Med hjerterom og husrom ❤

Nei så hyggelig!!! Dette er så fortjent, gratulerer[emoji7][emoji7]

Tusen takk, men slipper ikke jubelen løs helt enda :) Fortsatt tidlig, 4 dager til IKM.
Men får jo håpe at dette går bra :joyful:
 
Dagens test er litt sterkere enn igår

9dpo
IMG_20180717_200144.jpg

VS
10 Dpo
IMG_20180717_200042.jpg


Ser enn så lenge bra ut :joyful:
 
Men da må jo dette virkelig gå veien :joyful:

Hvordan er formen din?
Det håper jeg virkelig[emoji2] Den har vært bedre, kroppen fikk sjokk av å begynne på jobb igjen virker det som. Så er hjemme 2.dagen på rad, ligger for det meste i sengen og får ikke i meg stort med mat da alt vil opp igjen[emoji28]
 
Det håper jeg virkelig[emoji2] Den har vært bedre, kroppen fikk sjokk av å begynne på jobb igjen virker det som. Så er hjemme 2.dagen på rad, ligger for det meste i sengen og får ikke i meg stort med mat da alt vil opp igjen[emoji28]

Uff, så fryktelig kjedelig. Har et par venninner som sleit med det samme. Det ble heldigvis bedre utover i svangerskapet, håper det også er tilfellet for deg :Heartred
 
12 Dpo og tok en CB i dag og nå tør jeg å juble, jeg er gravid!! :love7

IMG_20180719_112837.jpg


Skal ta en digital på lørdag, bare fordi det er IKM og jeg kan :joyful:

Tenk, 4 PP med Letrozol og en kjemisk i mai, bestemte meg for å ta en pause fra Letrozolen i denne 5pp og da satt den jammen.
Nå håper jeg bare at den sitter hele veien til termin :rolleyes:

Skal ta kontakt med legen på mandag for å høre om jeg skal ha noe spesialist-oppfølging denne gangen, siden jeg fikk HELLP sist.
Så det blir jo spennende å høre hva hun tenker.
Er også spent på om jeg vil like henne, da jeg nettopp har fått henne som fastlege:nailbiting:

Men enn så lenge skal jeg bare slappe av, nyte ferien og glede meg over at vi venter nr 2 :love017
 
Last edited:
12 Dpo og tok en CB i dag og nå tør jeg å juble, jeg er gravid!! :love7

Vis vedlegget 267398

Skal ta en digital på lørdag, bare fordi det er IKM og jeg kan :joyful:

Tenk, 4 PP med Letrozol og en kjemisk i mai, bestemte meg for å ta en pause fra Letrozolen i denne 5pp og da satt den jammen.
Nå håper jeg bare at den sitter hele veien til termin :rolleyes:

Skal ta kobtkon med legen på mandag for å høre om jeg skal ha noe spesialist-oppfølging denne gangen, siden jeg fikk HELLP sist.
Så det blir jo spennende å høre hva hun tenker.
Er også spent på om jeg vil like henne, da jeg nettopp har fått henne som fastlege:nailbiting:

Men enn så lenge skal jeg bare slappe av, nyte ferien og glede meg over at vi venter nr 2 :love017

Dette er sååå gøy!! Så glad på dine vegne[emoji173][emoji1376]
 
Gratulerer så mye! Nå ble jeg oppriktig glad:) HELLP kan gå å legge seg. Det skjer ikke nå! Ikke bekymre, bare nyte! Du skal få en skatt og dette skal gå bra!
 
12 Dpo og tok en CB i dag og nå tør jeg å juble, jeg er gravid!! :love7

Vis vedlegget 267398

Skal ta en digital på lørdag, bare fordi det er IKM og jeg kan :joyful:

Tenk, 4 PP med Letrozol og en kjemisk i mai, bestemte meg for å ta en pause fra Letrozolen i denne 5pp og da satt den jammen.
Nå håper jeg bare at den sitter hele veien til termin :rolleyes:

Skal ta kobtkon med legen på mandag for å høre om jeg skal ha noe spesialist-oppfølging denne gangen, siden jeg fikk HELLP sist.
Så det blir jo spennende å høre hva hun tenker.
Er også spent på om jeg vil like henne, da jeg nettopp har fått henne som fastlege:nailbiting:

Men enn så lenge skal jeg bare slappe av, nyte ferien og glede meg over at vi venter nr 2 :love017
Nydelig test! [emoji7] Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Gratulerer så mye! Nå ble jeg oppriktig glad:) HELLP kan gå å legge seg. Det skjer ikke nå! Ikke bekymre, bare nyte! Du skal få en skatt og dette skal gå bra!

