Noen som venter tvillinger?

Jeg ble så sjokka over att det var to att jeg glemte å spørre ;) Men ut fra mens, 7-8 oktober.. Men blir satt igang uke 38 om ingenting har skjedd før ;)
Sånt har ikke jeg diskutert med noen enda. Blir fulgt opp av gyn nå, skal til lege og jordmor snart, og følges opp av sykehuset fra oul.
 
Regner med å få vite kjønn på UL om 15 dager :)
 
Grattis Stine91! Så gøy :) Er det eneggede og toeggede? Når har du termin? Førstagangsgravid?
 
Har termin 28 Oktober! Jordmor klarte ikke å se enda om det var eneggede, så vi venter spent på ny inkalling til ultralyd. Hvor mye ekstra oppfølging får vi egentlig når det er to? Noen som vet? :) Er førstegangsgravid ja!
 
Må forressen nevne at kjæresten min også er tvilling! Han er enegget. Og etter det jeg har lest så er det ikke arvelig når det er enegget, og hvertfall ikka fra mannen sin side? Morsom tilfeldighet :D
 
Har termin 28 Oktober! Jordmor klarte ikke å se enda om det var eneggede, så vi venter spent på ny inkalling til ultralyd. Hvor mye ekstra oppfølging får vi egentlig når det er to? Noen som vet? :) Er førstegangsgravid ja!
Nei ;) Håper jeg får lært noe på oul :)
 
Back
Topp