Når deler dere nyheten?

Sa det til mine foreldre med en gang da vi var på ferie med de. Sa det til sjefen første dag etter ferien da jeg slet veldig med kvalme og oppkast sist svangerskap. Har også sagt det til 2 venninner og nå tror jeg de andre på jobb har skjønt hva som skjer da jeg spiser 2 korte lunsje i stede for 1 lang (helt utenfor normalen hos oss). Om det går gale ville jeg uansett ha delt det med nærmeste venner og mine foreldre og alternativet til den rare lunsjen er sykemelding og da hadde de nok skjønt det likevel [emoji28] skal på ul i uke 12 og skal dele til de andre nærmeste om alt er fint da.
 
Her har vi fortalt de nærmeste + en god venn hver. Dette av den enkle grunn at det er utrolig vanskelig å holde det for seg selv så lenge! Resten får pent vente til etter uke 12 en gang - da får også storebror vite.
 
Alle de nærmeste på jobben fikk vite det i går (samme dag som positiv test). De hadde funnet det ut uansett :p
Fortalt det til venninner som også prøver eller har nyfødte (siden jeg snakker masse med dem om dette), til mamma og til søstern.

Venter kanskje til etter TUL før jeg forteller pappa, farmor etc. :)
 
akkurat funnet ut dette da med andre ord:) fant ut selv bare for 3 uker siden men jeg har ikke vært dårlig eller noe som kunne ha tydet på at jeg skulle være gravid.

Ja, nettopp funnet det ut :) trodde mensen var kraftig forsinket, fikk bare negative tester. Men plutselig ble den positiv, så el må har vært veldig forsinket :p
 
Har fortalt til to gode venninner som kjenner bakgrunnen/historien.
Og fortalte sjefen igår, fordi vi må planlegge dagen når eg skal vere vekke på TUL om 11 dagar. Eg grua meg litt og tenkte at denne nyheten er jo ei byrde for ho som må ansette folk midt i skuleåret osv. Men ho vart oppriktig glad! Fantastisk sjef eg har [emoji4]
Eg måtte innleggast på sjukehus i mars når vi mista, så ho veit naturlegvis om det.
 
Fortalt til en del venninner, søster min og mammaen min. Jeg er veldig slakk og blir fort kvalm så synes det var vanskelig å holde sjult. Kunne godt fortalt enda fler jeg men mannen vil vente.
 
Har fortalt det til mine foreldre og min søster. Resten får nok vite det etterhvert som det passer etter uke 12. Sjefen min får vite rundt uke 11 pga tilstelning på jobb som involverer alkohol - vil heller fortelle det enn at de skal skjønne det selv også allerede vite det når jeg kommer for å fortelle det :happy: Mulig de andre på jobben også kommer til å forstå det da; jeg er normalt ikke den første som tar kvelden ;)
 
Testet nettopp positivt, så må la det synke litt før jeg forteller.

Familie kommer først, så kanskje allerede neste uke. (uke 6-7)
Så nærmeste venner etterhvert. (uke 7-9)
Så jobb.
Så får folk bare finne det ut når de finner det ut tenker jeg.
Deler kanskje på sosiale medier etterhvert, men det blir langt ut i svangerskapet (sist delta jeg på facebook i uke 30)
 
Er mellom 6-7 uker, og har fortalt det til to nære venninner og til kollegaene mine på jobb, pga litt tilrettelegging :)
 
Ja, nettopp funnet det ut :) trodde mensen var kraftig forsinket, fikk bare negative tester. Men plutselig ble den positiv, så el må har vært veldig forsinket :p
Ååååå, er du gravid igjen?? <3 <3 fantastisk! Gratulerer så inderlig mye! Da har vi jo nesten lik termin igjen :)
 
26 mars :) har vært på en tidlig ultralyd for to uker siden, og skal på ny i morgen. Håper det går denne gangen. Går på progesteron for å se om det hjelper. Hvordan er formen?

Da har jeg akkurat en mnd etter deg :) Så spennende, håper det veien denne gangen! Den er ok, er veldig trøtt! Din? :)
 
Back
Topp