Min dagbok <3

Da er det bestemt at på neste mens som er ventet i september, starter jeg på sprøyter! Helt blank på dette, håper noen vil holde meg med selskap på veien til en liten spire ❤️
 
Velkommen til oss prøverørsdamer ♡ gratulerer med dagbok også håper jeg jo virkelig du får et kort opphold her hos oss ;)
 
Velkommen Mokki! :)

Så flott at du skal få hjelp. Heier på deg og at du får en liten skatt på første forsøk <3
 
Velkommen hit :)
 
Velkommen og lykke til! :D
 
Da er medisinen på vei fra Trondheim! . Er så sykt deilig å føle at man er i gang iallefall.. Første gang i livet jeg gleder meg til tante rød kommer :D
Tjooohoo! :D
Rart hvordan man plutselig ønsker den fæle tanta velkommen ;)
 
Da er medisinen på vei fra Trondheim! . Er så sykt deilig å føle at man er i gang iallefall.. Første gang i livet jeg gleder meg til tante rød kommer :D
Hihihi know the feeling... det er rart man tar seg selv i å glede seg til tante rød kommer på visitt :D
 
Spennende, da nærmer det seg:D
Masse lykke til:)
 
I helgen har jeg og en annen venninne forberedet og arrangert baby-shower til en av mine nærmeste venninner.... Som ble kjempevellykket! Kjente bare pittelitt på et stikk i hjertet siden vi egentlig hadde termin på samme dag... Og tenker at det må være lov. Allikevel er jeg så glad som greier å glede meg over hennes lykke! Hun stråler med den nydelige magen sin, og virker så klar for den lille gutten som kommer i slutten av september.. Så om alt klaffer for oss, kan jeg i teorien være gravid på samme tid som hun får treffe sitt lille mirakel <3 Håper så inderlig at jeg er nestemann i babykøen! Måtte bare lufte litt i topplokket :)
 
I helgen har jeg og en annen venninne forberedet og arrangert baby-shower til en av mine nærmeste venninner.... Som ble kjempevellykket! Kjente bare pittelitt på et stikk i hjertet siden vi egentlig hadde termin på samme dag... Og tenker at det må være lov. Allikevel er jeg så glad som greier å glede meg over hennes lykke! Hun stråler med den nydelige magen sin, og virker så klar for den lille gutten som kommer i slutten av september.. Så om alt klaffer for oss, kan jeg i teorien være gravid på samme tid som hun får treffe sitt lille mirakel <3 Håper så inderlig at jeg er nestemann i babykøen! Måtte bare lufte litt i topplokket :)

Så herlig venninne du er som klarer å være glad for henne når det stormer for deg selv :)
Jeg var i samme situasjon i vinter da en venninne hadde termin en uke før det som skulle vært min termin. Jeg syns det var tungt å se henne og magen hennes hele tiden, minte meg på hva vi hadde gått glipp av.
Du er sterkt og god :Heartred
 
Da har jeg fått nyfødt bilsete og to kasser med barnetøy av fetteren min :) Lagrer det hos mamma til vi får bruk for det,kunne ikke la de kaste det
:) Blir spennede å se hvor lenge det må stå hos mamma :)

Hadde vært ypperlig om du fikk brukt det til våren :)
 
Back
Topp