Nøffenaff sin dagbok.

nøffenaff

Forelsket i forumet
Fant ut at jeg skal også begynne å skrive dagbok. :)
Har vært i gjennom 2 ferskforsøk som ende negativ, men fikk 1 egg på frys etter 2.forsøk.
Dette fine egget ble dyrket fram til en blastocyst før det ble frosset ned.
Jeg var rimelig spent på om det ville overleve opptiningen. Noe det faktisk gjorde:-D så jeg fikk satt tilbake et 5 dager gammelt egg.:)
Nå sitter jeg her på rugedag 10, 4 dager igjen til testdag:)
Går på utrogestan og progynova, følelsene mine er i høyspenn og humøret er veldig svingene:-( jeg håper så inderlig den lille spiren har klart å feste seg denne gangen. Men har ingen følelse som sier at det har gjort det:-/ er redd å håpe for mye, da blir fallet så mye større...
Hadde siste mens den 17.april, den har enda ikke dukket opp. Men tror det er pga medisinene?...
Kjenner ingen symptomer denne gangen, har hadd en del murringer. Men vet ikke om det er noe tegn egentlig.
Er små kvalm, men det er nok også medisinene sine innspill.
Har tadd en test i dag, fordi jeg ikke klarte å la være. Den var negativ. :-/ vet det enda er tidlig, men håpet var der fordi. Kommer til å teste hver dag framover nå, veldig dumt for min egen del. Men klarer ikke å la være..
Hvis det ikke har gådd denne gangen vet jeg faktisk ikke om jeg orker noen flere forsøk :-(
Kroppen er sliten. Dette har tæret på både kropp og psyken min.
Dette barnet er så inderlig ønsket, men hvis det ikke klaffer har jeg heldigvis min fantastiske lillegutt fra før<3 som jeg elsker av hele mitt hjerte!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagbok!! Og lykke til de neste dagene :)
 
Gratulerer med dagbok:) Blir spennende å se om 14 dager da!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagbok:) Blir spennende å se om 14 dager da!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk for det:) om 4 dager er testdag, er på rugedag 10 i dag:-D


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagbok!! Og lykke til de neste dagene :)
Takk for det!:) er veldig spent :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk for det:) om 4 dager er testdag, er på rugedag 10 i dag:-D


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oi!! Enda nærmere!! Spennende!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagbok og masse lykke til med testing
 
Så spennende! Gratulerer med dagbok :)
 
Rugedag 11 i dag, huff.. tiden går sakte :-(
Har tadd en test i dag også, og kan skimte en strek.. men ser på den som negativ.
Jeg var ufattelig treg med å skille ut hcg i urin i mitt første svangerskap, så skal ikke forundre meg om at det er slik nå også!
Typisk min flaks at jeg må vente i enda en evighet...
Er også blitt utrooolig kveldstrett. Jeg slenger hode på puta og "knips" så har jeg sovnet. :)
Det er i grunn ganske godt, for tidligere slet jeg forferdelig med å få sove.
Jeg lengter helt forferdelig etter to sterke streker på en test. Å lurer fært på når det skal bli vår tur! :)
*prøver å holde meg positiv*, ikke den enkleste sak i verden... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Utrogestan gjør meg sprøøøøø!!!! Er så sinnsykt trett, og konstant hodepine..
Det er så kjipt å reagere på alle disse medisinene.. :-S

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det høres jo lovende ut hvis du kan skimte en strek!:):) Jeg har trua på deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Grattis med dagbok :D gleder meg til å følge deg videre:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Det høres jo lovende ut hvis du kan skimte en strek!:):) Jeg har trua på deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Benyttet meg av strimmel som jeg har kjøpt på fertil.no. vet ikke om jeg har troen på de testene, da jeg har sett her inne at det er flere som har fådd falsk på samme type tester:-/ bare at de testene som ble lagt ut her inne var kjøpt på E-bay.

Mulig jeg er veeeldig skeptisk nå! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Grattis med dagbok :D gleder meg til å følge deg videre:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk,takk:) greit å ha en plass å skrive om alt som farer gjennom hode om dagen :) det "letter" litt på trykket ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med dagbok, og så er det jammen ikke lenge igjen til test nå!! Så ufattelig spennende :D

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk
 
Rugedag 12 i dag! 2 dager igjen til den "bestemte" testdagen.
Har testet i dag også, negativ.
Så tror nok ikke det gikk denne gangen heller:-(
Bruker ikke folk å få positiv på rugedag 12 da? Syns jeg har sett det alle plasser, men selfølgelig ikke jeg :-(

Nå skal jeg ta morgenkaffen og nyyyyte den ute i solveggen :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det er veldig forskjellig. Det er ingen fasit og det kan hende du ikke vil teste pos på urin selv etter pos blodprøve. Kan hemde kroppen din skiller ut for lite i urinen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det er veldig forskjellig. Det er ingen fasit og det kan hende du ikke vil teste pos på urin selv etter pos blodprøve. Kan hemde kroppen din skiller ut for lite i urinen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja det kan hende, men tviler:-/
Vet jeg var treg sist svangerskap, gikk en uke over mens før digital slo ut. Da var det heller ingen andre tester som ga meg positiv. Kun 1 CB+ som ga meg en merkelig strek litt før mens skulle vært der, men ellers ingen:p
-Men sist forsøk fikk jeg positiv dagen før testdag, men egget slapp desverre igjen:-(
Og jeg skal ikke ta blodprøve, hører til st.olavs å der er det kun hjemmetesting. :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp