Middagstråden

A7C9B605-7F9E-43F4-B038-EBFB1C27F1CF.jpeg I går fikk vi lasagne og pølser i bursdag . I dag blir det kinamat på vei hjemover . I morgen fiskekaker i brun saus med kokte poteter og erter/gulrøtter. Tirs meksikansk gryte med nachoschips og salat .
 
Ja, da var ukesmenyen klar, da! :) Tipper mannen vil gjøre noen endringer, men skal prøve å holde fast ved denne menyen...

  • M: Hverdagsgryte (kjøttdeig, grønnsaker, ris, krydderier)
  • T: Hamburgere fordi det "er Halloween" og vi skal se koselig film, tradisjon :)
  • O: Hjemmelagde kjøttkaker med grønnsaker, poteter og hjemmelaget brun saus
  • T: S sin torskepanne!
  • F: Fusilli med tomatsaus og ost
  • L: Cannelloni
  • S: Hjemmelaget sandwich/hjemmelagde rundstykker med salat osv
 
Last edited:
Neh.. den ukesmenyen gikk åt skogen! Den får gjelde neste uke.
I morra blir det kyllinglår og ris ELLER pannekaker med flesk.. hva er best :p ?
 
Pannekaker , men uten flesk da;)
Nei, ikke uten flesk :p Må være flesk i :) Ellers blir det dessert hehe. Men ble ikke det, mannen insisterer på kyllinglår :)
Kanskje til kveldsmat :p
 
Så langt denne uken har vi hatt risgrøt , pølser og spagetti og hjemmelaget fiskegrateng i dag. I morra blir det biffsalat i pita. Ungene får fiskekake og salat i pita. Fredag hjemmelagde kjøttkaker med tilbehør
 
taco... var jo billig kjøttdeig på rema :p
 
Lasagne idag! Heimelågå. Har kjørt seg i foodprosessoren en god stund nå. MEn jeg må lage bolledeig før jeg lager middag, så ble sittende fast på pcen :p
 
Ble middag på ikea i går og ikke kjøttkaker . Så kjøttkaker blir på søndag. I dag har vi hatt løvstek, potetbåter, salat og bernaise:)
 
koteletter og potetsalat idag!
 
I dag har vi hatt kyllingsalat. Ungene fikk kylling , pasta og grønnsaker. I morgen blir det fish’n chips
 
I dag hadde vi kjøttdeig i form. Kjøttdeig med pastasaus og potetmos oppå gratinere i ovn.

Tirsdag: hjem laga fiskepinner

Ons: gryterett

Tors: noe enkelt

Fredag: pasta og kjøttdeig

Lørdag : bursdag så vet ikke hva vi spiser

Søndag: noe med fløtegratinerte poteter
 
Ferdigpizza i dag. I morra blir det taco . Søndag restemiddag
 
Uka har jeg ikke tenkt på skikkelig ennå.
Men blir kjøttdeig og spagetti på mandag.
Tirsdag skal vi til Sverige så da spiser vi der. Lengre enn det har jeg ikke tenkt.
 
Resten av uken : fiskepinner med hjemmelaget potetstappe og råkost , kylling tikka masala med ris, baconomelett med salat og varme rundstykker , hjemmelaget pizza , kinarestaurant , pølselapskaus.
 
Back
Topp