Noen som gjør "ingenting" i påsken? [emoji4]

Vi skal ikke gjøre noe, bare slappe av og være hjemme[emoji4]
 
Jeg skal være hjemme, feire bursdag til sambo i morgen, må møte min egen far en dag (han kommer fra danmark i morgen) og så har vi lovd oss bor en dag, men ellers er det ingen planer, og jeg har fri hele neste uke, uten en eneste plan [emoji16][emoji16]
 
Vi skulle noe.. Men det ble ikke noe av. Blir å besøke gamla på sykehuset istede. Så ingenting egentlig. Syntes det er helt greit. Vi trenger litt "gjøre ingenting" tid sammen.
 
Her er vi bare hjemme. Hovedsaklig fordi mannen er fullstendig opptatt med bacheloroppgaven som skal leveres i neste måned. Ellers hadde vi kanskje besøkt svigermora i påska.
 
Skal en liten tur på hytta i morgen bare (dagstur). Eller skal vi være hjemme og jobbe i hagen :)
 
Vi er hjemme. Slapper av og prøver å gjøre litt inne i huset, få litt orden :)
 
Skal på påskelunch hos foreldrene mine imorgen og mini skal få sove der. Ellers skjer det ekstremt lite. Får noen venner på middag på lørdag. Ellers er det som en kjedelig helg. Sambo jobber flere av dagene og.
 
Vi har ungen planer bortsett fra middag hos ungenes oldeforeldre og at storesøster overnatter hos besteforeldrene til fredag. Påsken går til fiksing av hus.
 
Vi er hjemme hos mine føreldre og gjør "ingenting" her [emoji6]
 
Vi er hjemme og gjør ingenting ;)
 
Jeg hadde termin den 6.april, så her var planen å gjøre minst mulig. Mini kom i mars, men det er deilig å bare være oss og slappe av!
 
Kjekt å se at d er flere som gjør "ingenting" [emoji6]
Syns egentlig det er kjekt å gjøre litt ingenting eg, utforske skogen rundt huset og grille pølser på kaien osv [emoji6][emoji6]
 
Skal ikke så mye vi heller.
I morgen tar mannen ungene med til svigermor mens jeg er hjemme og rydder og vasker.
På søndag skal vi ha familiemiddag

Ellers så skal vi bare slappe av
 
Vi er hjemme og gjør ingenting [emoji23]

Jeg driver og klipper hekken, storebror har hatt noen kompiser å leke med hittil, men nå skal de også bort.

Jeg har jobbet frem til i dag da, så ikke så mye tid vi har hatt.
 
"Ingenting" i gåsetegn ja. Vi er "bare hjemme".

I helgen slappet vi helt av en dag og gikk på skogtur den andre dagen. Har hatt to dager med kun eldste, mens mann har jobbet og yngste i bhg. Vi har sett film og gjort eksperimenter fra forskerfabrikkes påskepakke. I dag har vi blåst og malt egg. Vi har tenkt oss på tur i skogen og kanskje på ski. Skal på middagsbesøk. Har tenkt å bake litt med ungene. Vasket terrassen har vi gjort og uteplassen står for tur. Ta fram utemøbler. Ordne litt i hagen. Har begynt storrengjøring rom for rom.

Så ja vi gjør "ingenting" i påsken.
 
Vi var på fjellet i palmehelgen. Jobbet mandag, tirsdag og i dag. Har ingen planer, skal "bare" være hjemme resten av påsken. Mannen er sykemeldt og jeg er straks høygravid, så vi har ikke mulighet til å stå på ski eller noe uansett.. Blir sikkert å besøke litt venner og familie og ellers slappe av [emoji5]
 
Deilig å bare slappe av og gjøre forefallende ting rundt huset også[emoji4]
 
Back
Topp