Mammalivet med et lite hjerteplaster

Haha! Ganske så normalt det :joyful:

Har fri i morgen, så kommer til å følge med som en hauk! :couchpotato:

Jepp, håper bare de ikke har rukket å bli så forsinka når det er så tidlig på dagen. Det blir jo verre og verre jo lengre utpå dagen en kommer. :p
 
Jepp, håper bare de ikke har rukket å bli så forsinka når det er så tidlig på dagen. Det blir jo verre og verre jo lengre utpå dagen en kommer. :p

Ja, det er sant. Tror rekorden jeg har opplevd er 2,5time. Da var ikke sjefen fornøyd :p
 
Ja, det er sant. Tror rekorden jeg har opplevd er 2,5time. Da var ikke sjefen fornøyd :p

Shit! :wideyed: Tror ikke det har vært verre enn halvannen time her, men stort sett 30-45 minutter. Vel, bortsett fra om man er sent ute til timen da, da er de i rute. :hilarious:
 
Shit! :wideyed: Tror ikke det har vært verre enn halvannen time her, men stort sett 30-45 minutter. Vel, bortsett fra om man er sent ute til timen da, da er de i rute. :hilarious:

Haha, ja. Er merkelig hvordan det der fungerer :p
Samme med kollektiv transport egentlig :p Iallfall her på bygda :p
 
Fin start på dagen.
Håper på god legetime og UL og alt bra imorgen.
 
Nå er det ikke lenge til! Jippi! :D
 
Hipp hurra for 12 uker! :wav
Lykke til hos legen, håper du kommer hjem med masse fine bilder :)
 
12+0!

Det gikk fint hos legen. :) Starta med litt stress på vei hjemmefra da, først fant jeg ikke helsekortet (som lå i bunn av den nesten bunnløse veska mi) og så var mobilen søkk vekk. Fant den heldigvis før jeg måtte rase avgårde. Selv om det normalt sett er forsinkelser så er det greit å være der når en skal, for det er jo de gangene en er seint ute at en blir ropt inn til rett tid. :p Enda mer papirer ble fylt ut, ørten glass med blod ble tappet. Og jeg er veldig glad for at jeg ikke har sprøyteskrekk eller ikke tåler å bli tatt blodprøver av - for hun på laben overså et ark så jeg måtte tappes i to runder. :p Fryktelig mange prøver som skal inn altså. Blodprosenten var fin, blodtrykket perfekt osv. Fikk satt opp ny time hos fastlege i uke 24, da må jeg ta noen ekstra blodprøver siden jeg er rhesus minus. :)

Og jepp, fikk ultralyd og fikk også høre hjerteslagene. Så også på skjermen at min puls på venstresiden ikke lå så langt fra babyens hjerteslag, og det stemmer overens med hva jeg har hørt med doppleren. Han skrev ut et bilde til meg, men det er jo mest bare en uformelig bylt. :p Jeg er litt polstra og han var veldig forsiktig så ikke så lett å få godt bilde (tok utvendig ja) Men alt så fint ut da (målte ikke, sånt begir han seg ikke ut på). Kunne ha zooma litt mer inn, men jeg skal ikke lage. Jeg fikk en sniktitt, se og høre hjerteslag OG bildebevis. :D Selv om bildebeviset nesten er i samme stil som bildebevisene av sjømonsteret i Loch Ness. :knegg: Han prøvde i alle fall, snille fastlegen. :) Det er jo ikke akkurat noe han gjør på ukentlig basis heller. :)

23960906_10155653075695630_1034940714_o.jpg


Gikk på vekta i dag og har jaggu meg gått opp nesten 2,5 kg. Djiis. Ikke så rart så sulten som jeg har vært i flere uker, og selv om jeg har prøvd å begrense det så er det fryktelig vanskelig. Men, jeg gikk opp et par kg ganske raskt forrige gang også, og så roa det seg ned og jeg var vel på +5 før fødselen (og da med jula mellom). Sulten har heldigvis roa seg ned, så satser på det blir normal spising fremover. Og, bortsett fra kake i babyshoweret på søndag, så er det to uker siden sist jeg spiste snop. :) Så er ikke at jeg trykker i meg søte og salte saker heller nå. Men huff, 2,5 kg allerede! :wideyed:
 
Fin start på dagen.
Håper på god legetime og UL og alt bra imorgen.

Lykke til på legetime i morgen :)


Nå er det ikke lenge til! Jippi! :D

Håper alt går bra!

Hipp hurra for 12 uker! :wav
Lykke til hos legen, håper du kommer hjem med masse fine bilder :)


Takk alle sammen! :) Har fått oppdatert litt og langt inn et blurry alien-bilde. :D Supert at jeg fikk en sniktitt altså. :)
 
Å, så koselig lesning! Fineste lille sjømonsteret! Og tenk 12 hele uker, da :Heartred Ikke så veldig svart fredag for deg, mao :D

Jeg hadde gått opp ca 2 kg samme tid, og har gått opp 6 kg totalt til nå, så det er jo ikke så ille. Men jeg har jo lav bmi, så skjønner at du vil gå saktest mulig opp (det vil jo til og med jeg).
 
Så bra at alt sto bra til med den lille bylten :Heartred
 
Å, så koselig lesning! Fineste lille sjømonsteret! Og tenk 12 hele uker, da :Heartred Ikke så veldig svart fredag for deg, mao :D

Jeg hadde gått opp ca 2 kg samme tid, og har gått opp 6 kg totalt til nå, så det er jo ikke så ille. Men jeg har jo lav bmi, så skjønner at du vil gå saktest mulig opp (det vil jo til og med jeg).

De fleste vil jo unngå å gå opp for mye, men pga bmi er jeg ekstra obs. Og jordmødre pleier å være veldig flink til å mase om det ...

Så bra at alt sto bra til med den lille bylten :Heartred

Ja, herlig. :Heartred
 
Gratulerer med sniktitt, 12 uker og alt bra
 
Gratulerer med 12 fullgåtte uker! :) Så betryggende med en liten sniktitt :)
 
Så herlig å lese! Senk skuldrene og kos deg masse! :D
 
Gratulerer med sniktitt, 12 uker og alt bra

Takk. :)

Gratulerer med 12 fullgåtte uker! :) Så betryggende med en liten sniktitt :)

Takk. Og var veldig betryggende. Hjelper også at jeg har en god fastlege denne gangen, det hadde jeg ikke sist gang dessverre. Han her er bare gull!

Gratulerer med 12+0 ❤️ :)

Takk. :Heartred

Så herlig å lese! Senk skuldrene og kos deg masse! :D

Jeg har i alle fall tatt skuldrene ned fra øyenbrynsnivå og til rett under ørene. Det er så langt ned som de går pr nå. :hilarious:


Vi dro en tur på senteret etter jobb i dag, og jeg fikk ikke handla noen ting. Fant ingenting og klarte ikke helt å tenke, kom på at det var litt lenge siden lunsj (5 timer, det er mye for en gravidkropp som egentlig er konstant sulten) så var ikke så rart. Kom oss på et spisestid og koste oss med pizza med chips på siden av (det er godt med chips på pizzaen altså!). Etterpå prøvde vi en runde til, men da var jeg trøtt og sigen, så jeg bare fjasa. Så mye for forsøket på å finne julegaver på tilbud. :knegg: Vi hadde en koselig middagsdate da, og det var fint siden mannen har vært borte mesteparten av uka.
 
Back
Topp