Noen som har testet svakt positiv i uke 5?

Betty1234

Forelsket i forumet
Her er mine ifra i dag.. Original bilde og negativ bilde. Dette er på billigtest :) jeg ser en svaaaaaak strek selv og jeg er 8 dager over ikm.

ImageUploadedByBV Forum1458646921.158395.jpgImageUploadedByBV Forum1458646942.175508.jpg
 
Beklager jeg ser ingen ting. :(

Selv ser jeg en sytråd tynn strek når jeg zoomer på bildene.. Og når jeg ser direkte på testen så ser man det bedre :) men får heller bare vente på sterkere strek. For var hos legen i dag og blei undersøkt og der mente hun at det var graviditet :)
 
Legen vet nok bedre enn meg :) Vi krysser fingrene for sterkere test :)
 
Jeg klarer ikke se noen strek jeg heller. Men håper du snart får to streker om det er det du ønsker ;)
 
Men hvis du er 8 dpo, så er jo det bare 3+1:) å da er det jo ikke rart testen ikke er sterkere uansett:) is i magen, og test igjen om et par dager! Lykke til, krysser fingrene!
 
Men ser det beste oppe ved fingeren min :) men kan hende at jeg har regnet litt feil med tanke på el så at det er for tidlig og teste :) men hadde første dag i siste mens 16 februar, har 25 dagers syklus :)
 
På den du har zoomet inn på ser jeg en svak strek ;) Krysser fingrene for en sterkere strek snart da :)
 
Da burde den vel vært sterkere. Jeg hadde svak positiv test, men tydelig strek 10 dager etter el.
Men kan jo ha hatt el seinere enn du trodde? Og ikm er jo et godt tegn uansett:)

Noen får ikke sterkere strek før langt uti første trimester. Noen produserer lite HCG iforhold til andre :)
 
Noen får ikke sterkere strek før langt uti første trimester. Noen produserer lite HCG iforhold til andre :)


Når jeg blei gravid med datteren min fikk jeg ikke positiv test før i uke 8-9 :) så kan jo hende det blir samme denne gangen :)
 
Back
Topp