Nedtelling til TUL

18 dager til TUL nr 2. :)
 
Hjelp! Fosterlengde var 10 mm og hjerteaksjonen på 125 s/min! Noen med TUL erfaringer? Hun sa det var litt lite og at jeg må på kontroll om en uke! Jeg er så redd og lei meg :(
Ville egentlig lage en ny tråd her inne, men fant ikke ut hvordan, så jeg spør her i håp om at noen har erfaring rundt dette??
 
Hjelp! Fosterlengde var 10 mm og hjerteaksjonen på 125 s/min! Noen med TUL erfaringer? Hun sa det var litt lite og at jeg må på kontroll om en uke! Jeg er så redd og lei meg :(
Ville egentlig lage en ny tråd her inne, men fant ikke ut hvordan, så jeg spør her i håp om at noen har erfaring rundt dette??

Hvor langt er du på veig?
 
Det varierer nok veldig hvor mye de vokser, ikke alle er nøyaktig like store de første ukene :)
Takk :) ut i fra disse tabellene er det jo innenfor, men jeg er helt i slutten av uke 7, så da burde den jo vært mer enn én cm.. får bare holde ut en uke til..
 
Takk :) ut i fra disse tabellene er det jo innenfor, men jeg er helt i slutten av uke 7, så da burde den jo vært mer enn én cm.. får bare holde ut en uke til..

Jeg var på ultralyd i uke 8 å da lå spiren vår på 13-14. Å følge tabeller så skulle den være 15, men jeg fikk beskjed om å ikke tenke på att spiren var litt mindre.. Helt normalt att di vokser forskjellig sa legen til meg.,
 
16 dager [emoji2]
 
1 dag[emoji51] kjenner jeg gruer meg veldig. Selv om vi så et hjerte i uke 6. Håper alt ser bra ut[emoji177]
 
Back
Topp