Mars 2018

Jeg skulle starte stimulering 14.3 etter å ha vært nedregulert en stund med synarela. Men så har jeg ikke fått noen blødning og det står i brevet at jeg ikke kan starte på sprøyte før jeg har hatt en blødning.Så jeg vet ikke hva som skjer
Har du snakket med klinikken?
 
Hvordan går det med dere?
 
Hvordan går det med dere?

Ja nå var det stille her! Vi får blåse litt liv i gruppa her igjen! :)

Her er vi i gang med lutinus og fragmin også nå ,før innsett på mandag. Bivirkninger er godt i gang med kvalme og hodepine så det er jo deilig kan du si [emoji849] Lutinus er jo noe gris også [emoji12] Men hva gjør man vel ikke for forhåpentligvis sitt kommende barn![emoji173]️

Hvordan ligger dere ann da?
 
Kan jeg henge litt her med dere? Hadde umiddelbart oppstart etter avbrutt forsøk i februar. Har hatt 2 korte protokoller med diverse hormoner, denne gangen lang protokoll med Synarela og 450 ie bemfola, UL i dag visste 9 follikler og en stor cyste på venstre side (hadde det de to andre gangene også), men denne gangen var det follikler på begge sider. Ny UL på fredag, tipper uttak mandag og innsett onsdag. Tilhører St.Olavs. Håper på enda et mirakel :smiley-angelic001
 
Kan jeg henge litt her med dere? Hadde umiddelbart oppstart etter avbrutt forsøk i februar. Har hatt 2 korte protokoller med diverse hormoner, denne gangen lang protokoll med Synarela og 450 ie bemfola, UL i dag visste 9 follikler og en stor cyste på venstre side (hadde det de to andre gangene også), men denne gangen var det follikler på begge sider. Ny UL på fredag, tipper uttak mandag og innsett onsdag. Tilhører St.Olavs. Håper på enda et mirakel :smiley-angelic001

Så spennende! Vi blir ganske likt i løypa vi da! Jeg skal ha innsett på mandag , så da kan bi følge hverandre litt [emoji4] krysser fingrene for er fint uttak for deg med mange fine «embisser» !
 
Kan jeg henge litt her med dere? Hadde umiddelbart oppstart etter avbrutt forsøk i februar. Har hatt 2 korte protokoller med diverse hormoner, denne gangen lang protokoll med Synarela og 450 ie bemfola, UL i dag visste 9 follikler og en stor cyste på venstre side (hadde det de to andre gangene også), men denne gangen var det follikler på begge sider. Ny UL på fredag, tipper uttak mandag og innsett onsdag. Tilhører St.Olavs. Håper på enda et mirakel :smiley-angelic001

Spennende dager fremover nå da[emoji2] Lykke til[emoji4]
 
Hvordan går det med dere?

Her har kvalmen kommet og er her så og si gjennom heøe dagen,spessielt når jeg er sliten[emoji30] Lurer på om jeg må snakke med legen pga jobben,går mye og blir veldig trøtt og sliten og orker egentlig veldig lite nå merker jeg[emoji17] Legen er på ferie denne uka så håper ho ringer mandag eller no[emoji4] Tenkte å legge ut bilde i morra med tester og en fin stigning håper jeg[emoji4]
Hvordan går det med deg?[emoji173]️
 
Jeg fikk mens i natt :happy: heldigvis og jeg har etter ultralyd fått klarsignal til å begynne på sprøyter. Det er så godt å være i gang.
Så bra! Hvilken sprøyter er du startet med?[emoji4]
 
Kan jeg henge litt her med dere? Hadde umiddelbart oppstart etter avbrutt forsøk i februar. Har hatt 2 korte protokoller med diverse hormoner, denne gangen lang protokoll med Synarela og 450 ie bemfola, UL i dag visste 9 follikler og en stor cyste på venstre side (hadde det de to andre gangene også), men denne gangen var det follikler på begge sider. Ny UL på fredag, tipper uttak mandag og innsett onsdag. Tilhører St.Olavs. Håper på enda et mirakel :smiley-angelic001
Velkommem skal du være[emoji4]jeg fører deg på lista.
 
Trodde ikke jeg skulle bli en teste guri men det har jeg blitt[emoji28][emoji23]Vis vedlegget 248941
Så herlig[emoji3]
Jeg er på rugedag 9 og har skikkelig lyst å teste nå!!! Men skal holde meg litt til. Er så lenge til testdag og jeg vil ikke bli skuffa allerede nå. Selv om det er tidl7g!
 
Kontroll før fryseforsøk i morra. Litt spent og redd for avbrutt.
 
Back
Topp