Med hjerterom og husrom ❤

La meg alt for sent i natt, og endte dermed opp med å ta enda en EL-test, bare for å se om den nærmer seg positiv.

Vis vedlegget 265734
Vis vedlegget 265735

Tok også en i morges, syns vel egentlig at de ser positive ut begge to.
Blir vel nå å teste 3 dager om dagen for å se når den blir negativ igjen.

Så nå er det bare å legge aksjer for harde livet og vente på et temphopp og spennende Dpo dager :nailbiting:

Vis vedlegget 265736

Positive begge to!! :D
Så spennende!! :)
 
Positive begge to!! :D
Så spennende!! :)

Veldig! :D
Aksjer i går, blir aksjer nå før gubben drar på nattevakt og igjen i morgen kveld og søndag morgen :hilarious:

Spurte gubben om han ville ta en Quicky nå i sted, han ser på meg og sier " du er bare ute etter kroppen min...." :hilarious:
"Ikke bare kroppen din...." Svarte jeg :laughing001
 
Veldig! :D
Aksjer i går, blir aksjer nå før gubben drar på nattevakt og igjen i morgen kveld og søndag morgen :hilarious:

Spurte gubben om han ville ta en Quicky nå i sted, han ser på meg og sier " du er bare ute etter kroppen min...." :hilarious:
"Ikke bare kroppen din...." Svarte jeg :laughing001

Hahahahah! Nå ler jeg seriøst så mye at jeg griner :laughing005:laughing021
 
CD 15 i dag, fikk negativ EL-test i går.
Fikk lagt inn aksjer på torsdag, fredag i i natt/morges.
Tempen gikk opp dag, men er ikke helt representativ, da jeg tempet 1 time senere enn jeg pleier pga, middagsselskap som varte til kl 2 i natt og aksje-legging etter det. Så vent ikke helt hvor riktig tempen blir da. Men vil jo tro EL var i går eller er i dag. Så tror kanskje jeg er Dpo 1 i morgen.

Arbeidslivets i dag og fri i morgen. Og så er det bare 4 arbeidsdager igjen før jeg går ut i 4ukers ferie.
Kjenner at jeg allerede har fått litt feriehjerne :wacky:

Tror det blir en lang og tøff kveld på jobb, kjenner jeg bare vil daffe, sove og spise mat jeg ikke burde :hilarious:
Godt jeg har en time på å manne meg opp til jobb :D
 
Hatt en sårt trengt fridag etter arbeidshelg i dag.
Lå lenge på morran og så på barnefilmer med frøkna :happy:
Dro en tur på kjøpesenteret i dag, da vi hadde første regndag på sikkert 2-3 uker. Måtte kjøpe ekstra sengetøy, dyne og pute, siden frøkna har begynt å kle av seg bleie når hun skal sove. Tittet innom henne i går kveld før vi la oss og hun svømte i senga :hilarious:
Og med all flaks så fikk vi tatt oss en sommerklipp begge to. Utrolig deilig å være kortklipt og nysveisen :happy:
Bare 4 dager igjen til jeg starter sommerferie og 1 uke til testetøsa bryter seg ut av fengselet :p:D Forutsatt at jeg klarer å holde styr på henne så lenge :hilarious:
 
Våger meg til å stole sånn halvveis på FF og tempen, så da er jeg i såfall 3 Dpo. Passer i så fall ganske bra med det som har vært min normale sykluslengde.
Kjenner allerede lysten på å teste :hilarious:

IMG_20180710_214227.png


Kjent noen ilinger/stikkinger på framsiden av høyre lår i dag. Hadde vært hyggelig om det var et symptom, men er noen bare noe muskulært som følge av at jeg på jobb har løpt som en gal opp og ned trapper mellom 5 etasjer og så gått tur med bikkja i opp- og nedoverbakker i ettermiddag.

Bare 3 dager igjen til ferie nå. Å, som jeg gleder meg!!! :happy093:excited001
 
Våger meg til å stole sånn halvveis på FF og tempen, så da er jeg i såfall 3 Dpo. Passer i så fall ganske bra med det som har vært min normale sykluslengde.
Kjenner allerede lysten på å teste :hilarious:

Vis vedlegget 266326

Kjent noen ilinger/stikkinger på framsiden av høyre lår i dag. Hadde vært hyggelig om det var et symptom, men er noen bare noe muskulært som følge av at jeg på jobb har løpt som en gal opp og ned trapper mellom 5 etasjer og så gått tur med bikkja i opp- og nedoverbakker i ettermiddag.

