Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag kl 14!! Det MÅ gå bra!
Takk!Lykke til[emoji173]️[emoji173]️
Hjelp! Fosterlengde var 10 mm og hjerteaksjonen på 125 s/min! Noen med TUL erfaringer? Hun sa det var litt lite og at jeg må på kontroll om en uke! Jeg er så redd og lei meg
Ville egentlig lage en ny tråd her inne, men fant ikke ut hvordan, så jeg spør her i håp om at noen har erfaring rundt dette??
7+5Hvor langt er du på veig?
Det varierer nok veldig hvor mye de vokser, ikke alle er nøyaktig like store de første ukene
Takk ut i fra disse tabellene er det jo innenfor, men jeg er helt i slutten av uke 7, så da burde den jo vært mer enn én cm.. får bare holde ut en uke til..Det varierer nok veldig hvor mye de vokser, ikke alle er nøyaktig like store de første ukene
Ja plutselig vokser den fortere skal du seTakk ut i fra disse tabellene er det jo innenfor, men jeg er helt i slutten av uke 7, så da burde den jo vært mer enn én cm.. får bare holde ut en uke til..
Takk ut i fra disse tabellene er det jo innenfor, men jeg er helt i slutten av uke 7, så da burde den jo vært mer enn én cm.. får bare holde ut en uke til..