Mars 2017

Jeg er rett bak deg med 10 dpo i dag.

Jeg og sambo har blitt enige om å vente til onsdag med å teste hjemme. Blodprøven er torsdag.
Vi ønsker å ikke teste for tidlig, og vil vite riktig resultat når vi først tester [emoji5]

Vi kan jo ha testedate på onsdag hvis du klarer å holde deg [emoji6][emoji1360]


Jeg er også 10 dpo i dag, men ikke fått testdato før tirsdag 11.... tenker å prøve å vente til torsdag hvertfall (14 dager etter uttak), men får se om jeg klarer å vente så lenge.
Har egentlig ikke noe håp om positiv test da jeg ikke har kjent noe stikninger eller noe. Såvidt jeg kan huske har jeg gjort det hver gang jeg har vært gravid tidligere.
Spennende dager likevel da.

Nå har jeg og mannen faktisk avtalt å teste i morgen, tror ikke jeg klarer å vente noe lenger :) men da blir det en nervepirrende midtuke på oss alle 3! Den gang jeg testet positivt med lille gull så var det på rd 10 med 2-dagers egg, altså 12 dpo. Så i morgen er jeg 13 dpo så da krysser jeg fingrene for at det blir to fine streker på testen!

Jeg har litt håp pga de gangene jeg har testet negativt har jeg hatt veldig menssmerter/ryggvondt fra ca en uke før ikm, noe jeg aldri ellers har. Denne gangen har jeg ikke fullt så vondt, kun litt murring siden fredag/lørdag, så satser på at det er et godt tegn! Men man kan jo analysere seg i hjel i denne rugetiden, beste er egentlig å tenke minst mulig på det frem til testdag, også får man deale med skuffelsen eller gleden når den dagen kommer.. den som klarer det! :)
 
Nå har jeg og mannen faktisk avtalt å teste i morgen, tror ikke jeg klarer å vente noe lenger :) men da blir det en nervepirrende midtuke på oss alle 3! Den gang jeg testet positivt med lille gull så var det på rd 10 med 2-dagers egg, altså 12 dpo. Så i morgen er jeg 13 dpo så da krysser jeg fingrene for at det blir to fine streker på testen!

Jeg har litt håp pga de gangene jeg har testet negativt har jeg hatt veldig menssmerter/ryggvondt fra ca en uke før ikm, noe jeg aldri ellers har. Denne gangen har jeg ikke fullt så vondt, kun litt murring siden fredag/lørdag, så satser på at det er et godt tegn! Men man kan jo analysere seg i hjel i denne rugetiden, beste er egentlig å tenke minst mulig på det frem til testdag, også får man deale med skuffelsen eller gleden når den dagen kommer.. den som klarer det! :)
Jeg er så spent på deres alle vegne og håper på fine positive tester i fleng her:)
 
Klarte ikke å holde meg og røyk på en strimmeltest nå som var blendahvit. Vet det er litt tidlig fortsatt, men viser jo som regel positiv 12 dpo...Så skal ikke ha så veldig høye forhåpninger her.
 
Klarte ikke å holde meg og røyk på en strimmeltest nå som var blendahvit. Vet det er litt tidlig fortsatt, men viser jo som regel positiv 12 dpo...Så skal ikke ha så veldig høye forhåpninger her.

Skulle vært en "tommel ned" knapp her inne. Så kjedelig[emoji53] men det er tidlig enda, så det kan jo hende at eggbert festet seg sent og du får positivt om noen dager :)
 
Klarte ikke å holde meg og røyk på en strimmeltest nå som var blendahvit. Vet det er litt tidlig fortsatt, men viser jo som regel positiv 12 dpo...Så skal ikke ha så veldig høye forhåpninger her.

Håper du bare fikk blank test siden du testet for tidlig. Ikke gi opp håpet enda
 
IMG_2508.JPG
Hmmm...11 dpo på utvannet ettermiddagsurin...
 
Klarte ikke å holde meg og røyk på en strimmeltest nå som var blendahvit. Vet det er litt tidlig fortsatt, men viser jo som regel positiv 12 dpo...Så skal ikke ha så veldig høye forhåpninger her.
Så kjedelig, hater sånne blendahvite tester... Men, med det sagt- det kan fortsatt være for tidlig. Jeg håper for deg!
 
Tiden går så saaaaakte... vil teste nååå.
 
Er en uke siden innsett [emoji4]
 
Back
Topp