Nedtelling til Tul

Tul i morgen her, er da 6+4. Men har hatt så mye blødninger i det siste så har ikke så mye håp :(
 
Tul i morgen her, er da 6+4. Men har hatt så mye blødninger i det siste så har ikke så mye håp :(

Håper alt er bra til tross! Lykke til [emoji274]
 
Tul i morgen her, er da 6+4. Men har hatt så mye blødninger i det siste så har ikke så mye håp :(
Lykke til!
Vi er flere her inne med blødninger og masse nerver. Håper for oss alle.
 
Da har vi vært på tul i uke 7 og da fikk vi se et hjerte som slo. Har nå bestilt ny tul i uke 13 så da starter jeg nedtelling til den. I dag er det hele 47 dager igjen [emoji51]
Gratulerer med vellykket UL og bankende hjerte.
 
Gratulerer!

En uke igjen for meg nå.
 
Gratulerer til dere som har sett små bankende hjerter [emoji173]️[emoji7] og masse lykke til til dere som snart skal på tul [emoji1]
 
Da har vi vært på tul i uke 7 og da fikk vi se et hjerte som slo. Har nå bestilt ny tul i uke 13 så da starter jeg nedtelling til den. I dag er det hele 47 dager igjen [emoji51]

Så kjekt! Gratulerer så mye[emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: Isa
Fikk se en bitteliten spire med et bankende hjerte på ul i kveld[emoji173]️ har hatt blødninger i varierende styrke nærmest hver dag siden positiv test så var fantastisk å se at det faktisk er liv inni der. Håper bare den holder nå. Ny ul i neste uke [emoji4]
 
Back
Topp