Middagstråden

Hjemmelaget pizza , i morgen litt usikker...enten biff stragonoff eller pepperbiff med tilbehør . Søndag innbakte pølser og spagetti .
 
I går ble det ostesmørbrød. Idag tror jeg det blir lasagne? I morgen blir det biffpizza. Prøve meg frem og se om jeg får til å lage en god en :)
 
Tror det blir enchiladas, litt usikker..
 
Mandag hadde vi panert torsk med ovnsbakte potetbåter,råkost og smørsaus. Tirs hadde mann og barn ferdigpizza, og jeg rester på jobb. Onsdag Ostesnitzeler med pommes frites,salat og bernaise. I går spagetti bolognese og jeg fridays på kvelden.
 
Idag blir det halloumi. Med et eller annet :)
 
MC Donalds i dag og hot dogs i morgen etter bursdagsbarnet ønske ;)
 
Hva pleier dere å bestille på McDonalds?
Jeg glutenfri big Mac meny,og bytter brusen ut med sjokolademilkshake. Ungene happy meal med kyllignuggets,pommes frites og eplejuice. Gubben i grunn ikke noe fast , tar ulike menyer
 
Taco her i dag, ble ikke noe hverken fredag eller i går :p
 
Jeg glutenfri big Mac meny,og bytter brusen ut med sjokolademilkshake. Ungene happy meal med kyllignuggets,pommes frites og eplejuice. Gubben i grunn ikke noe fast , tar ulike menyer
Ok :D God mat der da :) Savner Big Mac, er min favoritt :) !!
 
Jeg får kylling og brød til idag. Blæk... ikke lyst på.. haha. Men eter det jeg får ;) Mannen som handler.
 
Hverdagsgryte idag :) Med kjøttdeig, løk, purre, tomat, krydder og ris. Nom nom :D Blir godt med skikkelig mat igjen!
 
Back
Topp