Noen andre prøvere?

Det kommer nok skal du se[;)] Er utrolig irriterende å gå rundt å vente hele tiden.
Nesten så man vil grine når man ser "tante rød" komme på besøk! Vi får bare stå på og ha sex. Det viktigste,vil jeg tro.. er å ikke fokusere for mye på det,og bare ta det som det kommer!

Klem Tine[:)]
 
Halloen [:)]
Vi er nå inne i pp nummer 2, er ved godt mot og prøver å ta ting som de kommer selv om det kribler litt ekstra i mage til tider[:D] Lykke til alle sammen!!!
 
hei. jeg prøver, tok ut spiralen 12,05. skal snart begynne på min 2 pp, fikk mensen i går[:@] har ei datter på 3 år som ønsker seg veldig ei lillesøster[:D]
 
Hei! Jeg er ny her inne og jeg er oxo en prøver.
Har prøvd en god stund uten å lyktes med det.. Er i allefall et år siden vi
begynte å prøve, og burde vel vært hos lege å sjekket - men sambo vil
ikke til lege..han mener vi stresser for mye og derfor ikke får det til..
Kan hende han har rett,så vi slapper av nå og tar tiden til hjelp..[:)]
 
Jeg går her og venter jeg da. Håper i det lengste på at jeg har blitt gravid. Men tror liksom ikke det heller. Selvom jeg er trøtt hele tiden og alltid sulten.... Noen andre tegn merker jeg ikke. Kan nesten ikke vente til helgen kommer og jeg kan ta en test!! Tror jeg blir gal snart , det er nesten det eneste som står i hodet på meg [;)]
 
Å så spennende! Lykke til! [;)]
Ikke enkelt å veeeeente med å ta testen nei! Håper alt ordner seg! La oss få høre hvordan det går!!!! Venter i spenning....
 
Ja, i går startet vi etter en koselig diskusjon om det å få barn. Vi er begge frivillig involvert i barne og ungdomsarbeid så kompetanse burde vi ha. Har vært gift i snart 3 år men utdannelse er noe dritt, burde vente til man er ferdig med det og fått seg en jobb får man alltid høre. Men nå er han ferdig og jeg ligger ikke så langt etter, han har til og med fått seg jobb. Jippi, på tide med en familie økelse etter flere år med familie "avskjeder" og tunge sykdomsbeskjeder i nærmeste familie. Hvis vi ikke gjør noe snart er det ingen igjen som kan glede seg over det. Så vi startet i går/i dag alt etter som hvordan man ser det og jeg praktisk talt dirrer av forventning. Spesielt etter at jeg regnet ut når omtrent jeg har eggeløsning og det er ca. idag men man får vel ikke full klaff første gang. Dessuten kan man jo ikke vite sikkert at man kan få barn, men da er siste løsning adopsjon for barn skal vi ha(eneste negative er at det tar lang tid). Gleder meg til å prøve hele sommeren, men kommer garantert til å bli litt deppa hvis mensen dukker opp det har jeg tross alt blitt helt siden vi gikk fra p-ring til kondomer i november. Ikke det at jeg forventet at det skulle bli noe, men mer det at jeg ble påminnet om at det hvertfall ikke var noe å glede seg til der ennå. Har gått
å lengtet etter kondomer med hull[;)]

Huff dette ble langt men er så gira nå at jeg trengte å få det ut.[:)]
 
Back
Topp