Nedtelling til TUL

11 lange dager til TUL nr 2 ...
 
3 dager! Er utrolig spent pga lite symptomer og ingen sterk følelse av at jeg er gravid.. Håper så på å se et bankende hjerte! :Heartred
 
Last edited:
Var på tidlig ultralyd når jeg var 9+1. Da banket hjertet så fint, og baby var 23.9 mm. I tillegg veivet baby med armer og ben, og det var veldig stas :happy:

Neste UL blir om 18 dager, da er jeg 12+2 :Heartpink
 
Kun 2 dager igjen nå! :D Gleder meg, men er samtidig veldig spent!! :wideyed: Har hatt litt ømme pupper tidligere, kanskje litt trøttere enn før og litt småuggen innimellom (som også er svært sjeldent nå), så alt i alt i veldig god form og litt redd for at rusket i magen ikke har utviklet seg som det skal :sour: Men nå er det kun to dager til vi får svar i det minste  :) Jeg har strengt tatt ikke noen dårlig følelse, så tror og håper på det beste :happy:
 
10 dager nå. Gru-gleder meg. :) Håper virkelig vi får se en liten mini-baby sprelle rundt.
 
Kun 2 dager igjen nå! :D Gleder meg, men er samtidig veldig spent!! :wideyed: Har hatt litt ømme pupper tidligere, kanskje litt trøttere enn før og litt småuggen innimellom (som også er svært sjeldent nå), så alt i alt i veldig god form og litt redd for at rusket i magen ikke har utviklet seg som det skal :sour: Men nå er det kun to dager til vi får svar i det minste  :) Jeg har strengt tatt ikke noen dårlig følelse, så tror og håper på det beste :happy:
Har veldig lite symptomer. Puppene er litt større og ømme, pittelitt mer tørst og derfor tissatrengt, kanskje litt trøttere enn vanlig. Ikke kvalm i det hele tatt.
Kommer sikkert til å gå kjempebra :) Det er jo så deilig å få tatt TUL, puste ut litt liksom og nyte ikke bare uroe seg. Lykke til!
 
Det gikk superbra :D Alt så bra ut! Er så lettet :) Han sa det var 99,5% sjanse for at det skal gå bra nå, så nå er det bare å slappe av og nyte :D <3 Så deilig altså!!

Så bra[emoji173]️[emoji173]️ hvor langt er du på veig??
 
Så bra[emoji173]️[emoji173]️ hvor langt er du på veig??
VELDIG!! Er 9+0 :D så termin er 15 juni :) herregud så herlig altså! Kjenner jeg må venne meg til å nyte dette, har jo bare kjent på redsel og angst for at det skal gå galt siden jeg fikk pluss.. Men nå skal jeg nyte! <3
 
VELDIG!! Er 9+0 :D så termin er 15 juni :) herregud så herlig altså! Kjenner jeg må venne meg til å nyte dette, har jo bare kjent på redsel og angst for at det skal gå galt siden jeg fikk pluss.. Men nå skal jeg nyte! <3

Så herlig.. Ja kjenner til denne angsten.. venter på innkalling til min andre tul.. klarer ikke å slå meg til ro.. så ett bankende hjerte i 8+4, men angsten vill liksom ikke gi slipp.. Men så bra att du fikk den beskjeden om 99.5%[emoji173]️[emoji173]️
 
Har veldig lite symptomer. Puppene er litt større og ømme, pittelitt mer tørst og derfor tissatrengt, kanskje litt trøttere enn vanlig. Ikke kvalm i det hele tatt.
Kommer sikkert til å gå kjempebra :) Det er jo så deilig å få tatt TUL, puste ut litt liksom og nyte ikke bare uroe seg. Lykke til!

Godt å høre at vi er flere med lite symptomer :) Vi er jo egentlig bare kjempeheldige som slipper unna de verste plagene :p
 
Så herlig.. Ja kjenner til denne angsten.. venter på innkalling til min andre tul.. klarer ikke å slå meg til ro.. så ett bankende hjerte i 8+4, men angsten vill liksom ikke gi slipp.. Men så bra att du fikk den beskjeden om 99.5%[emoji173]️[emoji173]️
Vet så godt hvordan du har det ❤ angsten slipper 12+0, ihvertfall på meg. Men 8+4, da er du ganske safe altså ❤
 
Vet så godt hvordan du har det [emoji173] angsten slipper 12+0, ihvertfall på meg. Men 8+4, da er du ganske safe altså [emoji173]

Jo jeg er kansje d.. er nå 10+5 å skulle få ny time i posten over helga.. D blir spenende[emoji173]️[emoji173]️
 
Last edited:
Back
Topp