Mars 2018

Første test fri dag på en uke og kjenner jeg går og er redd for at jeg brått ikke er gravid lenger[emoji85] Merker jeg har lest litt for mye om de som det brått ikke gikk så bra med[emoji17]
Ja har blitt en testoman[emoji28]
 
Første test fri dag på en uke og kjenner jeg går og er redd for at jeg brått ikke er gravid lenger[emoji85] Merker jeg har lest litt for mye om de som det brått ikke gikk så bra med[emoji17]
Ja har blitt en testoman[emoji28]
Ååå du må ikke tenke sånn! Har du blødd?
 
Syntes testen var svakere på dpo19 enn dpo18,hadde testfri dag igår og måtte ta en ny en idag og ble super glad for at strekene er ganske så like[emoji4][emoji173]️
9353F346-0158-40E5-BC2A-65CC48EB8C70.jpg
 
Har bestemt meg for å teste I morgen...testdato er onsdag.. på tirsdag har jeg legetime da jeg har vert sykmldt en periode (av andre årsaker),så skulle gjerne visst om formen om dagen skylder noe positivt eller om det kun er medisinene
 
Har bestemt meg for å teste I morgen...testdato er onsdag.. på tirsdag har jeg legetime da jeg har vert sykmldt en periode (av andre årsaker),så skulle gjerne visst om formen om dagen skylder noe positivt eller om det kun er medisinene

Så spennende[emoji4] Hvordan gikk det?[emoji2]
 
Da har jeg våkna opp av narkose her i Latvia, fire fine egg tatt ut! Krysser fingrene nå på at det blir noe å sette inn til onsdag!

Gikk igrunn overaskende bra dette her, gruer meg helt sykt men ser nå i ettertid at det ikke var noe å grue seg til
 
Last edited:
Back
Topp