Tusen takk :Heartred
Ja, det tenker jeg også! Nå er jeg i allefall mye bedre opplyst enn sist og vet selv hva jeg kan gjøre og må passe på.
Kjenner nå at jeg klarer å glede meg litt og litt mer, samtidig som det kjennes litt uvirkelig.
Men syns det er både gøy og betryggende at jeg nå, i motsetning til første svangerskap, har noen symptomer :joyful:
Nå gjelder det bare å klare å holde det hemmelig i noen uker før vi deler med familie og venner :rolleyes:
 
14 Dpo og IKM i dag :Heartred
Testrekka mi fra første dagen med antydning til strek :)
Jeg som ikke skulle bli testetøs :hilarious:

IMG_20180721_065403.jpg

IMG_20180721_065842.jpg

IMG_20180721_065506.jpg


Jeg er nå 4+0 og det blir en liten aprilbaby :love017
Får bare håpe spire-lille ikke kommer før termin, for alle 4 barnebarna til mine foreldre er født i Mars, to av de 30. Og 31. Mars :eek::hilarious:
Så får prøve å spre det litt utover :joyful:

Eneste av symptomer så langt er: ligamentsmerter i området rundt livmor og lysken, alltid fysen og oppblåst på kvelden, og halsbrann når jeg skal sove dersom jeg har spist kort tid før jeg legger meg.

Kjenner jeg er veldig spent på om jeg får noe mer symptomer etter hver og hva det i så fall blir. Er også veldig spent på når magen kommer. Gleder meg så :love7

Kommer nok etterhvert også til å kjøpe en barnebok om temaet, slik at jeg kan forberede vesla om hva som skjer og at hun skal bli storesøster :)

Hører fuglesangen utenfor vinduet, himmelen er blå og det er dugg i gresset. I dag blir en god dag :love7
 
5+0 i dag og første milepel er nådd, jeg har kommet over grensen for kjemisk :joyful:

På symptomfronten er det ikke mye å skryte av enda:
- Blir fort oppblåst (type, ser "gravid i 6mnd ut" oppblåst :hilarious:
- Er sulten nesten hele tiden.
- Tidvis lett halsbrann.

Murringene og de "rare" puppene jeg hadde er borte. Er spent på om det vil dukke opp noen nye symptomer de kommende ukene.

Ellers nyter jeg min slutten av min andre ferie uke. Har heldigvis 2 uker til før jeg skal tilbake på jobb :happy:
I forhold til svangerskapet og at jeg gjerne vil komme meg forbi 12 uker fortest mulig, syns jeg tiden går ekstremt sakte, men med tanke på ferien er jeg også veldig glad for at tiden går sakte :p
Håper bare tiden går fortere når jeg starter på jobb igjen...
 
5+0 i dag og første milepel er nådd, jeg har kommet over grensen for kjemisk :joyful:

På symptomfronten er det ikke mye å skryte av enda:
- Blir fort oppblåst (type, ser "gravid i 6mnd ut" oppblåst :hilarious:
- Er sulten nesten hele tiden.
- Tidvis lett halsbrann.

Murringene og de "rare" puppene jeg hadde er borte. Er spent på om det vil dukke opp noen nye symptomer de kommende ukene.

Ellers nyter jeg min slutten av min andre ferie uke. Har heldigvis 2 uker til før jeg skal tilbake på jobb :happy:
I forhold til svangerskapet og at jeg gjerne vil komme meg forbi 12 uker fortest mulig, syns jeg tiden går ekstremt sakte, men med tanke på ferien er jeg også veldig glad for at tiden går sakte :p
Håper bare tiden går fortere når jeg starter på jobb igjen...

Det gikk ekstremt sakte å komme til uke 12 her også! En av ulempene med å vite om graviditeten så tidlig[emoji28] Håper det går fortere med deg etterhvert[emoji7]
 
5+5 i dag og kan ikke påstå at jeg har noen symptomer. Kan derimot virke som at jeg har pådratt meg et magevirus. Har hatt vondt i magen siden tirsdag, sånn vondt i magen når man får/har omgangssyken :yuck: Håper virkelig ikke det er det jeg går og ruger på i tillegg, hadde i så fall vært en utrolig kjip måte å tilbringe siste ferieuken på.

Uten om dette, så har ferien vært super så langt, vi har hatt strålende sol og varme, besøk av både venner og familie, vært mye i dyreparken, badet mye, og den siste uken nå har vi vært på besøk og mine foreldre. Kjenner dog at det var veldig deilig å komme hjem igjen nå :Heartred, stille og rolig, og ikke mye folk rundt meg hele tiden :wacky:

Har ellers tenkt til å ringe min nye fastlege i morgen for å få bestilt time til første kontroll. Kjenner jeg er spent på hvordan hun er. Har lest mye positive tilbakemeldinger på henne, så håper jeg og får en positiv opplevelse av henne som lege.
 
Back
Topp