner liv på to ulike steder. Høres kanskje litt merkelig ut. Men hvordan er egentlig dette for dere som vet dere venter to?
Jeg kjenner mest bevegelse fra den ene, så jeg tror den andre ligger litt teit til, men jeg har kjent den også. Kjenner det nede på høyre side og oppe til venstre, akkurat sånn de lå på UL :)
 
....det gjør nemmelig vi ;)
Hei! Sniker fra januar 2017. Var på Tul for tre dager siden og jommen er det ikke tvillinger her også! :) Kom ikke som noen overraskelse faktisk. Jeg har på en måte følt det på meg lenge, merkelig det der. Og har vært såå kvalm. Har ei på 16 mnd fra før. De er toeggede. Er faktisk tvilling selv, men hadde ikke trodd at jeg selv skulle få det, før de siste ukene. ;) Dere er jo kommet lengre enn meg, hvordan er det å gå gravid med to, i motsetning til en (til dere som har flere barn). Her merker jeg foreløpig kun den voldsomme kvalmen og trøttheten.. og følelsen av oppblåsthet..
 
Back
Topp