Bare 3 dager igjen til ferie nå. Å, som jeg gleder meg!!! :happy093:excited001
Ser jo svært lovende ut! Krysser fingrene for spire☺️☺️☺️
 
Ser jo svært lovende ut! Krysser fingrene for spire☺️☺️☺️

Eneste er at jeg har tempet 30-45 min senere enn jeg skal noen dager og andre dager har bikkja vekker meg 1-2 timer før jeg skal teste, så har ikke helt klart å holde meg innen for rammene som skal gi en nøyaktig kurve. Men vet jo heller ikke hvor mye utslag på tempen disse små tingene har gjort.
Får bare krysse fingrene for at det er noe på gang. Gleder meg i allegall vilt til å kunne begynne å teste.
Kjenner jeg meg selv rett, så blir jeg veldig å svi av en test i løpet av helga :bag:
 
Våger meg til å stole sånn halvveis på FF og tempen, så da er jeg i såfall 3 Dpo. Passer i så fall ganske bra med det som har vært min normale sykluslengde.
Kjenner allerede lysten på å teste :hilarious:

Vis vedlegget 266326

Kjent noen ilinger/stikkinger på framsiden av høyre lår i dag. Hadde vært hyggelig om det var et symptom, men er noen bare noe muskulært som følge av at jeg på jobb har løpt som en gal opp og ned trapper mellom 5 etasjer og så gått tur med bikkja i opp- og nedoverbakker i ettermiddag.

Bare 3 dager igjen til ferie nå. Å, som jeg gleder meg!!! :happy093:excited001
Så spennende [emoji16] følger med her
 
Dpo 6 mulig festedipp i går, men det vet jeg jo ikke før om 7-8 dager. Tempen sier meg også lite for øyeblikket, da jeg ikke fikk tempet i dag. Blir spennende å se hvordan tempen er i morgen.
Mulige symptomer, som også bare kan være hel tilfeldige:
Murring/lett stikking nederst i magen, smerter i høyre lyske som har kommet og gått litt.
Er sikkert ingenting :p

IMG_20180712_072240.png
 
Der røk denne månedens håp :(
Vet ikke om jeg orker å tempe mer i denne syklusen... Ser ikke ut som at det har noe for seg.
Får heller vente til neste pp og starte med mye ark da...
Har en følelse av at jeg kommer til å være en de som nå kommer til å slite med å bli gravid på grunn av at jeg gikk på p-sprøyte.
Aldri om jeg skal bruke hormonprevensjon noen gang igjen :(:(

IMG_20180714_061211.png
 
Last edited:
Der røk denne månedens håp :(
Vet ikke om jeg orker å tempe mer i denne syklusen... Ser ikke ut som at det har noe for seg.
Får heller vente til neste pp og starte med mye ark da...
Har en følelse av at jeg kommer til å være en de som nå kommer til å slite med å bli gravid på grunn av at jeg gikk på p-sprøyte.
Aldri om jeg skal bruke hormonprevensjon noen gang igjen :(:(
Jeg beholder håpet for deg jeg [emoji8]
 
Tempen litt opp i dag, men særdeles lite, så det gir meg ikke noe håp om at det er noe der.
Også blenda test, men kan jo i grunn ikke forvente noe annet heller når man bare er 8 Dpo :bored:

IMG_20180715_065534.png

IMG_20180715_070928.jpg
 
CD 23 og 9dpo.

Så, tempen gikk helt i kjelleren i dag
IMG_20180716_152452.png


Tenkte at dette bekreftet min mistanke om at vi ikke kom i mål denne måneden og derav var det ingen vits i å svi av en test, men... :angel12 testetøs :hilarious:
Så tok en Babyplan tidligtest og syntes jammen meg jeg kunne skimte en ultrasvak skygge. Dette er jo bensin på lunkne glør så jeg måtte avgårde og kjøpe en CB early. Forventet blenda, men til min store overraskelse....
IMG_20180716_220735.jpg

Føler meg litt teit nå, som har vært så pessimistisk de siste ukene.

Er utrolig spent på å se de kommede dagene om dette er en kjemisk eller om det er spire. Håper håper på spire :smiley-angelic001
 
CD 23 og 9dpo.

Så, tempen gikk helt i kjelleren i dag
Vis vedlegget 267056

Tenkte at dette bekreftet min mistanke om at vi ikke kom i mål denne måneden og derav var det ingen vits i å svi av en test, men... :angel12 testetøs :hilarious:
Så tok en Babyplan tidligtest og syntes jammen meg jeg kunne skimte en ultrasvak skygge. Dette er jo bensin på lunkne glør så jeg måtte avgårde og kjøpe en CB early. Forventet blenda, men til min store overraskelse....
Vis vedlegget 267057
Føler meg litt teit nå, som har vært så pessimistisk de siste ukene.

Er utrolig spent på å se de kommede dagene om dette er en kjemisk eller om det er spire. Håper håper på spire :smiley-angelic001
Der var jo BPen enda tydeligere også da [emoji16] Dette er definitivt spire. Håper den klamrer seg godt fast :)
 
Back
Topp