Mars 2018

Klinikken ville fortsette så har uttak på mandag! Krysser fingrer å tær at alt går bra, at det blir hvertfall et embryo i magen, helst to da.. :)
Ååå så godt å høre[emoji7]bare få dager igjen!
 
Alt i orden med slimhinna mi (10) og follikler så det blir innsett på torsdag for meg! Lutinus fra mandag. Drar ett lettelsens sukk her og ønsker god helg til dere tapre damer!
 
Jeg er på hormoner igjen og igang med stimulering.Tror egguttak blir 26.3 Jeg er blitt dårlig psykisk dessverre og kjenner meg deprimert. Det kom med hormonene jeg startet på, eller det psykiske stresset.I dag gråt jeg for det var såååå tøft bare å komme seg på jobben.
Vet ikke hvor mange opp og nedturer jeg orker. VI gir uansett ikke opp enda. Det blir veldig mange forsøk og penger brukt før vi gir opp drømmen om barn.
 
Last edited:
Alt i orden med slimhinna mi (10) og follikler så det blir innsett på torsdag for meg! Lutinus fra mandag. Drar ett lettelsens sukk her og ønsker god helg til dere tapre damer!
Ååå så deilig da[emoji173]
 
Jeg er på hormoner igjen og igang med stimulering.Tror eggutak blir 26.3 Jeg er blitt dårlig psykisk dessverre og kjenner meg deprimert. Det kom med hormonene jeg startet på, eller det psykiske stresset.I dag gråt jeg for det var såååå tøft bare å komme seg på jobben.
Vet ikke hvor mange opp og nedturer jeg orker. VI gir uansett ikke opp enda. Det blir veldig mange forsøk og penger brukt før vi gir opp drømmen om barn.
Vet hvordan du har det. Første stimuleringen gikk det skikkelig galt på jobb, jeg var ikke meg selv og fikk tilbakemeldinger om at jeg var sur...ikke noe særlig å høre. Jeg valgte å være åpen om det jeg gikk gjennom. Men jeg måtte sykemelde meg for jeg var ikke til stede i det hele tatt. Har i perioder vært en del sykemeldt pga IVF. Har heldigvis veldig forståelsesfulle ledere. Jeg føler meg humørsyk og til tider deprimert med snev av angst. Har gått til psykolog som hjalp men det var kortvarig. Jeg har lært meg å leve med det og gjør det beste ut av det.
Håper du får det lettere snart[emoji173]
 
10 Follikler og jevnt over store og fine på Ul i dag... Blir uttak tirsdag :happy: Etter 7 år syns jeg vi hadde fortjent at denne gangen gikk det bra....;)
 
Hadde uttak idag med 6 store og ett lite egg.. så blir spennende med tlf imorra om noen er blitt befrukta. planlagt innsett på onsdag og testet onsdag i påsken.. [emoji4]
Ble bare 1 egg til innsett og 1 på frys.. de andre dabba av på veien. tenker å teste dag 14, selv om de egentlig sier 16 dager..så onsdag i påsken [emoji4] så spennende! prøver å være litt håpefull,men ikke for mye heller, hvis jeg tenker jeg er gravid,blir skuffelsen så stor...
 
10 Follikler og jevnt over store og fine på Ul i dag... Blir uttak tirsdag :happy: Etter 7 år syns jeg vi hadde fortjent at denne gangen gikk det bra....;)
Så bra!![emoji122][emoji122]denne gangen skal det gå!
 
Ble bare 1 egg til innsett og 1 på frys.. de andre dabba av på veien. tenker å teste dag 14, selv om de egentlig sier 16 dager..så onsdag i påsken [emoji4] så spennende! prøver å være litt håpefull,men ikke for mye heller, hvis jeg tenker jeg er gravid,blir skuffelsen så stor...
Har du satt inn? Gullegget vet du[emoji16]
 
Har mistet litt oversikt[emoji23]
Hvem har satt inn og når er testedato?
Jeg vet ønsketerstort er gravid. Jeg har testedato 26 men skal teste hjemme på mandag tenkte jeg...
 
Har mistet litt oversikt[emoji23]
Hvem har satt inn og når er testedato?
Jeg vet ønsketerstort er gravid. Jeg har testedato 26 men skal teste hjemme på mandag tenkte jeg...
onsdag 28 er det 14 dager siden innsett.. tester du da eller på dag 16?
 
Back
Topp