Med hjerterom og husrom ❤

Så forferdelig leit å høre. Kan ikke tenke meg hvordan du har det nå:( godt å høre du er en god mann å støtte deg til. Håper veien videre blir mindre smertefull. God varm klem sendes til deg

Takk ❤️
Det vsr ikke beskjeden jeg håpet på, selv om jeg på en måte forventet den. Kan ikke helt forklare det, men hadde en litt rar magefølelsen rundt hele graviditeten...
Jeg håper kroppen henter seg fort inn igjen, vil bare begynne på nytt.

Føler meg utrolig heldig med en god og forståelsesfull mann ❤️ Som han sier, han kjenner ikke på sorgen like mye, men at han forstår at jeg gjør det, siden det er jeg som har vært på lille frøet og dermed knyttet tettere bånd.
Og han ønsker like sterkt å begynne å prøve på nytt med en gang. Så håper da at vi kan være en av de heldige som blir gravide igjen med en gang og at det da blir en sterk liten spire som er skapt for denne verden.

Hvordan går det med deg? Hvordan er formen?
Er så glad på dine vegne og håper alt går bra for dere denne gangen ❤️❤️❤️
 
Utrolig trist lesning! Varme tanker sendes :Heartred Håper det klaffer igjen snart slik at det fortsatt kan bli en 2019-spire på dere.

Takk ❤️
Håper vi også. Ønsker så sterk en liten lillebror eller lillesøster, og håper at det ikke skal bli så veldig stor aldersforskjell mellom hun vi har og neste mann.
 
Ånei, så forferdelig! [emoji33][emoji17] Det er ekstra fælt når man har gått så lenge og trodd alt er bra :( Sender en god klem [emoji3590]
 
Takk ❤️
Det vsr ikke beskjeden jeg håpet på, selv om jeg på en måte forventet den. Kan ikke helt forklare det, men hadde en litt rar magefølelsen rundt hele graviditeten...
Jeg håper kroppen henter seg fort inn igjen, vil bare begynne på nytt.

Føler meg utrolig heldig med en god og forståelsesfull mann ❤️ Som han sier, han kjenner ikke på sorgen like mye, men at han forstår at jeg gjør det, siden det er jeg som har vært på lille frøet og dermed knyttet tettere bånd.
Og han ønsker like sterkt å begynne å prøve på nytt med en gang. Så håper da at vi kan være en av de heldige som blir gravide igjen med en gang og at det da blir en sterk liten spire som er skapt for denne verden.

Hvordan går det med deg? Hvordan er formen?
Er så glad på dine vegne og håper alt går bra for dere denne gangen ❤️❤️❤️
Kanskje kan motivasjonen dere bagge føler for å prøve igjen få tankene litt bort fra det triste. Men godt dere har hverandre. Jeg husker hvor lei meg jeg har vært, og sender mine beste trøste-tanker til deg! Det som jeg har trøstet meg litt med, er at i allefall vet vi at vi kan bli gravide. Kanskje var det ikke denne babyen dere har ventet på!? Jeg er i allefall sikker på st den dagen vi sitter med våre små i armkroken, da konmer alt til å føles riktig!

Og takk for å spørre om meg opp i alt dette! For en Fin omsorg du har for damene her <3
Jeg har det fint, mye trøtt. Men skal innrømme at jeg bare går og venter på blødning og spontanabort. Håper jo selvsagt jeg slipper flere av dem.

Ønsker deg masse lykke til i morgen. Husk at dette er bare en side av et kapittel som til slutt ender godt:) det tror i allefall jeg:)
 
Takk ❤️
Syns det har vært så trist hver gang jeg har sett noen måtte melde seg ut av aprilgruppa
Har også tenkt litt sånn som du sier, nå er man kommet så langt, så nå må det jo liksom gå bra.
Har flere venninner og familiemedlemmer som har mistet sent, men selv om man vet det kan skje en selv også, så tenker man jo litt at "det skjer jo ikke meg"....

Håper vi begge snart får en ny spire, som er frisk og sterk og som skal være med oss resten av livet ❤️

Hvordan går det med deg nå? Titter innom dagboken din med jevne mellomrom, selv om jeg ikke er flink til å etterlate meg spor.
Enig med deg! Neste gang sitter spira fast helt til mål :Heartred

Takk som spør! Det mest riktige svaret er at det går opp og ned! Følelsene svinger virkelig! Lurer på om vi misser el denne mnd, det er bånn i bøtta! :banghead:
Men det går mye bedre og er mye lettere enn i starten - så det går rett vei :happy:

Lykke til idag :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Enig med deg! Neste gang sitter spira fast helt til mål :Heartred

Takk som spør! Det mest riktige svaret er at det går opp og ned! Følelsene svinger virkelig! Lurer på om vi misser el denne mnd, det er bånn i bøtta! :banghead:
Men det går mye bedre og er mye lettere enn i starten - så det går rett vei :happy:

Lykke til idag :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred


Godt å høre at det går rett vei :Heartred

Takk, kjenner at jeg begynner å grue meg litt, men det er vel bare å forvente.
 
