Nøffenaff sin dagbok.

Nå har vi satt i gang en ny prosess ved samme sykehus.(offentlig). selv om vi har brukt alle våre 3 forsøk kan de vist tilby oss flere :) vi skal ta nye blodprøver og inn til samtale der vi skal kartlegge litt for veien videre. håper de kan komme frem til noe som faktisk kan fungere denne gangen. :) kjenner jeg er veldig spent i forhold til medisiner osv.. da jeg la synes det ble veldig slitsomt med nesespray og proginova sist gang.. reagerte fryktelig på det..
 
Siden sist gang jeg skrev her har det skjedd en del. :) vi bestemte oss for å benytte oss av privatklinikken Spiren :) nå ruger jeg på et egg som var på dag 3 da det ble satt inn. nå er jeg DPO 9. forholde mitt til dette er ganske avslappet, jeg forventer ingenting.
vi har også ut av dette forsøket fådd 2 blastocyster på frys. :) å det er bra!!
dette er det 4 ferskforsøket vårt. jeg bruker nå progrestonstøtten Utrogest, den gjør meg trett og litt sliten. men dagene går som normalt fordi:) jeg har selvfølgelig begynnt å teste...fryktelog dumt, men fristelsen blir stor ;-) hittil er det nada på testene. :p
 
Blir spennende dager nå framover:joyful: Masse lykke til, håper på to strek snart på testene:Heartpink
 
Blir spennende dager nå framover:joyful: Masse lykke til, håper på to strek snart på testene:Heartpink
takk! :) håper selvfølgelig på to streker jeg også, vi får se hva det blir :)
 
Idag er jeg DPO 10. har selvfølgelog tadd test, å der er det vist en strek. tar ikke dette som "god fisk" så har ikke sagt noe til sambo om denne testen.
hvis det skulle vise seg å være sant så tenlte jeg å vente til 1.juni (testdag) med å fortelle han, og kanskje med en liten gave :)
 

Vedlegg

  • 20170525_114955.jpg
    20170525_114955.jpg
    944,5 KB · Visninger: 88
Idag er jeg DPO 10. har selvfølgelog tadd test, å der er det vist en strek. tar ikke dette som "god fisk" så har ikke sagt noe til sambo om denne testen.
hvis det skulle vise seg å være sant så tenlte jeg å vente til 1.juni (testdag) med å fortelle han, og kanskje med en liten gave :)
Weeee, se der ja[emoji7] [emoji7] [emoji7] strek det der, nå skal den bare bli sterkere[emoji173]
 
Weeee, se der ja[emoji7] [emoji7] [emoji7] strek det der, nå skal den bare bli sterkere[emoji173]
ja den vises jo ganske godt. selv på bilde. men siden min graviditet endte i medisinsk abort sist gang så tar jeg ingen gleder på forskudd. :-/
 
ja den vises jo ganske godt. selv på bilde. men siden min graviditet endte i medisinsk abort sist gang så tar jeg ingen gleder på forskudd. :-/
Jeg ser den ja[emoji173] Skjønner så altfor godt frykten[emoji173] Men jeg krysser og håper at det blir terminspire nå[emoji173] [emoji173]
 
11 DPO i dag. fryyyktelig vanskelig å holde tilbake dette ovenfor sambo. :p men jeg SKAL holde meg. legger ved bilde av testen som ble tadd i mårres ;)
 

Vedlegg

  • cpt_1495780302272.jpg
    cpt_1495780302272.jpg
    422,2 KB · Visninger: 74
11 DPO i dag. fryyyktelig vanskelig å holde tilbake dette ovenfor sambo. [emoji14] men jeg SKAL holde meg. legger ved bilde av testen som ble tadd i mårres ;)
Nydelig[emoji7]
 
Hurra [emoji173]️ gratulerer! [emoji5]
takk❤ men tørr ikke slippe jubelen løs helt enda. det er 6 dager igjen til testdag og mye kan skje på denne tiden.
men tusen takk igjen, håper av hele mitt hjerte at drtte er spiren som vi har ventet så mange år på og at den sitter hele veien ut❤
 
Gratulerer!! [emoji1316]
 
Gratulerer så mye :D
 
Nyyyydelig, gratulerer så mye [emoji173]
 
Back
Topp