Noen andre prøvere?

Hei. På en måte er det fint å høre om andre som også sliter, men som lykkes tilslutt. Det er ganske deprimerende å få negativt svar hver måned. Det er nok håp for de fleste. Jeg ble gravid ved et uhell i fjor. Etter mye terrorisering av barnefaren klarte han å overtale meg til å ta abort. Nå har jeg funnet mannen i mitt liv og vi går nå inn i vår 7. pp. Tenker endel på aborten nå som jeg prøver å bli gravid. Det er ganske tøft. Håper bare at vi lykkes snart. Noen ganger tror jeg ikke at det skal gå, men har jo vært gravid før og mannen min har tre barn fra før. Så det er ingen grunn til at vi ikke skal få det til.
Det er så godt å få sagt hva man tenker på til noen som har det på samme måte.
Vi krysser fingrene. Ønsker alle prøvere lykke til.
 
Hei Mira1.
Det er leit å lese historien din, men samtidig godt. Bra at du har det bedre nå. Jeg og samboeren min er også inne i 7pp. Vi har ingen barn fra før, så jeg må innrømme at jeg tenker mye på det. Selvom jeg prøver så godt jeg kan å la være. Det er lettere sagt enn gjort. Lykke til videre.

Hilsen Mi25.
 
Hei... vi prøver og... skal ta ny test i morgen... men veit ikke helt når jag har IKM.. Hadde en spontanabort for 6 uker siden idag, var da 3,5 mnd på vei... Håper og tror at jeg hadde EL 2 mai... har hatt mye luft i magen de siste dagene... men er vel bare et stort håp at det er symptomer... Sist vi prøvde ble jeg gravid med en gang jeg slutta på pilla....
 
Heia alle sammen!
Er veldig ny på dette [8D]
Vi prøver også, har prøvd siden april 03, har hatt litt startproblemer.
Godt å se at det ikke bare er oss.............................. [8|]
Godt å vite at vi ikke er alene........
Tok eggløsningstest 8. mai, som var positiv, håper vi får klaff denne gangen [;)]

Lykke til alle som prøver [:D]
 
Hei hei..

Trur æ bli rar i hodet mitt.. No e d så mang rundt mæ som har blitt gravid.. e gla på dæmmers vægne, men innvendi skrik æ.. e færdi m 1 pegrgotime kur, testen va negativ å alikevæll uteblir mensen... så no ska æ bynn på et medikament som vil gi mæ mensen, før æ starte m pergotime kur nr 2. Håpe d lykkes snart.. e redd for at samboern drar fra mæ hvis ikke æ kan gi han et barn..[:(][:(]
 
Fler som blir rar i hodet snart her også..

Jeg har vært hos legen min og skal tilbake om en uke, men jeg blir smårar av å få mensen hver 2.uke.. Det er 8 gangen nå siden 5.februar. Jeg får støtte av legen min, men blir bare så skuffet hver gang mensen dukker opp. Håper lyset dukker opp i tunnelen for oss snart også.. Vi har bare forsøkt i 8mnd, men tålmodigheten er ikke akkurat på topp, noen som jeg vet ikke er bra..Men jeg tenker såklart på det...det er ikke lett å la være...
 
Hei Emma!

Jeg forstår godt hvordan du har det. Det er utrolig vanskelig å se på alle rundt deg som blir gravid... Går selv å venter på mens. Jeg har også gått på hormoner i 2 mndr. Gikk ikke første gangen. Håper selvfølgelig på klaff denne gangen men etter flere måneder med negativ test eller kommende mens er jeg ikke for positiv. [:(]
Du må for all del ikke tenke at samboeren din går fra deg..... Han gjør selvfølgelig ikke det hvis han elsker deg......[8|]
 
Hei, Ja vi prøver også å bli gravide. Slutta med p-piller i august i fjor, hadde en SA i oktober. Og har siden prøvd hver måned. Håper at Tante rød ikke kommer denne måned. Vi får håpe det beste .

Hilsen Anka
 
hei lindus74

takk for omtanken![:)]
så godt at noen bryr seg.. å er i samme situasjon. æ vet at samboeren min elske mæ. men æ vet å kor høyt ønske hans e om å få et barn. mathias, gutten min på 6 år e ikke hannes.. han e gla i han men d bli jo ikke d samme.. unne han en liten en. håpe bare egglederan min ikke e tætt.. prøverør e jo så dyrt.. [&o]
 
Vi prøver også, etter en spontanabort nå i mai[:(]
så får håpe det går fort denne gangen, og ikke minst at det går bra...
 
Hei Vi er og prøvere. vi har prøvd siden oktober 04.. Håper snart det skjer noe..
Lykke til alle sammen..[;)]
 
Hei alle sammen!
Jeg er ny på disse sidene - veldig spennende. Min mann og jeg har to barn og jobber nå med 3.mann. Tok ut hormonspiral 25.mai og fikk mens dagen etter. Skulle hatt mens i disse dager - men foreløpig ingenting. Er litt uggen og har ømme bryster så jeg tok en test i morges som var negativ. Får vel bare vente noen dager og se hva som skjer..
utålmodig[:-]
 
Hei hei!
Jeg er også ny her. Fine sider. Min mann og jeg har to barn og prøver nå på 3. mann. Tok ut hormonspiral 25.april og fikk mens dagen etter. skulle hatt mens disse dager, men ingenting foreløpig. Tok test i dag men den var negativ. Føler meg småkvalm og har ømme bryster i tillegg til tretthet ... får bare vente å se[:-]
 
Heisann! Det høres jo veldig rart ut! Har aldri hørt om noe sånt før. Har du forhørt deg med en lege?
Jeg har sluttet på p-sprøyten for en måned siden,og ennå har ikke tante rød meldt seg.
Jeg håper det ikke tar altfor lang tid før jeg kan bli gravid. Vi får krysse fingrene for oss begge[:D]
 
Så spennede da[;)] Får håpe alt går bra!
 
Heia!
Vi er også prøvere.... Hadde positiv eggløsningstest denne gangen men fikk desverre "tante rød" i dag.....
Var så forferdelig skuffa..... Vel vel prøver igjen neste måned..... begynner på min 3. hormonkur dag 4.
 
Heisann[:D] Har et spørsmål.. hvordan får dere til den søte greien som viser hvor langt du er på vei?
 
trykk på den og følg innstrukser.....der du har tre bokser og velge mellom velg den mitderste og kopier....lim inn på min profil under signatur...da skulle det bli ok...prøv[:D]
 
føler med deg,har hatt det slik selv etter SA...ikke mist håpet, den lykkelige dagen kommer nok....det gjorde den til meg etter 6 mnd[:)]
 
Back
Topp