Min dagbok <3

UL i slutten av uka :D Nå begynner sommerfuglene å vokse til store ørner kjennes det ut som... Noen som har fått hodepine /blitt slapp av gonal f?
 
Her går det unna :) Så spennende det blir å høre om antall egg og størrelser!
Jeg tok også Gonal-F, men kan ikke si jeg hadde noen særlige plager annet enn litt lite mobilitet de siste dagene, men så tok jeg også Menopur, så mulig det var den som gjorde det også. Håper hodepinen og slappheten er forbigående, vil se deg frisk og rask og ikke minst superklar for uttak snart :)
 
Her går det unna :) Så spennende det blir å høre om antall egg og størrelser!
Jeg tok også Gonal-F, men kan ikke si jeg hadde noen særlige plager annet enn litt lite mobilitet de siste dagene, men så tok jeg også Menopur, så mulig det var den som gjorde det også. Håper hodepinen og slappheten er forbigående, vil se deg frisk og rask og ikke minst superklar for uttak snart :)
Håper det går seg til, har hatt noen dager med hvile nå så går nok fint. Kjempespennende, er så sykt nervøs for at det skal skje noe som gjør at det ikke går... Er ikke noe galt med hverken meg eller mannen, bare to eggledere fattigere :)
 
UL i slutten av uka :D Nå begynner sommerfuglene å vokse til store ørner kjennes det ut som... Noen som har fått hodepine /blitt slapp av gonal f?
Jeg har hodepine, men vet ikke om det er nesesprayen, Gonal-f eller Menopur;)
 
Håper det går seg til, har hatt noen dager med hvile nå så går nok fint. Kjempespennende, er så sykt nervøs for at det skal skje noe som gjør at det ikke går... Er ikke noe galt med hverken meg eller mannen, bare to eggledere fattigere :)

Da har du kjempeforutsetninger for at det skal gå :) Jeg har trua!
 
Okei, mulig jeg overtenker nå men.... Hva er oddsen for at hun kirurgen som opererte meg begge gangene på Ullevål smeller rumpa si ned på bordet ved siden av meg på restauranten dagen før jeg reiser til tr.heim????
 
Last edited:
Ny ul i dag, ble enda to dager med sprøyter før ny sjekk. Ble forbedret på evt utsatt innsett pga mange folikker på høyre side.. Baaaah...
 
Så rart du måtte mer når det var så mange.. Var det fordi det var mange små da eller?
 
Ja, ca, 13 som var snart klare, men veldig mange små i tillegg. Hvis de holder seg i sjakk kan det gå bra :)
 
Huff, ligger på sofaen til lillesøster og gruer meg for morgendagen... Ligger å leser flere av de fantastiske IVF historiene her inne og gråter en skvett. Håper så inderlig at jeg får gjennomført hele forsøket denne runden, og at eggene vokser som de skal... Huff, jeg er så dårlig på å takle denne usikkerheten. Kan jeg ikke bare få satt inn et gullegg på mandag ❤️
 
Jippi, så spennende :D Heier så masse på deg nå altså!! :)
 
Gratulerer med flott uttelling! :)
Synd du ble overstimulert da.. Godt de uansett tenker på helsa di og utsetter :)
Blir spennende å høre hvordan eggene gjør seg de neste dagene. Krysser fingre for en bunsj i frysa :)
 
Gratulerer med flott uttelling! :)
Synd du ble overstimulert da.. Godt de uansett tenker på helsa di og utsetter :)
Blir spennende å høre hvordan eggene gjør seg de neste dagene. Krysser fingre for en bunsj i frysa :)
Når skal jeg høre noe fra sykehuset neste gang? :)
 
Når skal jeg høre noe fra sykehuset neste gang? :)

Hva mener du? Når de ringer for å si hvordan det har gått med befruktning og frys. I så fall tipper jeg mandag :)
 
Back
Topp