Noen andre prøvere?

Lilliane

Andre møte med forumet
Hei,

vi prøver å bli gravid. Stresser ikke så med det enda da vi håper på barn til våren 2006. Så håper på en liten spire i løpet av sommeren.

Vi har et barn fra før på 2 år. Blir spennende å få en lillebror eller lillesøster til han .

Noen andre prøvere?
 
Ja vi er også prøvere[:D]. Er inne i vår 5pp. Håper spiren satt denne gang[:)]
Klemmer fra Nala.
 
Ja vi har begynt prøvingen nå. Stresser det ikke, håper vi lykkes i løpet av året.

Har en gutt fra før på 2 år.

Mille
 
Prøverer vi også ja. Har et noenlunde avslappet forhold til det. Stresser ikke med å bli gravid men tenker på det hele tiden. Men eg koser meg og ser frem til den store dagen. Har hoppet over en prøverperiode nå og skal begynne på vår andre nå om en ukes tid. Så får vi se hvordan det går. Det går jo mot lysere tider nå og da skal det være så mye enklere sies det... Så får vi se da [:D]
 
hei hei... Er prøver igjen jeg også ja... mistet for to uker siden den lille i magen... var da 14 uker på vei... trist men man må jo bare prøve igjen og håpe på bedre lykke nest gang..
 
Hei Sola!

Så synd med den lille spiren deres. Håper alt går mye bedre neste gang.
 
Hei!
Jeg er også ny her som alle andre, skjønner jeg. Jeg liker Babyverden sine nettsider, da de virker svært seriøse! Jeg har tre barn fra før, og prøver nå sammen med min elskede å lage nr 4.
 
heihei![:)]

vi prøve å prøve.. e færdi m min 1 pergotimekur.. krysse fingra å tær for at d ska klaff!
e d nån som har nån goe råd? hilsen emma[8D]
 
Heisann....

Er ny her jeg også, kjempe greie sider dette her[:)]

Er prøvere vi også. Er vell snart to år siden vi brukte prevensjon sist, og ingenting skjer. Har ikke akkurat gått sånn skikkelig inn for å prøve før nå den siste tiden, men har jo ikke prøvd å unngå det heller. Jeg begynner å bli litt frustrert, og blir litt redd på tanken at vi kansje ikke kan få. Har ikke oppsøkt noen lege enda, men tenkte å gi oss ett par måneder til skjer det ikke noe da så får vi vel gå. Er så redd for å få trist beskjed tilbake igjen. Føler at alle rundt meg får, og familie å venner er på oss hele tiden om når vi skal få små. Kjenner det vrir seg langt inne i magen min da, da jeg får det spørsmåle slengt etter meg stadig. Man har jo aldri noen garanti. Vi får forsette å prøve, og så får jeg begynne å bekymre meg litt mindre. Da skjer det vell forhåpentligvis kansje noe positivt hos oss også, det hadde vært noe det[:D]
 
Hei Hei..Her er enda en prøver.Det er godt å se at det er flere med meg..Ser det er flere som har det på samme måte med at familie og venner spør ofte om ikke vi skal få barn snart. Vi har prøvd i 7mnd nå,men prøver å ikke tenke på det. Allikevel gjør jeg det.
Det er en ting jeg lurer på. Er frustrert over en ting når det gjelder mensen og det er at siden 5.februar har jeg fått den hver 2uke. Så jeg har ikke peiling på når jeg har eggløsning eller noe. Noen som har hørt om dette før.??
 
Hei. her er også en prøver. Er i min 6pp, så nå håper jeg det skjer noe snart. Har ingen barn fra før. Har IKM 3.mai. Spennende. Har følt meg litt" annerledes" i det siste, akkurat som at jeg føler på meg at det er noe på gang. Og har hatt ømme bryster nå i fem -seks dager. Lykke til alle sammen.
 
Hei..er visst på prøving vi og nå![:)]
skulle egentlig prøve å få til klaff i mai mnd,men hadde en liten "bommert" her..
Så da avventer vi da,for å se om de nallerede sitter![:D]
 
Fikk besøk av Tante rød i dag, så jeg får prøve ingen om to uker. Da blir det 7pp. Nå synes jeg virkelig at det er min tur snart. Ganske deprimerende. I dag synes jeg veldig synd på meg selv. Men i morgen er en ny dag med nye muligheter.
LYKKE TIL ALLE SAMMEN.
 
Vi har prøvd siden jan 04 og denne mnd har ikke tante rød kommet, så det ser veldig positivt ut...
Begynte å bli litt trist og lei på slutten. Legen sa at jeg måtte bare komme så skulle han fikse noen prøver ++++
vet akkurat hvordan du føler det... det er kjipt når det står på...
lykke til med prøvingen !!
 
Håper det ordner seg snart for dere, lykke til videre med prøvingen. Vet hvordan du har det, like kjiipt hver gang "tante rød" kommer. Denne måneden håper jeg det skal klaffe for oss, men må prøve å ikke ha for store forhåpninger.

Lykke til alle prøvere, nå må det bli våres tur snart[:D]
 
ORIGINAL: EserehT

kan hende jeg spørr dumt, men hva er ikm da[8|]

mange rare navn på alt..



IKM står for den dagen du skal ha mensen, men ikke vi ha den[;)]
 
Ja jeg vil bare si lykke til til alle dere som prøver og prøver vet at det kan bli veldig frustererende å ikke få det til jeg og samboeren min hadde prøvd i 4 år før det endelig klaffet graviditetstester var blitt en del av de måndlige innkjøpene. Fikk til slutt hjelp fra min gynogulog hun satte meg på hormonkurer og jeg gikk på de i ca 6 månd. før jeg ble gravid har også mått fjerne noen cyster fra egglederene og det hjalp nå er vi 22 uker på vei og alt er bra. Jeg hadde begynt å tro at det ikke var meningen at jeg skulle ha noen barn satt og gråt hver gang mensen kom og ble nokså overrasket når den ikke kom og tok en test på nyttårsaften og den viste posetivt det var den lykkeligste dagen i mitt liv. Tok en ny test noen dager senere og når den også var posetiv tok jeg kontakt med legen og ho da gratulerte meg var jeg kjempe glad.[:D] Så ikke gi opp det klaffer for dere også. LYKKE TIL TIL ALLE SAMMEN klem[:)]
 
Ja, vi prøver også. Tok siste p-pille 1 april, så nå venter vi spent!
 
Back
Topp