Noen som har begynt å kjenne noe?

Nei jeg vil ikke kjenne noe på lenge da morkaken er foran på magen.
 
Er sikker på at jeg har kjent liv i magen siste uken men etter menstermin er jeg i uke 12? Det må da være for tidlig! Det er 4 gang jeg er gravid så jeg har jo litt "erfaring" med spark.
Venter spent på UL om 3 dager.. tenk om terminen blir justert?
 
Er sikker på at jeg har kjent liv i magen siste uken men etter menstermin er jeg i uke 12? Det må da være for tidlig! Det er 4 gang jeg er gravid så jeg har jo litt "erfaring" med spark.
Venter spent på UL om 3 dager.. tenk om terminen blir justert?

Tenker det samme. Tenker at jeg kanskje er lenger på vei pga magen er så stor og jeg kjenner bevegelse. Skal på tul i morgen, så da får vi vite:)
 
Tenker det samme. Tenker at jeg kanskje er lenger på vei pga magen er så stor og jeg kjenner bevegelse. Skal på tul i morgen, så da får vi vite:)
Spennende! Lykke til i morgen, gøy om du vil holde oss opptattert her
 
Ingenting her enda. Uke 12 i dag, fjerde sv.skap
 
Tror jeg kjenner han litt men kan også være luft :)
 
Spennende! Lykke til i morgen, gøy om du vil holde oss opptattert her
Var på ultralyd i dag og er veldig glad for at det var akkurat i dag! Da jeg sto opp i dag oppdaget jeg masse blod i doskåla:( og det blødde masse! Det ville ikke gi seg! Jeg ble kjemperedd! Hadde ingen smerter, men plutselig kom det en svær klump ut. Så en til. Og etter halvannen time ga det seg. Men på ultralyden så kunne vi se en sprellende liten krabat! :) alt var heldigvis bra:Heartred han kunne ikke se noen grunn til at jeg hadde blødd og så heller ingen blødning med ul-apparatet. Så godt å kunne puste lettet ut! Han justerte terminen frem med 10 dager, så nå er jeg 13+6. Termin er 5. januar. Da var jeg litt lenger på vei enn jeg trodde:)
 
Var på ultralyd i dag og er veldig glad for at det var akkurat i dag! Da jeg sto opp i dag oppdaget jeg masse blod i doskåla:( og det blødde masse! Det ville ikke gi seg! Jeg ble kjemperedd! Hadde ingen smerter, men plutselig kom det en svær klump ut. Så en til. Og etter halvannen time ga det seg. Men på ultralyden så kunne vi se en sprellende liten krabat! :) alt var heldigvis bra:Heartred han kunne ikke se noen grunn til at jeg hadde blødd og så heller ingen blødning med ul-apparatet. Så godt å kunne puste lettet ut! Han justerte terminen frem med 10 dager, så nå er jeg 13+6. Termin er 5. januar. Da var jeg litt lenger på vei enn jeg trodde:)
Hurra! Jeg ble så trist av første del av innlegget ditt, fantastisk at alt var bra❤️❤️❤️
10 dager var mye, var du usikker på første dag i sist menstruasjon?
 
Hurra! Jeg ble så trist av første del av innlegget ditt, fantastisk at alt var bra❤️❤️❤️
10 dager var mye, var du usikker på første dag i sist menstruasjon?
Jeg stusser veldig på det, for jeg er jo sikker på når jeg hadde mensen, og med hans målinger så hadde jeg eggløsning når jeg hadde mensen:p (har skrevet inn i kalender siden januar). så tar det med en klype salt og får se hva de sier på oul 15. august:) er bare så glad for at alt var i orden❤
 
Med begge mine to andre så fikk jeg termin som tilsa at jeg ble gravid før vi hadde sex.... :wideyed: men det gikk fint det også! Begge to var ferdige på sykehusterminen
 
Mener jeg kjente noe her om dagen. [emoji813]️
 
Jeg mener jeg kan kjenne noe til tider, men syntes det var veldig tidlig. Akkurat bikka 12 uker. 2 gangs gravid
 
I går kjente jeg endelig baby! :Heartred Er 14+0 i dag! I`m in heaven!
 
14+0 med nr. 3 og jeg kjenner litt bevegelse i magen [emoji7] Ikke ordentlige spark, men nå er jeg ganske sikker på at det ikke er luft.
 
Jeg kjenner den også nå Kunne kjenne babyen presse seg opp i magen, og kjente at den flyttet på seg igjen! Gravid med tredjemann 14+1 ❤️
 
Back
Topp