Noen som gjør "ingenting" i påsken? [emoji4]

Høygravid og tar det helt i ro hjemme i sofaen ;)
 
Slapper av. Lager mat, koser oss med sene frokoster. Besøker familie og venner. Bare kos og null skjema [emoji39]

I dag tok vi en tur for å se lam på sparket også besøkte vi bror min på hytta :) Spilte spill der. Kjempekos :)
 
Slapper av. Lager mat, koser oss med sene frokoster. Besøker familie og venner. Bare kos og null skjema [emoji39]

I dag tok vi en tur for å se lam på sparket også besøkte vi bror min på hytta :) Spilte spill der. Kjempekos :)

Så koselig [emoji6] her er læmmingen i full gang så vi er i fjøsen hver dag for å få med oss alt som skjer, kjempe spennende å følge med på [emoji6][emoji6]
 
Så koselig [emoji6] her er læmmingen i full gang så vi er i fjøsen hver dag for å få med oss alt som skjer, kjempe spennende å følge med på [emoji6][emoji6]
Det kan jeg tenke meg det er :) Også er lam så veldig veldig søte også [emoji7]
 
Vi skulle egentlig vært på hytta på fjellet, men uken før påskeferien på skolen startet solgte pappa hytta :(. Det kom svært brått på for å si det mildt. Nå har uansett gutten min vært syk fra skolen sluttet fredag for over én uke siden, så vi kunne ikke reist likevel. Har derfor vært hjemme og gjort "ingenting". Ble en litt kjedelig påske i år grunnet sykdom som fremdeles ikke har sluppet taket. Stakkars gutten min! Har kost oss sammen da, spilt spill, gått noen småturer ut og sett fotball på TV osv. Ikke helt slik vi så for oss ferien, nei ;). Vi trives godt hjemme i påsken egentlig. Herlig med lite trafikk og rolige dager. Nå ble det riktignok mye roligere enn ønsket. Satser på at junior kommer seg innen ferien er slutt.
 
Har ikke gjort så mye vi heller, var en liten tur på hytta til mine foreldre. Ellers har vi bare kost oss hjemme [emoji170]
 
Back
Topp