Noen som har begynt å kjenne noe?

Åh, håper jeg kjenner tidlig denne gangen. Det er så koselig [emoji173]️ forrige gang hadde jeg morkaka på fremsiden, så kjente så vidt bittelitt i uke 16-17, og ikke ordentlig før jeg var over 20 uker. Var så lenge å vente, når jeg leste om alle som kjente liv tidlig [emoji85]

Samme her, så håper på kjenne tidligere denne gangen.
 
Æææ lurer på om jeg akkurat kjente noe! Tenkte ikke over det først, men så kom det på samme sted flere ganger. Kjentes ut som bobler som sprekker.. og helt nydelig [emoji7][emoji7]
16+1 i dag [emoji4]
 
Jeg har kjent noe som kan minne om puls/svake dunk i et par uker nå. Dette er første gang jeg er gravid så er liksom så usikker på om det er bevegelse jeg kjenner eller ikke, men har ikke lagt merke til slikt før hvertfall. Jeg er 17+6 nå :)
 
Helt sikker på at det er baby jeg kjenner nå[emoji173]️ kjent det sånn smått i noen dager men i kveld har den vært ivrig!
 
Jeg tror kanskje jeg kjente noe i forrige uke,da jeg var 13 og noen dager på vei. Veldig usikker,men kjentes som en slags kobling nede på høyre side.synes jeg kjente noe lignende en gang denne uka også, men vet jo ikke om det er det. ☺ Tror det kommer litt an på hvordan jeg selv ligger. Tenkte 13 uker var fryktelig tidlig, men ser mange her som kjenner noe så tidlig.
 
Har trodd at jeg har kjent noe tidligere men litt usikker, men på søndag kjente jeg baby bevege seg, skikkelig [emoji1][emoji106]Da var jeg 15+3[emoji5] Dette er andremann [emoji4]
 
Har kjent i et par uker sånn innimellom. Men nå kjenner jeg hver dag flere ganger på dagen. Både innvendig og utvendig. Så mannen har fått kjenne et par ganger også :)
Men jeg er andregangs med morkaken bak og er 17+5 :)
 
Ble sagt jeg hadde morkaken fremme oppe, så derfor tror jeg ikke helt på at jeg kjente noe. Men det var der jordmor fant hjertelyd og hørte bevegelser for tre uker siden :)
 
Er i uke 17 nå.. og kjenner liv hver dag! Begynte for to uker siden , var litt usikker først , men nå er tydelig spark og aktiviet ❤️ Kjenner det nå mens jeg skriver, både på innsida og utsida. :)
Er ekstra mye liv når jeg hører på musikk Hehe , har testa det :p
 
Er andregangs forresten og morkaka ligger bak :)
 
Kjent noe hver dag nå. Kan det være luft?? Ca samme sted, og samme styrke. Kan liksom ikke si jeg har merket luft sånn før.
 
Kjenner hver dag nå :) ikke utenpå enda da, andre gangs med morkaken bak [emoji7]
 
Begynte å kjenne det når eg var 15 uker. Og nå kjenner eg det ganske godt, og mannen har til og med fått med seg et slag [emoji85][emoji7] (det skjedde en gang og eg lå på rygg) Så han gleder seg veldig til han begynner å kjenne det godt. Nå er eg 18 +1 [emoji3]
 
Tror jeg kjente i går, 15+0! Kjentes ut som luftbobler og på samme sted fire ganger! Ellers ingenting enda [emoji5]
 
Back
Topp