Min dagbok <3

Håper formen retter på seg snart ❤
 
Sjekk på Ahus, livmoren svømmer i væske og folikkene er rundt 3 cm.. Fragminsprøyter til fredag og ny sjekk da... Kan dette ødelegge for innsett om en mnd?
 
Sjekk på Ahus, livmoren svømmer i væske og folikkene er rundt 3 cm.. Fragminsprøyter til fredag og ny sjekk da... Kan dette ødelegge for innsett om en mnd?

Dette hørtes ikke godt ut Mokki :Heartred
Håper Fragmin hjelper. Tok de selv da jeg ble litt overstimulert i juni, vonde sprøyter, men verdt det :)
God bedring!
 
Dette hørtes ikke godt ut Mokki :Heartred
Håper Fragmin hjelper. Tok de selv da jeg ble litt overstimulert i juni, vonde sprøyter, men verdt det :)
God bedring!
Tusen takk, håper jeg får plaster på såret med telefon fra st Olavs i morgen om mange blasto på frys :) Da er det så innmari verdt det :)
 
Huff, håper formen retter på seg snart.. overstimulering er kjipe greier :p
 
Da kom den telefonen jeg absolutt ikke ville ha... Seks egg befruktet, men ingen utvikler seg slik de vil. Gir dem en ekstra dag til i morgen, men ser ut som alt har vært bortkastet :( Desidert den tyngste dagen på lenge...
 
Da kom den telefonen jeg absolutt ikke ville ha... Seks egg befruktet, men ingen utvikler seg slik de vil. Gir dem en ekstra dag til i morgen, men ser ut som alt har vært bortkastet :( Desidert den tyngste dagen på lenge...
Å nei, så dritt:( :( så utrolig urettferdig, skjønner at dette er en tung dag :( Har ingen ord som hjelper men sender en god klem❤
 
Da kom den telefonen jeg absolutt ikke ville ha... Seks egg befruktet, men ingen utvikler seg slik de vil. Gir dem en ekstra dag til i morgen, men ser ut som alt har vært bortkastet :( Desidert den tyngste dagen på lenge...
Å nei!!! Dette er tøffe greier altså❤️
 
Ånei:/ sender varme tanker ❤️
Og krysser fingrene for at det blir ett gullegg til i morgen :):)
 
Da kom den telefonen jeg absolutt ikke ville ha... Seks egg befruktet, men ingen utvikler seg slik de vil. Gir dem en ekstra dag til i morgen, men ser ut som alt har vært bortkastet :( Desidert den tyngste dagen på lenge...

Så trist å lese.. Sender alle gode tanker din vei :)
 
Tusen takk for gode ord <3 Vi skal ikke gi oss, dette er bare en hump på veien. Og flere kan det bli men i mål skal vi <3
Så bra at du greier å se sånn på det ❤❤❤ Ikke mål kommer man til slutt, veien blir bare litt lang og kronglete av og til :)
 
Da kom den telefonen jeg absolutt ikke ville ha... Seks egg befruktet, men ingen utvikler seg slik de vil. Gir dem en ekstra dag til i morgen, men ser ut som alt har vært bortkastet :( Desidert den tyngste dagen på lenge...

Ånei kjære deg :( Dette var fryktelig trist..
Føler med deg :Heartred
 
Trist å lese :( jeg fikk samme beskjed for noen uker siden. Det positive er at de da som oftest prøver et annet løp med andre medisiner og andre doser osv, så det kan bli forbedring. Sender deg en stor klem og vet hvor jævlig dette føles ❤
 
Trist å lese :( jeg fikk samme beskjed for noen uker siden. Det positive er at de da som oftest prøver et annet løp med andre medisiner og andre doser osv, så det kan bli forbedring. Sender deg en stor klem og vet hvor jævlig dette føles ❤
Det er sant Poppi, tusen takk for beroligende ord. Skal du starte opp igjen snart eller? Stor klem tilbake, rart hvor mye de hjelper :)
 
Tross avbrutt forsøk, fikk jeg verdens beste trøstebeskjed i dag. Venninna mi, som jeg hadde samme termindato som, fødte en velskapt liten gutt i går! :D For en lykke! <3 Det gir utrolig pågangsmot på veien vår videre til vårt eget lille mirakel <3 Gleder meg til å hilse på lille prinsen <3
 
Tross avbrutt forsøk, fikk jeg verdens beste trøstebeskjed i dag. Venninna mi, som jeg hadde samme termindato som, fødte en velskapt liten gutt i går! :D For en lykke! <3 Det gir utrolig pågangsmot på veien vår videre til vårt eget lille mirakel <3 Gleder meg til å hilse på lille prinsen <3
Du er god du, heldig hun som har så god venninne❤️ hørt noe mer om eggene dine..?
 
Håper at november blir Lykkemånenden da :)
 
Back
Topp