Mars 2017

Tusen takk <3 men burde det ikke stå 2-3 uker egentlig? Er så redd for kjemisk

Hvis du er på rugedag 10 så er det egentlig fantastisk at du fikk positiv test. Skal garantert ikke stå 2-3 uker enda [emoji6]
1-2 uker er fra befruktning og det har vel bare gått 12 dager siden befruktning for din del?
Så da stemmer det fint [emoji5]
 
Uttaket gikk fint og jeg fikk ut 9 egg:) Spent på tlf i morgen!
 
Uttaket gikk fint og jeg fikk ut 9 egg:) Spent på tlf i morgen!

Fantastisk! [emoji3] gratulerer!

Høres ut som både innsett og noen frysepinner med det uttaket [emoji6][emoji1360]
 
Uttak er overstått :) fikk ut 8 egg [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4 [emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag :)
 
Da ble det ingen desember baby på oss "/
TR kom i dag,men skal uansett ta blodprøve i morgen..

Da får vi fylle opp kontoen noen mnd,før vi prøver igjen :)
 
Hvis du er på rugedag 10 så er det egentlig fantastisk at du fikk positiv test. Skal garantert ikke stå 2-3 uker enda [emoji6]
1-2 uker er fra befruktning og det har vel bare gått 12 dager siden befruktning for din del?
Så da stemmer det fint [emoji5]
Ja fant ut dette etter mye søk på Google
 
Uttak er overstått :) fikk ut 8 egg [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4 [emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag :)
Såå bra :) :)
 
Uttak er overstått :) fikk ut 8 egg [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4 [emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag :)

Fantastisk!![emoji3][emoji322]
 
Vi ligger likt i løypa vi da. Innsett fredag for oss. Testdag på skjærtorsdag :)
Helt likt ja! Innsett i morgen for oss også med testdato ons 12/4:) Spent på tlf om befruktning!
 
Back
Topp