Noen som har testet svakt positiv i uke 5?

Jeg har stikkninger nederst i sidene på magen, ikke så ømme pupper lengere, men vondt og ta av og på bh, kjenner jeg er mest sår rundt på areola. Tisser omtrent hele tiden, liten matlyst, går konstant rundt og er sånn småkvalm/uggen.. Har kastet opp en gang til nå :) merker også det her med og plutselig være A menneske fremfor B menneske :)
Ellers merker jeg ikke så mye mer, og håper ikke det blir så mye mer heller :) Hehe..

Ringt legen? :)
 
Jeg har stikkninger nederst i sidene på magen, ikke så ømme pupper lengere, men vondt og ta av og på bh, kjenner jeg er mest sår rundt på areola. Tisser omtrent hele tiden, liten matlyst, går konstant rundt og er sånn småkvalm/uggen.. Har kastet opp en gang til nå :) merker også det her med og plutselig være A menneske fremfor B menneske :)
Ellers merker jeg ikke så mye mer, og håper ikke det blir så mye mer heller :) Hehe..
Du har litt mer, men ganske like symptomer som meg da :)
Tisser hele tiden sjæl :p
Ikke vært noe spesielt kvalm eller kastet opp enda. Nesten så jeg syns du er heldig som har gjort det haha! :p
 
Måtte ringe i ettermiddag sa dem :)

Krysser fingrene for at blodprøven er ferdig :) Syns hele opplegget virker så merkelig.. Leste i en annen tråd at du hadde positiv digital, så plutselig negative. Sa legen noe om hva det kunne komme av?
 
Du har litt mer, men ganske like symptomer som meg da :)
Tisser hele tiden sjæl :p
Ikke vært noe spesielt kvalm eller kastet opp enda. Nesten så jeg syns du er heldig som har gjort det haha! :p


Hehe.. :p vet ikke om jeg syntes det er så behagelig men, blir så sliten av og gå sånn :) men uansett i lengden så er det verdt det :) :) kvalmen blei kastet på meg på søndags kvelden :) når fikk du skikkelig positiv test? :)
 
Krysser fingrene for at blodprøven er ferdig :) Syns hele opplegget virker så merkelig.. Leste i en annen tråd at du hadde positiv digital, så plutselig negative. Sa legen noe om hva det kunne komme av?


Ho mente at jeg kunne ha vært gravid forrige mnd også at jeg har mistet for så og bli gravid igjen ganske raskt :) men ikke godt og si :p men får se etterpå hva blodprøven viser, syntes bare det er så rart om jeg rett og slett har alle di symptomene og dem har jo ikke blitt mindre, og nå svak positiv test igjen pluss det legen sa så jeg har virkelig et håp nå :)
 
Ho mente at jeg kunne ha vært gravid forrige mnd også at jeg har mistet for så og bli gravid igjen ganske raskt :) men ikke godt og si :p men får se etterpå hva blodprøven viser, syntes bare det er så rart om jeg rett og slett har alle di symptomene og dem har jo ikke blitt mindre, og nå svak positiv test igjen pluss det legen sa så jeg har virkelig et håp nå :)

Oi, forvirrende.. Så du kan være alt fra 3 uker til 6-7 uker på vei nå?
 
Årh!! Nå blei jeg sur... I går på legesenteret fikk jeg beskjed om og ringe på ettermiddagen, og når jeg ringte nå så fikk jeg telefonsvarer om at legesenteret stengte kl 12.00 i dag :( kjempe skuffet !! Men men.. Da må jeg vente til over påske da :p
 
Eggløsningstesten er positiv før egget slipper. Om du temper, ser du når det slipper. Testene viser ikke det.
Okaay daså :)
Men jeg har ikke testet el eller noe, men vet av synlige symptomer når jeg har eggløsning, så dpo er altså fortsatt dager etter den dagen eggløsning er? :)
 
Dpo starter når egget slipper....jeg har også mye symptomer, men likevel ikke mulig å vite akkurat når det slipper. Symptomene og stikkingen betyr ikke nødvendigvis at egget slipper akkurat da. Man ser det tydelig ved temping, EL testene blir svakere når det har sluppet og det kan sees på blodprøve. De fleste som har jevn syklus, ser jo et system på når. Spiller ikke så stor rolle akkurat når, da sædcellene lever mange dager der inne. Sånn sett trenger man jo ikke å treffe.
 
Back
Topp