Når deler dere nyheten?

Har allerede nå delt nyheten til noen av de nærmeste :)

Venter med å fortelle til fler, til etter TUL.
 
Har fortalt det til min søster, og to venninner. Forteller det nok til mine foreldre rimelig snart. Tenkte meg på TUL i uke 12, så dersom den viser et bankende hjerte så kan nyheten slippes til resten.
 
Samboer vet det , mamma og pappa og et godt vennepar av oss vet det, ellers så tror jeg vi venter til TUL eller OUL før vi forteller det til andre. Kanskje sjefen min får vite det etterhvert siden jeg jobber med demente på lukket avdeling
 
Uke 7+2 Har fortalt det til ledelsen på jobben, samboer og en venninne.
Leser både det ene og det andre, når man skal si det, så velger å vente med mamma, pappa og bestemor til minimum uke 12.
 
De som betyr noe vet det allerede [emoji4] Familie og våre gode venner/venninner. Vi annonserte aldri sist at jeg var gravid så kommer ikke til å Gjøre det nå heller. Folk på fb har jo ingen betydning for oss [emoji23] Har ikke noe å si om noen jeg gikk i klasse med for 5 år siden vet det eller ikke [emoji23]
 
Akkurat samme plan har vi! [emoji5] Jeg synes det godt å vite at alt er i orden før man deler noe, og vi har allerede begynt å se på "Big sister" bodyer på etsy så mange søte!

Jeg bestilte t-skjorte i dag :D som regner med å være levert i slutten av mnd her så det passer bra! Glad jeg ikke ventet lengre med å bestille da [emoji23]IMG_7258.jpg
Bestilte denne [emoji173]️
 
Fortalt det til familie og nærmeste venner.
Noen av kollegene mine vet det, men det var fordi jeg var så. Dårlig i forgje uke. Har ikke fortalt sjefen det enda.. Usikker på når jeg kommer til å Gjøre det
 
Her er det kun samboer og søster som vet. Bestilt en trøye til typen som vi er spente på hvor lang tid det vil ta før familie leser og oppdager [emoji16] Er kun 5 uker på vei, ønsker å vente et par uker til med å dele nyheten til dem.

Image1533931999.540888.jpg
 
Fortalte det til mamma og pappa da jeg er der mye og må legge om kosthold når jeg gravid pga tidligere svangerskapsdiabetes.
Samt sagt til en venninne som bor 10 mil unna, fordi vi deler mye siden vi begge har erfaring med å streve med det.å få barn oppturer/nedturer.
 
Samboer og nærmeste venninne fikk vite det umiddelbart etter jeg testet positiv 3+4. Mine foreldre og broren min fikk vite to dager seinere. Svigers får vite det til helgen, da er jeg 5+2.

Personlig mener jeg det er en fordel at de som står oss nærmest vet om det helt fra starten. Hvis noe skulle gå galt vil jeg kunne snakke med dem om det :Heartred
 
Deler med de nærmeste stort sett med en gang :) så lenge jeg klarer det vil jeg vente med å fortelle sjefen og jobben det
 
Trooor jeg må si det til sjefen snart, om denne kvalmen skal vedvare :/ så han ikke tror jeg bare er blitt superlat [emoji85]
 
Jeg har fortalt det til mim bestevennine. Ellers er det ingen som vet. Hadde i utgangspunktet tenkt å fortelle sjefen med en gang, da hun vet at vi prøver og har mistet. Har en fysisk krevende jobb også. Men nå kjenner jeg at jeg vil holde på hemmeligeten litt til, hvertfall til jeg er over grensen for kjemisk.
 
Blæ, jeg endte opp med å fortelle det til sjefen i dag. Har vært så kvalm at jeg har problemer med å gjøre jobben min, så da kan det være greit at hun forstår hvorfor det går litt tregt.

Hun ble utrolig glad, og ga meg en stor klem. Hun har nok egentlig gått og ventet på det siden vi mistet rett over halvveis i fjor.
Men jeg håper jeg klarer å vente til over uke 12 med de andre på jobb
 
jeg har fortalt det til alle nå utenom min far han regner jeg nesten vil "slite av mæ haue" på god nordnorsk ,siden det nu e nr 6 som kommer. så har vært litt usikker på å fortelle d dit men d kommer .:oops::shy:
 
Jeg har fortalt det til mim bestevennine. Ellers er det ingen som vet. Hadde i utgangspunktet tenkt å fortelle sjefen med en gang, da hun vet at vi prøver og har mistet. Har en fysisk krevende jobb også. Men nå kjenner jeg at jeg vil holde på hemmeligeten litt til, hvertfall til jeg er over grensen for kjemisk.


kommen langt ut i svangerskapet nå da?
 
Synes det er så sykt vanskelig å ikke si det til folk! Spesielt de jeg omgås i hverdagen.
 
Sjefen spurte meg i går, første dag etter ferien. Hun "så det på ansiktet mitt ". Jeg klarer ikke ljuge :/ selvom jeg ønsket å holde tett en stund til
 
Måtte si det til sjefene idag, da jeg er så kvalm! De ble kjempeglad på mine vegne!
 
Back
Topp