Godt å høre at det går rett vei :Heartred

Takk, kjenner at jeg begynner å grue meg litt, men det er vel bare å forvente.
Ja, å grue seg kommer man seg nok ikke utenom :( Det blir som det blir, men for min del ble det nesten en litt «lettelse» når vi kom i gang med kuren på sykehuset, ventingen først var nesten det verste..
håper dagen går så bra som den kan :Heartred
 
Ånei, så forferdelig! [emoji33][emoji17] Det er ekstra fælt når man har gått så lenge og trodd alt er bra :( Sender en god klem [emoji3590]

Takk ❤️
Er ikke noe godt nei, men samtidig har jeg hatt en merkelig følelse av at det kom til å ende på dette viset. Selv om man jo til det siste håper at det ikke skal gjøre det.
 
Så var man i gang...
Tok en tablett Mifegyne på sykehuset i går og har nå satt 3 tabletter cytotec.. skal møte på sykehuset om 2 timer.
Kjenner meg egentlig ganske nummen... Er litt som om at noen andre styrer kroppen og at man selv bare sitter i baksetet og observerer det som skjer.
Skal bli godt å få alt dette overstått og forhåpentligvis fort kunne se framover.
 
Så utrolig trist å høre :Heartpink:Heartblue Håper virkelig at det klaffe fort igjen for dere. For vondt i hjertet av at dere går igjennom dette :( Jeg gledet meg slik med dere.
 
Da var det over...
Gått forholdsvis smertefritt heldigvis.

Fått snakke med legen etter inngrepet, og som om ikke MA/ BO er ille nok, så mistenker hun nå blæremola :sorry:
Så det å komme seg rett opp på hesten igjen og begynne å prøve igjen med en gang kan vi bare glemme. Må vente i allefall 5-6 uker på prøvesvar, og hvis mistanken hennes blir bekreftet så blir det karantenetid.
Kjenner jeg bare har lyst til å grave meg ned i et dypt hull og bli der... :sad010
 
Da var det over...
Gått forholdsvis smertefritt heldigvis.

Fått snakke med legen etter inngrepet, og som om ikke MA/ BO er ille nok, så mistenker hun nå blæremola :sorry:
Så det å komme seg rett opp på hesten igjen og begynne å prøve igjen med en gang kan vi bare glemme. Må vente i allefall 5-6 uker på prøvesvar, og hvis mistanken hennes blir bekreftet så blir det karantenetid.
Kjenner jeg bare har lyst til å grave meg ned i et dypt hull og bli der... :sad010
Uff of uff! Har vært igjennom det samme. Håper virkelig du slipper det!
 
Dette var trist å lese kjære deg..[emoji20] Det er bra du har god støtte[emoji173]️ Sender deg en varm klem og håper at det går bedre neste gang[emoji173]️
 
Da var det over...
Gått forholdsvis smertefritt heldigvis.

Fått snakke med legen etter inngrepet, og som om ikke MA/ BO er ille nok, så mistenker hun nå blæremola :sorry:
Så det å komme seg rett opp på hesten igjen og begynne å prøve igjen med en gang kan vi bare glemme. Må vente i allefall 5-6 uker på prøvesvar, og hvis mistanken hennes blir bekreftet så blir det karantenetid.
Kjenner jeg bare har lyst til å grave meg ned i et dypt hull og bli der... :sad010

Herlighet, akkurat som at det ikke er ille nok, ja. Det er tøffe tak vi skal igjennom. Håper på det beste for deg. :Heartpink
 
Da var det over...
Gått forholdsvis smertefritt heldigvis.

Fått snakke med legen etter inngrepet, og som om ikke MA/ BO er ille nok, så mistenker hun nå blæremola :sorry:
Så det å komme seg rett opp på hesten igjen og begynne å prøve igjen med en gang kan vi bare glemme. Må vente i allefall 5-6 uker på prøvesvar, og hvis mistanken hennes blir bekreftet så blir det karantenetid.
Kjenner jeg bare har lyst til å grave meg ned i et dypt hull og bli der... :sad010
Så utrolig kjipt!!!
Håper, håper, håper at prøvesvarene viser at hun tar feil!
Stor klem!! :Heartbigred
 
Uff of uff! Har vært igjennom det samme. Håper virkelig du slipper det!

Håper jeg også! Som du sikkert vet alt om, så kjennes jo slike beskjeder ut som et spark under beltestedet når man allerede ligger nede :(
 
Så utrolig kjipt!!!
Håper, håper, håper at prøvesvarene viser at hun tar feil!
Stor klem!! :Heartbigred

Håper jeg også!
Har veldig lyst til å tenke at "nei, det er ikke det" og bare kjøre på til tross for hva legen har sagt. Men jeg skaper vel sikkert bare problemer dersom jeg blir gravid igjen før legen har gitt klarsignal og dersom det mot formodning skulle vise seg å være hold i legens mistanke...
 
Back
Topp