Noen som har begynt å kjenne noe?

Minkymama

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Har den siste tiden kjent litt kribling i magen. Har tenkt at det bare er luftbobler:p men nå kjenner jeg det sterkere og sterke og tenker at det må være lille jeg kjenner! :) Er nr to og kjenner igjen følelsen nå som det har blitt sterkere. Har også hørt at man kan kjenne det tidligere med nr 2. Er 11+4 i dag. Noen andre som har begynt å kjenne noe? :)
 
Ja begynte å kjenne litt sånn som gjorde at jeg begynte å lite på om det virkelig var babyen, men i går kveld var det ikke tvil! Kjente halve babyen trykke seg inn i håndflaten min [emoji7] 13+5 i dag. 2gangs :)
 
Har den siste tiden kjent litt kribling i magen. Har tenkt at det bare er luftbobler:p men nå kjenner jeg det sterkere og sterke og tenker at det må være lille jeg kjenner! :) Er nr to og kjenner igjen følelsen nå som det har blitt sterkere. Har også hørt at man kan kjenne det tidligere med nr 2. Er 11+4 i dag. Noen andre som har begynt å kjenne noe? :)

Jeg har det akkurat på samme måte er 11+3 idag og det er også nr 2 til meg. :) men tenkte det ikke var mulig men ser nå det er flere så kanskje det er det ? [emoji7]
 
Har kjent noe rart noe på samme sted de siste tre kveldene. Klarer ikke helt beskrive det, men følelsen oppleves kjent. Er andregangs. Er bare 10+4, så er veeeldig tidlig. Men lurer på om det kan være bebis jeg kjenner. Men vanskelig å si når det bare er en liten bevegelse og så er det stille igjen. Sist var jeg sikker på at jeg kjente noe i uke 16 da jeg fikk ett skikkelig spark midt i håndflaten, og da skjønte jeg at det faktisk var babis jeg allerede hadde kjent i flere uker inni der.
 
Har også kjent lignende følelse som sist, men tenkt at det er ekstremt tidlig [emoji28] bare 11 uker så tenker igrunn det er innbilning [emoji85] kjente det i uke 14-15 første gang..
 
Kjent ''dunking'' nederst til venstre i magen da jeg var 12+, men tror ikke det var babyen, så nei, har ikke kjent noe. Men fikk høre hjertelyden hos jordmor i går, så alt er tipp topp :)
 
Jeg har det akkurat på samme måte er 11+3 idag og det er også nr 2 til meg. :) men tenkte det ikke var mulig men ser nå det er flere så kanskje det er det ? [emoji7]

Trodde heller ikke det var mulig, så måtte google det, og ser at det er veldig mange som sier at det er da de har begynt å kjenne det så smått, så tenker at da er det vel mulig:p gleder meg til å kjenne det så kraftig at man kan kjenne det på utsiden og:)
 
Har også kjent lignende følelse som sist, men tenkt at det er ekstremt tidlig [emoji28] bare 11 uker så tenker igrunn det er innbilning [emoji85] kjente det i uke 14-15 første gang..

Kjente det heller ikke før uke15-16 sist, men skal visst være mulig å kjenne det tidligere med nr 2:)
 
Åh, håper jeg kjenner tidlig denne gangen. Det er så koselig [emoji173]️ forrige gang hadde jeg morkaka på fremsiden, så kjente så vidt bittelitt i uke 16-17, og ikke ordentlig før jeg var over 20 uker. Var så lenge å vente, når jeg leste om alle som kjente liv tidlig [emoji85]
 
Jeg er 11+4 idag og har kjent en "fiskehale" på samme plass i 2-3 dager nå. Er gravid for 3 gang :)
 
Jeg er 12+1, 2.gangs og kjenner ingenting. Var på ul i dag og fikk se en liten en som sparket og sprellet så det var vanskelig å få bilde, kjente etter alt jeg kunne, men... ingenting! Håper det kommer snart! =)
 
Åh, håper jeg kjenner tidlig denne gangen. Det er så koselig [emoji173]️ forrige gang hadde jeg morkaka på fremsiden, så kjente så vidt bittelitt i uke 16-17, og ikke ordentlig før jeg var over 20 uker. Var så lenge å vente, når jeg leste om alle som kjente liv tidlig [emoji85]
Får håpe det kommer tidligere denne gangen:) er så koselig!
 
Fikk vite at jeg har morkake i front denne gangen, så må sikkert vente en stund [emoji53] Første gang kjente jeg det i uke 16, andre gang i uke 13/14. Begge gangene med morkake i bakkant.
 
Fikk vite at jeg har morkake i front denne gangen, så må sikkert vente en stund [emoji53] Første gang kjente jeg det i uke 16, andre gang i uke 13/14. Begge gangene med morkake i bakkant.

Samme her. Morkaken foran denne gangen. Begge de andre gangene har den vært bak. Spent på hvordan det blir å vente på disse bevegelsene [emoji848] Kjente det tidlig med første (uke 13). Med andre ble det vel uke 15-16 før jeg begynte å kjenne noe. Nå blir det vel senere sikkert [emoji53]
 
Samme her. Morkaken foran denne gangen. Begge de andre gangene har den vært bak. Spent på hvordan det blir å vente på disse bevegelsene [emoji848] Kjente det tidlig med første (uke 13). Med andre ble det vel uke 15-16 før jeg begynte å kjenne noe. Nå blir det vel senere sikkert [emoji53]

Så rart, jeg fikk ikke vite når jeg var i tul i forrige uke da jeg var 12+5. At det får man vite på oul...
 
Back
Topp