Min dagbok - ønsker oss en baby

Min hcg steg frem til den dagen ma ble påvist så det gir best indikasjon før hjertet beg å slå. Det fine med tiiiidlig ul er at om en ser et hjerte slå så er sjansen stor for at det går bra
 
Min hcg steg frem til den dagen ma ble påvist så det gir best indikasjon før hjertet beg å slå. Det fine med tiiiidlig ul er at om en ser et hjerte slå så er sjansen stor for at det går bra
Min hcg steg normalt i uke 5 i hvert fall. Så hjerte slå 7+1 og mistet dagen etter. Spottet i 2 uker i forveien, så hadde mistanke om at noe ikke var normalt. Så selv tror jeg egentlig ikke så mye på bare HCG og hjerterytmen.
 
Vi har vært på IKEA i dag for å ordne oppbevaringssystem til boden. Samtidig brukte vi muligheten til å gå gjennom "barnerommet", måle og planlegge hvordan møblene skal plasseres. Akuratt nå fungerer det som kontor på 8 kvm. I fremtiden blir det en kombinasjon av kontor og barnerom. Det vi trenger er da å bytte kommoden med et garderobeskap og få inn sprinkelsenga.

Etter å ha sett på Bestå forstod vi fort at størrelsene ikke passer helt. Så vi landet på 100 cm Pax garderobeskap. Deilig å ha denne besluttningen i boks! Venter til vinter med å male og møblere barnerommet.

By the way, vi har sett på muligheten til å plassere sprinkelsenga på vårt soverom i starten og det er rett og slett ikke plass. Så babyen kommer til å ha eget rom fra dag 1.
 
Sitter her og vurderer å bestille tidlig UL privat. Forrige gang anbefalte gynekologen å komme etter uke 10. Denne gangen tenker jeg om jeg bør heller dra en gang i uke 7 og en gang i uke 12. Dyrt, ja, men for meg er det nesten nødvendig.

Hva skal jeg gjøre?
 
Sitter her og vurderer å bestille tidlig UL privat. Forrige gang anbefalte gynekologen å komme etter uke 10. Denne gangen tenker jeg om jeg bør heller dra en gang i uke 7 og en gang i uke 12. Dyrt, ja, men for meg er det nesten nødvendig.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har som deg mistet, så om det var meg i dine sko nå så hadde jeg gjort det :) Ser for meg om jeg blir gravid igjen å ta TUL uke 7-8 og 12-13.
Det handler så klart om å få ro rundt graviditeten og få bekreftet det lille livet der inne, og prøve på en måte å senke skuldrene med den bekreftelsen.
Så jeg vil si go for it! :)
 
Jeg har som deg mistet, så om det var meg i dine sko nå så hadde jeg gjort det :) Ser for meg om jeg blir gravid igjen å ta TUL uke 7-8 og 12-13.
Det handler så klart om å få ro rundt graviditeten og få bekreftet det lille livet der inne, og prøve på en måte å senke skuldrene med den bekreftelsen.
Så jeg vil si go for it! :)
Signerer
 
Da har jeg bestilt time til TUL den 27. september. Da er jeg 7+2.
 
Brun utflod-slim i går og i dag. Lover ikke godt. Fastlege er ikke ledig før om 5 dager, dvs. på onsdag. Så jeg skal til TUL på mandag som jeg bestilte privat for lenge siden. Er redd det er over for denne gangen. Tok meg fri fra jobben og bare ligger og slapper av.
Spydde 3 ganger i går, føler meg litt bedre i dag.
 
Brun utflod-slim i går og i dag. Lover ikke godt. Fastlege er ikke ledig før om 5 dager, dvs. på onsdag. Så jeg skal til TUL på mandag som jeg bestilte privat for lenge siden. Er redd det er over for denne gangen. Tok meg fri fra jobben og bare ligger og slapper av.
Spydde 3 ganger i går, føler meg litt bedre i dag.
Vondt å få sånne bekymringer! Har du vært til noe hcg-måling?
 
Brun utflod-slim i går og i dag. Lover ikke godt. Fastlege er ikke ledig før om 5 dager, dvs. på onsdag. Så jeg skal til TUL på mandag som jeg bestilte privat for lenge siden. Er redd det er over for denne gangen. Tok meg fri fra jobben og bare ligger og slapper av.
Spydde 3 ganger i går, føler meg litt bedre i dag.

Uffda, blod vil vi jo ikke se uansett hvor uskyldig det kan være.. Håper det fortsatt er bare velstand på innsiden :flower
 
Åå så kjipt med blod, trenger jo ikke bety noe negativt men det skaper jo uro å stress:( Håper alt er bra på TUL på mandag❤
 
Vondt å få sånne bekymringer! Har du vært til noe hcg-måling?
Var hos fastlegen forrige onsdag pga andre ting. Fikk beskjed at de ikke måler hcg uten mistanke om abort og fastlegens tillattelse. Nå er mistanke til stede, men kan ikke bare dra å måle før jeg har snakket med fastlegen.
 
Masse gode klemmer til deg <3 Satser på at dette er heeeeelt ufarlig og at lille spire vinker pent på mandag :)
 
Hvordan går det?
Fikk mye slim med gammelt blod på torsdag. Mindre og lysere på fredag. Ferdig på en time hver gang. Ingenting i går og i dag. Har UL time i morgen. Er litt bekymret, men håper også det er ufarlig.
I morgen er jeg 7+1 og forrige gang mistet jeg også på 7+1. Håper bare beskjeden denne gangen er positiv.
 
Fikk mye slim med gammelt blod på torsdag. Mindre og lysere på fredag. Ferdig på en time hver gang. Ingenting i går og i dag. Har UL time i morgen. Er litt bekymret, men håper også det er ufarlig.
I morgen er jeg 7+1 og forrige gang mistet jeg også på 7+1. Håper bare beskjeden denne gangen er positiv.
Jeg hadde kraftig blødning i uke 6 med datteren min og MANGE runder med litt brunt, da var alt bra. Så det KAN være helt normalt. Krysser fingre for deg i morgen❤️ oppdater etter ul da..?
 
En fin levende bønne på 8 mm + bankende hjerte. Ble satt frem til 7+3.
Fikk beskjed om å ikka ha sex eller bade siden jeg blødd litt tidligere.
 
Så herlig ❤
 
Herlig :D
 
Back
Topp