Noen som gjør "ingenting" i påsken? [emoji4]

Neida, vi har en toåring, så vi gjør "ingenting" hjemme i påsken. :)

Maler egg, baker, leker ute, ser på tegnefilm, spiser god mat, rydder litt i boden osv.
 
Vi er hjemme, har nærmest ingen planer.

Kunne kanskje reist på hytta men flaskebaby, ikke innlagt vann og måtte sterilisere flasker på gamle måten frister så absolutt ikke! [emoji13]

Dessuten feirer vi ikke påske heller
 
Vi og skal "ingenting" i påsken og "bare" være hjemme[emoji4] håper været blir bedre enn hva det er spådd så vi får starta så vidt ute[emoji4]
 
Jobba mandag og tirsdag, var å kastet søppel i dag og ellers så blir det å holde på i hagen. Vi skal bare være hjemme og gjøre ingenting meg og småen, eldste har hvert hos faren siden fredag og skal på hytta i morra. Deilig å ikke ha noen planer syntes jeg :)
 
Vi tok påskeferie fra fredag til i dag, men fra og med i morgen skal jeg jobbe. Da må samboer og veslegutt finne på noe selv. Selv om jeg kunne tenkt meg flere late dager, så er det helt greit å jobbe alle helligdagene også. I hvert fall når lønna kommer:D
 
"Ingenting" kan være så mangt [emoji6]
Syns det er kjekt at flere enn man kanskje skulle trodd velger og være hjemme og gjøre kos utav det, det letter litt på samvittigheten for oss som ikkje har anledning eller råd til store flotte skiturer eller utenlands reiser og se at man ikkje er alene om "bare" å være hjemme , lett å få d inntrykket at "alle" reiser vekk i påsken [emoji6][emoji6]

Håper alle skjønte at "ingenting" bare betydde at man ikkje hadde kjempe store reise planer [emoji6]
 
Tja tror vi hadde blitt sprøe om vi skulle bare ha vært hjemme og slappet av [emoji14]


Men er hjemme og fikser reparere terrassen...

Så kommer gubben med 50. Jorbærplanter på lørdag [emoji27][emoji27][emoji23][emoji23][emoji26]
 
Deilig hjemmepåske med familietid med den lille. Har invitert venner og familie på lunsj og middag.
 
Vi blir hjemme :) mannen jobber med oppussing og jeg sliter med å reise pga kvalme i svangerskapet, så vi skal ingen stedet på en god stund :p
 
Her er det ingen planer annet en å være hjemme. Og besøke/få besøk av naboer og venner til leking og sosialt samvær
 
Gjør ingeting vi heller, sko bara ønska me hade litt bedre væder så vi kunde vara mer ute.
 
Vi gjør heller ingenting i påska, familie og de vi kjenner har dratt så det er bare oss igjen her. Vi har liksom ingen steder å dra så da blir det sånn. Vi har ikke råd til noen ferie heller. Ungene synes det er kjedelig, de er såpass store at mamma og pappa ikke er så kule lenger, de vil heller være med venner og fettere og kusiner[emoji13] Men men, vi prøver så godt vi kan å gjøre ting med dem som er gøy[emoji4]
 
Vi skal på familiemiddag i morgen, ellers er vi bare hjemme og koser oss. Leker litt ute og leser bøker og tar ting som de kommer. Veldig godt!
 
Vi gjør "ingenting". [emoji4] mannen jobber lange dager, og alle andre (nesten) er på påskeferie. Da blir det lange, rolige dager hjemme, litt inne og litt ute. Prøver så godt vi kan å finne på ting, da, men jeg er ikke så superkreativ.
 
Hjemme her, vi vurderte dyreparken i Kr.Sand.. Men så ble frøkna dårlig for en uke siden (fortsatt ikke helt bra), og så fikk jeg halsbetennelse på mandag. God påske til oss :p
 
Back
Topp