Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Jeg tror vi var inne i 10 minutter og enda ikke fått et hei eller spørsmål om hjelp. Det var 2 stk som vimet rundt der, hun ene ordnet med utstillinger og hun andre tørket støv.
Så da gadd vi ikke mer. Jeg er ikke sånn at jeg går bort å spørr, for jeg jeg ønsker å bli sett og tilbud hjelp og ikke forlange den :) Mulig jeg er rar, men har jobbet i butikk selv tidligere :p
Enig med deg [emoji6] Sånn opplevelse hadde vi på barnas hus på Alnabru hvor vi brukte en evighet på å sjekke vogner og hver gang vi så oss rundt etter hjelp var det ingen av de 4-5 ansatte som enset oss, selvom de ikke så veldig opptatte ut selv. Ble ikke barnevogn derfra nei... [emoji53]
Skjønner veldig godt at dere ikke gadd da! Har også selv jobbet både i sportsbutikk, restaurant og matbutikk, og er det noe som er viktig, så er det service, bare det å vise at man har sett kunden. Og det er faktisk ganske mange butikker man går inn i og opplever å bli oversett. Skulle tro man var litt mer på i sånne type butikker vi snakker om nå, for her snakker vi jo ofte salg for flere tusen kroner også. Ganske håpløst å ikke gidde legge litt energi i det da :shifty:
 
Må jeg si! Var rart å ta den med seg hjem :p

Det er veldig surrealistisk ja! Vi kjøpte vår hanske tidlig også siden det var fjorårets modell med en funksjon vi ville ha, men som var fjernet på den nye. Så vi hadde den stående i stua i flere måneder[emoji12] blir plutselig litt mer "ekte" når de store tingene er på plass og man ser de hver dag[emoji847]
 
Det er veldig surrealistisk ja! Vi kjøpte vår hanske tidlig også siden det var fjorårets modell med en funksjon vi ville ha, men som var fjernet på den nye. Så vi hadde den stående i stua i flere måneder[emoji12] blir plutselig litt mer "ekte" når de store tingene er på plass og man ser de hver dag[emoji847]
Ja, mye mer ekte! Tar meg fortsatt i å tenke at magen slår seg vrang når det er bevegelse innimellom, akkurat bare et lite sekund, før jeg kommer på at det er babyen :p
 
IMG_0363.PNG
100 dager igjen!! Hjelpes som tiden flyr nå!!

Da kreves en liten oppdatering :)

Mageboeren har det bare bra! Vi koser oss hver dag som går, med trening og siste uken med ferie. Legekontrollen gikk jo fint og glukosetesten var bra, ingen tegn til sv.diabetes her :)

Jeg tar ting fortsatt med ro, så lite er kjøpt inn, annet enn vogn og bilstol, men håper at vi kan komme i gang med barnerommet ganske snart!

I forhold til bekkenet, så var det gode nyheter å få i går. Det har begynt å åpne seg bak og nå vil det etter hvert komme seg foran også. Mye symfysevondt, men det sitter i muskulaturen og ikke leddet, heldigvis. Så her blir det å fortsette med daglige mobiliserings- og uttøyningsøvelser, i tillegg til gåturer og styrke! Denne mageboeren skal fødes normalt ;)

Ellers skal det bli godt å jobbe litt igjen. 7 uker har gått fort, men vært preget av en del kjedsomhet. Ukene fram mot permisjon kommer sikkert til å løpe avgårde, så det er vel bare for meg å nyte hver eneste bevegelse og sprell mageboeren finner på, for før jeg vet ordet av det, er jeg mamma ❤️
 
Vis vedlegget 230424
100 dager igjen!! Hjelpes som tiden flyr nå!!

Da kreves en liten oppdatering :)

Mageboeren har det bare bra! Vi koser oss hver dag som går, med trening og siste uken med ferie. Legekontrollen gikk jo fint og glukosetesten var bra, ingen tegn til sv.diabetes her :)

Jeg tar ting fortsatt med ro, så lite er kjøpt inn, annet enn vogn og bilstol, men håper at vi kan komme i gang med barnerommet ganske snart!

I forhold til bekkenet, så var det gode nyheter å få i går. Det har begynt å åpne seg bak og nå vil det etter hvert komme seg foran også. Mye symfysevondt, men det sitter i muskulaturen og ikke leddet, heldigvis. Så her blir det å fortsette med daglige mobiliserings- og uttøyningsøvelser, i tillegg til gåturer og styrke! Denne mageboeren skal fødes normalt ;)

Ellers skal det bli godt å jobbe litt igjen. 7 uker har gått fort, men vært preget av en del kjedsomhet. Ukene fram mot permisjon kommer sikkert til å løpe avgårde, så det er vel bare for meg å nyte hver eneste bevegelse og sprell mageboeren finner på, for før jeg vet ordet av det, er jeg mamma ❤️

Gash! Så fort det går!! :wideyed:❤️
Veldig kjekt å høre at det går bra med deg, og ikke minst, at det går fremover med bekkenet :)
Om ikke lenge er du jo faktisk i tredje trimester også :D
Kos deg med jobbstart! Håper du holder ut :)
 
Her går det unna [emoji173][emoji173] Tiden går fort nå fremover, husk å nyte det :)
 
Gash! Så fort det går!! :wideyed:❤️
Veldig kjekt å høre at det går bra med deg, og ikke minst, at det går fremover med bekkenet :)
Om ikke lenge er du jo faktisk i tredje trimester også :D
Kos deg med jobbstart! Håper du holder ut :)
Ja, nå suser det unna! Og tenk, snart inne i siste trimester. Blir helt svett jeg:wideyed:
Takk for det, snupp❤️
 
Her går det unna [emoji173][emoji173] Tiden går fort nå fremover, husk å nyte det :)
Nyter hver dag! Blir stresset av alle som prater om barnehage og sånn, la meg nå først få ungen :p
 
Nyter hver dag! Blir stresset av alle som prater om barnehage og sånn, la meg nå først få ungen :p
Ja helt enig [emoji23] et steg om gangen! Jeg syntes det fortsatt er sprøtt å forholde seg til at det er en unge der inne jeg, så senere etter ungen er noen måneder kan man tenke på slikt [emoji14]
 
Ja helt enig [emoji23] et steg om gangen! Jeg syntes det fortsatt er sprøtt å forholde seg til at det er en unge der inne jeg, så senere etter ungen er noen måneder kan man tenke på slikt [emoji14]
Ja! Veldig enig med deg i det. Barnehage orker jeg ikke tenke på før jeg må altså. Hehe :p
 
Så fin mage [emoji173]️[emoji173]️ og så flott du ser ut!
 
Ååå, du er nydelig! Lykke til med siste innspurt! Håper alt er bra med deg, min lille er allerede straks 11 uker, tiden flyr og plutselig har du din lille skatt også, endelig <3
 
Back
Topp