Noen som har testet svakt positiv i uke 5?

Har tegnet tidslinjen din. Dersom du hadde EL til vanlig tid, er du 23dpo i dag :)


Tusen takk <3 :)

For ut ifra den clue app'n jeg har her på mobilen så blir jeg så forvirra :) haha.. Ikke så inne i det her :) men om jeg er 23 dpo så burde det jo slå ut på mer HCG vel? Syntes det er så rart, men for all del så hadde jeg det sånn her når jeg ble gravid med jentungen også :) der blei hjemmetesten positiv i uke 8-9 :) så er vel fullt mulig :)
 
Tusen takk <3 :)

For ut ifra den clue app'n jeg har her på mobilen så blir jeg så forvirra :) haha.. Ikke så inne i det her :) men om jeg er 23 dpo så burde det jo slå ut på mer HCG vel? Syntes det er så rart, men for all del så hadde jeg det sånn her når jeg ble gravid med jentungen også :) der blei hjemmetesten positiv i uke 8-9 :) så er vel fullt mulig :)
Ja, se der, det går an å være gravid uten at de testene slår ut ;-) Masse lykke til, håper det er en liten spire der inne :)
 
Jeg brukte de samme testene. Det ble så svakt rett før uke 5, når jeg ikke brukte morgenurin. Og jeg er fortsatt gravid :D Gratulerer! ;)

Tusen takk :) jeg satser jo på at det er en liten mageboer hos meg, ingenting som hadde vært bedre enn det :)

Og i går og i dag har jeg fått skikkelig kvalme på kvelden, kastet opp i går.. Håper jeg slipper unna i kveld :)

Hvor langt er du på vei nå? :) Gratulerer til deg også <3 :)
 
Tusen takk :) jeg satser jo på at det er en liten mageboer hos meg, ingenting som hadde vært bedre enn det :)

Og i går og i dag har jeg fått skikkelig kvalme på kvelden, kastet opp i går.. Håper jeg slipper unna i kveld :)

Hvor langt er du på vei nå? :) Gratulerer til deg også <3 :)
Glemte å quote gitt. :)
 
Så spennende :) da skiller det ca ei uke på oss :)
Hvilke symptomer har du fått til nå? :)
Så gøy :)

Ikke så veldig mange symptomer. Har tidvis "murring" og "stikking i livmor/eggstokk-området, humørsvigninger til de grader, og ømme større bryst :)
Jo, også er jeg så utrolig A-menneske nå! Til vanlig det verste B-menneske :p

Hvilke symptomer har du? :)
 
Så gøy :)

Ikke så veldig mange symptomer. Har tidvis "murring" og "stikking i livmor/eggstokk-området, humørsvigninger til de grader, og ømme større bryst :)
Jo, også er jeg så utrolig A-menneske nå! Til vanlig det verste B-menneske :p

Hvilke symptomer har du? :)

Jeg har stikkninger nederst i sidene på magen, ikke så ømme pupper lengere, men vondt og ta av og på bh, kjenner jeg er mest sår rundt på areola. Tisser omtrent hele tiden, liten matlyst, går konstant rundt og er sånn småkvalm/uggen.. Har kastet opp en gang til nå :) merker også det her med og plutselig være A menneske fremfor B menneske :)
Ellers merker jeg ikke så mye mer, og håper ikke det blir så mye mer heller :) Hehe..
 
Back
Topp