Mars 2018

Arytai

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2015
Ingen marsgruppe enda?
Jeg skulle hatt innsett i begynnelsen av februar men pga sykdom på både lillegull og meg selv ble vi enig om å utsette til neste syklus[emoji4]
Vi skal ha FER innsett i naturlig syklus. Bruker Lutinus som støtte og albyl e.


Venter på oppstart:

Stimulerer:

Sengepolka

Smilejenta78: Startet på sprøyter 11 februar. Innsett uke 11. UNN Tromsø.

Har hatt uttak/kontroll, venter på innsett:


Arytai:
FER i naturlig syklus. Lutinus og albyl e. UNN Tromsø.
Ingrid91: 2 FER, første forsøk. Usikker på behandling. UNN Tromsø.
Fru M: Første forsøk, duostim
Star: Venter på svar om ny runde i det offentlige.
YoghurtNøtt: Innsett naturlig syklus.
FruAlve: 2 barn. UNN. 1 forsøk, FER med estradot og lutinus
Lille Luringen: Uttak og innsett i mars. Satte procren depot sprøyte 8 februar. Oppstart gonal f 2 mars. Uttak 14 mars.
Bkno0219082: Uttak 1 mars. St.Olavs. Stimulert med Synarela, Menopur og Bemfola. 3 egg ut.
Shiepo: Styrt syklus estradot og progynova vaginalt og dobbel dose Lutinus. Innsett uke 11.

Ruger:


Ønsketerstort<3
: Ruger på fryst blasto naturlig syklus. Positiv test 9 mars.
YoghurtNøtt: Ruger på blasto. Negativ test 12 dpo.
Arytai: Ruger på 12delt embryo. Innsett 7 mars. Testdato 26 mars.
Julibia: Ruger på to embryo. Testdato 21 mars.
Smilejenta: Ruger på ett egg. Innsett 14. Testdato?
LilleLuringen: Ruger på 2 embryo. Innsett 21 mars. Testdag 5 april.
Sengepolka: Ruger på to-dagers. Testdato 5 april.
FruAlve: Ruger på 4-dagers. Styrt syklus.
Appelsin12: Ruger på to egg. Testdato 5 april.


Gravid:
Ønsketerstort

Ikke gravid:

YoghurtNøtt
Arytai
Julibia


Avbrutt/ikke innsett:

Shiepo
 
Last edited:
Ingen?
 
Æ blir sikkert åsså å komme inn i marsgruppa:) høre te unn. Skal ha 2.fer, fortsatt første forsøk. Usikker på behandling da æ ikke har fått papiran enda :)
 
Jeg kommer også trolig til å høre til her. Er i gang med første forsøk. Har noe som heter duostim, hvor de tar ut egg 2 ganger i samme stim.syklus. så da får jeg ikke innsett i denne syklusen da alle blir fryst. Så håper på innsett i mars da ❤
 
Hadde blitt veldig glad om jeg kunne blitt med her og, men regner med det er fortidlig, da jeg venter på svar om jeg får en ny runde i det offentlige her..
 
Tipper jeg kommer inn her, men for tidlig å si. Hører til UNN jeg også og de setter testedag vel langt frem synes jeg. Er 14 DPO i dag og negativ test i dag, blodprøve den 15. Lenge å vente!
 
jeg skal ha innsett i mars så vil være med her. blir i uke 11, men har ikke eksakte datoer ennå. skal begynne på sprøyter 11 februar[emoji4]
 
Ingen marsgruppe enda?
Jeg skulle hatt innsett i begynnelsen av februar men pga sykdom på både lillegull og meg selv ble vi enig om å utsette til neste syklus[emoji4]
Vi skal ha FER innsett i naturlig syklus. Bruker Lutinus som støtte og albyl e.


Venter på oppstart:

Stimulerer:

Señorita:) ivf # 1. Synarela. Porsgrunn

Har hatt uttak/kontroll, venter på innsett:

Arytai
FER i naturlig syklus. Lutinus og albyl e. UNN Tromsø.
Ruger:

Gravid:

Ikke gravid:

Avbrutt/ikke innsett:
 
Blir april på meg, så få lage en april tråd etter vært og :)
 
Skal fikse[emoji1]
 
Får hoppe inn her jeg da. Etter kontroll idag så ble fryseforsøket avbrutt. Så oppstart igjen ved ny mens. Prøve naturlig syklus med hcg-støtte :-/
 
Jeg må rekke to tr før 10. mars (pga påskestengt) for å komme hit. Håper den første kommer nå så jeg kan rekke det.
 
Hit håper jeg at jeg skal inn :greet025 Satte procren depot sprøyten i torsdas, og skal begynne på gonal f når mensen kommer. Og etterhvert uttak og insett en gang i mars!
Jeg var her inne litt i juli, men da blei det avbrutt så datt litt i kjellern. Men håper det går bedre denne gang:love2
 
Beklager. Jeg vet jeg startet tråden. Jeg er bare litt fraværende. Hvis noen har lyst å overta å fylle inn der det passer på første siden så bare gjør det. Eller så kan jeg gjøre det senere i dag. Må bare lade gammelhunden av en macbook. Jeg er i gang med siste innsett. Så derfor er jeg litt fraværende. Det er mange tanker i omløp og fram og tilbake om vi skal ha flere. Mye følelser.
 
Hit håper jeg at jeg skal inn :greet025 Satte procren depot sprøyten i torsdas, og skal begynne på gonal f når mensen kommer. Og etterhvert uttak og insett en gang i mars!
Jeg var her inne litt i juli, men da blei det avbrutt så datt litt i kjellern. Men håper det går bedre denne gang:love2
Hva er procren depot sprøyte?:)
 
Hit håper jeg at jeg skal inn :greet025 Satte procren depot sprøyten i torsdas, og skal begynne på gonal f når mensen kommer. Og etterhvert uttak og insett en gang i mars!
Jeg var her inne litt i juli, men da blei det avbrutt så datt litt i kjellern. Men håper det går bedre denne gang:love2
Sniker fra februar. Er det samme funksjon som synarella for lang protokoll?
 
Sniker fra februar. Er det samme funksjon som synarella for lang protokoll?

Vet ikke hva synarella er, men satte sprøyta for å stanse eggløsning mener jeg. Og så fort jeg får mens skal jeg starte opp på gonal f og sen dagen før uttakk er det ovitrelle. Er litt ny på dette og har ikke så lang erfaring :)
 
Back
Topp