Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Så fin mage [emoji173]️[emoji173]️ og så flott du ser ut!
Tusen takk for så hyggelig kompliment! <3 Det hjelper på når man ikke føler seg super fresh hver dag selv :) Ser du har gjort deg klar for testing etter hvert nå? Heier av hele mitt hjerte på dere og ivf-spire <3
 
Ååå, du er nydelig! Lykke til med siste innspurt! Håper alt er bra med deg, min lille er allerede straks 11 uker, tiden flyr og plutselig har du din lille skatt også, endelig <3
Tusen hjertelig takk for et så hyggelig kompliment <3 Og ikke minst for lykkeønskningen! Tenk at jeg går inn i tredje og siste trimester i dag! Litt skrekkblandet fryd over det hele :p

Og så fort det har gått med ditt lille gull! Hele 11 uker alt! Hjelpes. Koser dere glugg regner jeg med??
 
Velkommen 3 trimester! ❤️

Siste fase av svangerskapet, lillegull skal bare vokse seg stor og sterk, og jeg skal bli større jeg også :)

Kjenner at det skjer ting med kroppen min om dagen, spesielt nå når jeg er tilbake på jobb. Blir fort sliten i beina, og ikke minst hoven. Bekkenet har begynt å bli vondt igjen, men det henger nok sammen med at jeg i forrige uke ikke hadde overskudd til å dra meg på treningssenteret for å få gjort øvelsene mine. Denne uken er roligere og jeg har allerede en økt bak meg, samt behandling på torsdag, så håper på bedring igjen :)

På torsdag er det også tid for jordmorkontroll igjen. Denne gangen skal mannen være med, det blir spennende :)
 
Tusen takk for så hyggelig kompliment! <3 Det hjelper på når man ikke føler seg super fresh hver dag selv :) Ser du har gjort deg klar for testing etter hvert nå? Heier av hele mitt hjerte på dere og ivf-spire <3

Du ser i allefall super fresh ut, selv om du ikke føler det sånn!
Ja jeg er megaklar, nå er det bare mensen som må komme så er jeg i gang med første (og forhåpentligvis eneste) forsøk :D
 
Fine magen ❤️ Tenk at 3 trimester allerede er her..
 
Gratulerer med å være i tredje trimester!! ❤️
 
Hurra for 3. trimester[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Woopwoop for 3. trimester [emoji2] Jeg kommer rett etter. Er nok fortsatt misunnelig på forspranget ditt [emoji12]
 
Hipp hurra for 3 trimester!! :)
 
Du ser i allefall super fresh ut, selv om du ikke føler det sånn!
Ja jeg er megaklar, nå er det bare mensen som må komme så er jeg i gang med første (og forhåpentligvis eneste) forsøk :D
Tusen takk, snille du <3
Herlig å høre at du er så positiv! Blir spennende å følge med deg nå altså! :D
 
Fine magen ❤️ Tenk at 3 trimester allerede er her..
Ja, tenk det! Det går unna. Nå er det din tur også, synes jeg! ❤️ Hvordan går det med stimuleringen?
 
Gratulerer med å være i tredje trimester!! ❤️
Hipp hurra for 3 trimester!! :)
Hurra for tredje trimester! [emoji173]
Hurra for 3. trimester[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Takk, fininger ❤️
Dette er veldig stas! Bare å glede seg til dere som kommer etter meg her nå. Poppi er jo ganske så snart i mål, og det gleder jeg meg veldig over :D
 
Woopwoop for 3. trimester [emoji2] Jeg kommer rett etter. Er nok fortsatt misunnelig på forspranget ditt [emoji12]
Haha.. Trenger ikke være det da, for med meg og min flaks, så føder du før meg uansett ;)
 
Gratulerer med å trå over i 3. trimester! [emoji847] Lengter etter den milepælen selv [emoji6][emoji92]
 
Ja, tenk det! Det går unna. Nå er det din tur også, synes jeg! ❤️ Hvordan går det med stimuleringen?

❤️❤️

Ny kontroll fredag, går tregt dette. Sprøytedag 12 eller så idag..
 
Gratulerer med å trå over i 3. trimester! [emoji847] Lengter etter den milepælen selv [emoji6][emoji92]
Tusen takk, frøken :D Du er der ganske så snart selv også. Før du vet ordet av det faktisk! :D
 
Gratulerer med siste trimester [emoji3] ikke lenge igjen nå [emoji1323]
Tusen takk :D Det går unna her om dagen nå. Tregt fram til uke 12, men etter det synes jeg faktisk ukene har flydd. Så det er bare å være tålmodig ;)
 
❤️❤️

Ny kontroll fredag, går tregt dette. Sprøytedag 12 eller så idag..
Uff ja, fikk oppdatert meg ordentlig i dagboken din istad. Unner deg ikke å måtte gå igjennom så mye som du har gjort altså. Kan ikke skjønne annet enn at det denne gangen må gå veien. På det tredje skal det skje, sies det, og det skjedde for oss, så nå skal det skje for deg ❤️
 
Back
Topp