Mars 2017

Her blir det april.. syklusen ble mye lenger enn vi håpte på.
 
Fikk satt inn ett egg i dag, så nå krysser vi fingrene:Heartred Ingen på frys denne gangen. Blir noen lange dager frem til testdato

Så bra! Gratulerer med innsett [emoji171]
Og velkommen til dpo-land. Her går tiden ekstra sakte mens vi prøver å forstå absolutt alt som skjer med kroppen vår til enhver tid [emoji12]
 
Her blir det april.. syklusen ble mye lenger enn vi håpte på.

Uff... kjedelig når tanta ikke oppfører seg som hun skal... lykke til videre i april [emoji171][emoji92]
 
Da har jeg fått tlf om at vi har 4 egg på frys [emoji1] Ett ble fryst ned på dag to og tre ble fryst ned på dag tre. Er utrolig lettet. Bare å vente på TR nå så vi kan planlegge FER [emoji7]

Så bra resultat! [emoji3]
 
Etter 22 dager med stimulering blir det endelig uttak på mandag. Blir totalfrys da legen talte 44 eggposer :eek: Håper bare at vi får mange fine på frys :) krysser fingrene for dere andre :Heartpink
 
Etter 22 dager med stimulering blir det endelig uttak på mandag. Blir totalfrys da legen talte 44 eggposer :eek: Håper bare at vi får mange fine på frys :) krysser fingrene for dere andre :Heartpink

OMG!!! [emoji33] 44 eggposer?!
Forstår godt det blir totalfrys, og tenker du kommer til å ha fryseren full av småtisser klare for fryseforsøk [emoji847]
 
Ruger nå på et fint egg og fikk ett egg på frys❤️❤️
 
Etter 22 dager med stimulering blir det endelig uttak på mandag. Blir totalfrys da legen talte 44 eggposer :eek: Håper bare at vi får mange fine på frys :) krysser fingrene for dere andre :Heartpink

Holy shit! 44! Ja, da er det forståelig at det blir totalfrys! Krysser fingrene for at mange fine egg blir fryst ned [emoji4]
 
Da ruger jeg på 2 egg :) av 8 ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker :)
 
Da ruger jeg på 2 egg :) av 8 ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker :)
Krysser fingrer og tær for deg! Og at de neste to ukene ikke går alt for sent..;)
 
Da ruger jeg på 2 egg :) av 8 ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker :)

Så sennende :) krysser fingrene!
 
Da ruger jeg på 2 egg :) av 8 ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker :)

Gratulerer så mye som ruger! [emoji322][emoji1]
 
Etter 22 dager med stimulering blir det endelig uttak på mandag. Blir totalfrys da legen talte 44 eggposer :eek: Håper bare at vi får mange fine på frys :) krysser fingrene for dere andre [emoji813]pink

Oi, det var mange! [emoji51] Håper du får mange fine egg på frys og at du slipper overstimulering [emoji256]
 
Hei jenter, nå er det mange som ruger her inne, det er både spennende og gøy! Jeg satte inn en blastocyst forrige mandag, noe som vil si at jeg i praksis er 11 dpo ... Når tester dere? Forrige gang testet jeg alt for tidlig, og det er så kjipt å både få negativ test og likevel ha et lite håp igjen, ikke bra for helsa. Tenkte liksom å teste tirsdag eller onsdag..hvis jeg klarer å vente så lenge!
 
Hei jenter, nå er det mange som ruger her inne, det er både spennende og gøy! Jeg satte inn en blastocyst forrige mandag, noe som vil si at jeg i praksis er 11 dpo ... Når tester dere? Forrige gang testet jeg alt for tidlig, og det er så kjipt å både få negativ test og likevel ha et lite håp igjen, ikke bra for helsa. Tenkte liksom å teste tirsdag eller onsdag..hvis jeg klarer å vente så lenge!

Jeg er rett bak deg med 10 dpo i dag.

Jeg og sambo har blitt enige om å vente til onsdag med å teste hjemme. Blodprøven er torsdag.
Vi ønsker å ikke teste for tidlig, og vil vite riktig resultat når vi først tester [emoji5]

Vi kan jo ha testedate på onsdag hvis du klarer å holde deg [emoji6][emoji1360]
 
Hei jenter, nå er det mange som ruger her inne, det er både spennende og gøy! Jeg satte inn en blastocyst forrige mandag, noe som vil si at jeg i praksis er 11 dpo ... Når tester dere? Forrige gang testet jeg alt for tidlig, og det er så kjipt å både få negativ test og likevel ha et lite håp igjen, ikke bra for helsa. Tenkte liksom å teste tirsdag eller onsdag..hvis jeg klarer å vente så lenge!
Jeg er også 10 dpo i dag, men ikke fått testdato før tirsdag 11.... tenker å prøve å vente til torsdag hvertfall (14 dager etter uttak), men får se om jeg klarer å vente så lenge.
Har egentlig ikke noe håp om positiv test da jeg ikke har kjent noe stikninger eller noe. Såvidt jeg kan huske har jeg gjort det hver gang jeg har vært gravid tidligere.
Spennende dager likevel da.
 
Testa 8 dager etter innsett. Satt inn to-dagers. Testa positivt da. Va vel i praksis 3+2/3+3 da. Testa positivt like tidlig med Litja som idag e 20 mnd.

Lykke til med test og ruging. Heier på dere
 
Back
Topp